Rieju MRT

Sabulou
Pyörä:
Suzuki PV '86
Paikkakunta:
Laihia
Liittynyt:
26.1.2014 19:00
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Sabulou » 22.4.2014 9:14

jeps noin mä sen ittekki ymmärsin:) mut kiitos avuusta.
Miketsu96
Pyörä:
Rieju MRT 09
Liittynyt:
29.4.2013 14:02
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Miketsu96 » 22.4.2014 19:57

nyt apuja äkkiä ku mittarin asetukset meni vi#uiks... elikka ku menee sinne asetuksiin kahta nappia painamalla sitte oikeaa nappia niin siihe tulee numeroita ja kirjaimia niin mitä siellä pitäs olla että mittari näyttäs suunilleen oikein...... kyseessä on 09 mrt powerup
KepaMummo
Pyörä:
Yamahat
Liittynyt:
13.5.2013 16:41
Re: MRT

ViestiKirjoittanut KepaMummo » 23.4.2014 0:02

Pistä numeroksi 1788
eetuh99
Pyörä:
rieju mrt pro power up 2010
Paikkakunta:
kontiolahti
Liittynyt:
23.4.2014 20:42
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eetuh99 » 23.4.2014 20:48

kertokaaha tälle just rieju mrt pro power upin ostaneelle pojalle et mite sitä sais vähä kulkemaan ? :D
olpe_
Pyörä:
Honda CBR 125 '10 (Tricolor) Rieju MRT '09 Power Up (E-nox),
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
5.12.2012 22:01
Re: MRT

ViestiKirjoittanut olpe_ » 23.4.2014 23:18

Ensiks nyt kurit pois putkesta, siinä paisuntakammion ja alkukäyrän välisessä liitoksessa (Eli siinä on kuri + 2 tiivistettä, vissiin jollain hitsipisteellä kuri kiinni siinä putkessa.) ja pääsuutin kaasuttimesta kokoon 95-105 (6mm kierteet).
Välit vakiona taisi olla 11-62 (?), itse todennut 13-65 välitykset sopiviksi.

Imukaulankin koon voi vaihtaa niin kiihtyy vieläkin reippaammin, tosin rieju kiihtyy ainakin mulla todella pirteesti verrattuna muihin mopoihin. (Myös tyhjällä vakioputkella)

KORJATKAA jos olen väärässä tietojen kanssa, en nyt muista oliko 09 ja 10 vuosimallin putkessa eroa.
"Toistaiseksi tuntemattomasta syystä miesten kolarit jopa kaksinkertaistuvat kesäisin."
reklada
Liittynyt:
19.4.2014 10:10
Re: MRT

ViestiKirjoittanut reklada » 24.4.2014 9:01

Käykääs kahtoo mun riejua ja antakaa sille tykkäys jos tykkäätte https://m.facebook.com/photo.php?fbid=7 ... ef=m_notif :)
thaitus
Liittynyt:
25.6.2012 1:39
Re: MRT

ViestiKirjoittanut thaitus » 24.4.2014 11:25

Onko 115 suutin pikkusen liian iso kurittomalla putkella ja ilman ilmanputsarin kuria, paikalla ei halua kiertää oikeen röpeltää vaan mut ajos sitte ottaa kunnolla kierrosta, ja vaikuttaako väljä pytty siihen että pitää olla isompi suutin, nimittään viime kesänä oli koko kesä 115 suutin ja samat virit mut oli vähän väljä pytty..nyt porautettu
Riejuäijä
Liittynyt:
24.4.2014 21:40
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Riejuäijä » 24.4.2014 21:50

Elikkäs ostin justiinsa riejun ja ajattelin kysyä missä kohtaa putkea kurit on ja sit minkä kokoset kierteet? Vielä lisäks että paljon mahtaa kulkea jos ottaa kurit pois ja vaihtaa suuttimen?
K3du
Pyörä:
Yamaha Dt 125RE Ex: Yamaha wr 125x, Rieju mrt 50 power up
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
8.7.2013 23:45
Re: MRT

ViestiKirjoittanut K3du » 24.4.2014 23:38

Kurit on siinä alkukäyrän ja paisarin välissä.
siitäkin oli kyllä puhetta tossa muutama viesti aikasemmin Pelkällä kurinpoistolla ja suuttimenvaihdolla kulkee sen 52-54 ennen kun rajotin ottaa vastaan. Pitemmillä väleillä kulkee sitten enemmän.
Mitkä kierteet?
Riejuäijä
Liittynyt:
24.4.2014 21:40
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Riejuäijä » 25.4.2014 15:23

K3du kirjoitti:Kurit on siinä alkukäyrän ja paisarin välissä.
siitäkin oli kyllä puhetta tossa muutama viesti aikasemmin Pelkällä kurinpoistolla ja suuttimenvaihdolla kulkee sen 52-54 ennen kun rajotin ottaa vastaan. Pitemmillä väleillä kulkee sitten enemmän.
Mitkä kierteet?

Siis kun on ainaki suuttimii mis on 5 milliset kierteet ja sellasii mis on 6 milliset kierteet niin kumpi?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 25.4.2014 18:51

Jos siinä on alkuperäinen Dellun PHBN niin 6mm kierre. Kannattaa toki kurkistaa kaasarin mallimerkinnät ennen osien ostoa, varaosaliikkeissä osataan kyllä etsiä oikealla kierteellä oleva suutin kun ostaja vain tietää mistä kaasuttimesta on kysymys.

PS.edellistä viestiä ei tarvitse lainata. Suosittelen myös tutustumaan aloitusviestissä mainittuihin tietopankin linkkeihin, niissä on lisää tietoa kuristuksista.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
riejupena
Liittynyt:
25.4.2014 18:50
Re: MRT

ViestiKirjoittanut riejupena » 25.4.2014 18:55

Mikäköhän mun riejussa on kun kastelee tulpan tosi helposti ja lämpiää liikaa. malli on europa ja on vielä vakio, koska sisäänajo. :eek:
reklada
Liittynyt:
19.4.2014 10:10
Re: MRT

ViestiKirjoittanut reklada » 29.4.2014 18:10

Nyt joku osaava kertoo. Mistä mahtaa johtua että kaasu pohjassa räpättää niiku ois rajotin, mutta ku mopo on rieju mrt europa jossa vakiona on rajottamaton cdi boksi. Jännitteensääjin on paskana, mutta vaikuttaako se asiaan?
Lexa__
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -07
Liittynyt:
26.2.2014 15:32
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Lexa__ » 29.4.2014 20:34

Mistä löytys kuriton imukaula MRT:eehen?
nallekto
Pyörä:
rieju mrt power up
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
3.1.2013 23:45
Re: MRT

ViestiKirjoittanut nallekto » 1.5.2014 13:44

Lexa__ kirjoitti:Mistä löytys kuriton imukaula MRT:eehen?

Googletat am6:seen imukaula ni pitäis löytyy sivui mist ostaa :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista