Derbien virittäminen

Derbijonne699
Liittynyt:
12.10.2015 11:38
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Derbijonne699 » 12.10.2015 11:45

Mulla on derbi senda r 09 joka kulkee nyt sen 70kmh ja buuaa mistä johtuu kun on 90 suutin hukka putki poistettu ja alkukäyrän kuri :idea: kiitos :lol:
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 12.10.2015 14:16

Suutin voi olla vielki liian pieni, tai sit esim ilmanputsaris tai pääsuuttimes tukos.

Kantsii kattoo tulpan väri myös, eli jos on iha musta nii käy liia rikkaal ja jos on valkone nii liia laihalla
joonasfin
Pyörä:
Kawasaki kxf 450 07
Liittynyt:
29.8.2014 21:35
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut joonasfin » 12.10.2015 15:57

.Juho kirjoitti:100 suutin on ihan hyvä.


No ei. Turhaan sitä kyselee valmiita suutinkokoja..
Nimittäin jos siulla käy hyvin, se ei röpöttele tms., mutta voi käydä laihalla, jota tuskin tulet huomaamaan --> esim. mäntä voi sulaa suuren rasituksen alla.

Aloitat reilusti isosta pääsuuttimesta. Hanki suutinrasia, jossa 10kpl suuttimia.
Ensimmäisenä kokeilet niillä suuttimilla, mitkä on jo valmiiksi kaasuttimessa.

Vaikka se ei röpöttelisi, niin silti laitat isompaa pääsuutinta.
Niin pitkään isompi pääsuutin, kunnes se rötää täydellä kaasulla kovilla kierroksilla, sitten 2-5nroo pienempi pääsuutin kiinni.

miten tuota mäntää uskaltaa viilata?

Miksi haluat viilata sitä, vaikka et taida tietää, mitä olet tekemässä.. ?

Kuva
kopioitu sellyoursoul90 photobucket galleriasta

Ja männän pitää peittää pakoaukko @ YKK.

nyt siinä on kiinni 102 suutin mut vois joku 115 ehkä ostaa. kuulin että männänhelmoja kun pyöristää viilalla ni ilmavirtaus ois parempi ni ei lämpö leikkaa niin helposti
mooi
Liittynyt:
5.2.2014 9:33
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut mooi » 12.10.2015 17:53

sillon ku on viisteet nii mäntä ei riko öljy kalvoo nii paljoo
Derbiboy00
Liittynyt:
3.7.2015 19:44
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Derbiboy00 » 14.10.2015 16:47

Mitkä välit ois hyvät keulimiseen? Kulkee 60-65 ja välit 13/65 ja hukkaputki on pois.
kumpi ois parempi 11/65 vai 12/65?
Ja miten kannattaa ottaa se katalysaattori putkesta pois? mistä kohtaa rälläköin, kuva ois avuks
TheSneaKy
Paikkakunta:
Säynätsalo
Liittynyt:
13.10.2015 2:41
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut TheSneaKy » 16.10.2015 16:01

Derbiboy00 kirjoitti:Mitkä välit ois hyvät keulimiseen? Kulkee 60-65 ja välit 13/65 ja hukkaputki on pois.
kumpi ois parempi 11/65 vai 12/65?
Ja miten kannattaa ottaa se katalysaattori putkesta pois? mistä kohtaa rälläköin, kuva ois avuks


10 / 65.

Kulkis 59/62, jos katalysaattori pois niin 64( about ? )..

Kannattaa alkaa etsimään, jotain putkea esim Technigassin E-Nox, on hyvä nostattelemaan, ja myös Metran paisari...
TheSneaKy
Paikkakunta:
Säynätsalo
Liittynyt:
13.10.2015 2:41
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut TheSneaKy » 16.10.2015 17:03

Pyydän jo alussa anteeksi Douplepostista, mutta

Kestääkö Derbin vakio kampura (15 500km ) ajetun kampura 70cc Räkäsalia? :)

Ps. Saa kaupitella samalla räkäsaleja yyveessä :3
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Shape » 17.10.2015 13:00

Jossei ole petilaakereita vaihdettu, niin vaihtasin ne ainakin ennen sylinterin vaihtoa. Kiertokangen alapään laakeri voi kestää, jos se on ok.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
downshift
Pyörä:
Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
30.9.2015 21:05
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut downshift » 19.10.2015 8:44

TheSneaKy kirjoitti:Pyydän jo alussa anteeksi Douplepostista, mutta

Kestääkö Derbin vakio kampura (15 500km ) ajetun kampura 70cc Räkäsalia? :)

Ps. Saa kaupitella samalla räkäsaleja yyveessä :3

Mulla oli ajettu kampuralla 18 000km ku heitin kiinni 73cc airsalin, eikä ollu mitää ongelmaa.
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 30.10.2015 9:31

Mitä auttais, jos ottais Tecnigas Enoxista alkukäyrän kurin pois? Miten sen sais irti siitä ja pitäskö pääsuutin vaihtaa isommaks? Nyt kokoa 88.

Ja sit vielä et onnistuuko cdi:n poraamine vai pitäskö vaa ostaa rajottamaton?

Et paljo kulkis kurittomana, cdi rajottamaton ja kurittomalla enoxilla sekä 12-60 väleillä :lol:
joonasfin
Pyörä:
Kawasaki kxf 450 07
Liittynyt:
29.8.2014 21:35
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut joonasfin » 30.10.2015 15:41

Tomi-50 kirjoitti:Mitä auttais, jos ottais Tecnigas Enoxista alkukäyrän kurin pois? Miten sen sais irti siitä ja pitäskö pääsuutin vaihtaa isommaks? Nyt kokoa 88.

Ja sit vielä et onnistuuko cdi:n poraamine vai pitäskö vaa ostaa rajottamaton?

Et paljo kulkis kurittomana, cdi rajottamaton ja kurittomalla enoxilla sekä 12-60 väleillä :lol:

osta vaikka 90 suutin ja kurin pitäis lähtee tietääkseni vaikka meisselillä. derbin cdi boksia ei pysty poraamaan joten se vaatii uuden oston
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 1.11.2015 1:39

Ok kiitti :)
joonasfin
Pyörä:
Kawasaki kxf 450 07
Liittynyt:
29.8.2014 21:35
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut joonasfin » 2.11.2015 23:42

jos kevennän vakio vauhtipyörää ni paljon uskaltaa ottaa pois tavaraa ja tarviiko tehä jotain muuta jotta toimisi. kuulin et pitäis tasapainottaa
vnevala
Liittynyt:
30.3.2015 14:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut vnevala » 3.11.2015 16:34

http://www.scootfast.net/store/moto/pie ... fonte.html
Onko kellään kokemuksia tuosta sylinteristä derbissä ja onko tuo scootfast luotettava kauppa?? :s
mooi
Liittynyt:
5.2.2014 9:33
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut mooi » 3.11.2015 16:55

sylinteri vastaa tehoiltaan vakiosylinteriä.mutta onhan se parmakit 8)

ja on luotettava kauppa itse olen tilannut muutaman kerran ja tullut 4-5 arkipäivän kuluessa kotiovelle.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista