Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Entäs jonku PV:n tai jotain uusenkan isompien pyttyjen yksrenkaiseia?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
-vainio-
- Pyörä:
- LC4
- Liittynyt:
- 3.1.2006 21:43
Mitta käteen ja netistä mäntien mittoja ihmettelemään.
Pv:n männässä puristuskorkeus muistaakseni 4mm liian korkea, useimpien uusenskojen männissä on myös tuo puristuskorkeus suurempi, kuin Puchissa. Toki sen saa pelaamaan sopivasti korottamalla pyttyä.
Jos ei aijo pakokanavaa korjata, niin minusta aivan turha ottaa sitä pyttyä edes käyttöön.
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
- Paikkakunta:
- Jossain siellä
- Liittynyt:
- 29.12.2008 16:18
Etsikelin joskus itse myös korvaavaa mäntää 65 JPC:een, missä olisi tilaa takahuuhtelulle, eipä löytynyt.
Smellyclaw
- Liittynyt:
- 29.6.2011 19:52
Kiitos korjauksesta ihmiset, kai se se tehari pitänee hommata.
Vielä sellanen, että pitäisikö vakiopyttyä (imuaukkoa?) viilata että sais uuden kaasarin sopimaan, esim joku 14mm dellerto? Tai ylipäätään onko siinä säätöjen lisäksi muuta hommaa sovittaa se sinne?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ei. Kyllä sen imuaukon nyt pitäs olla yli 14mm.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
pbt
- Pyörä:
- Takaa työntävä kahenlitranDohc
- Paikkakunta:
- Töysä
- Liittynyt:
- 29.11.2010 23:50
Smellyclaw kirjoitti:Kiitos korjauksesta ihmiset, kai se se tehari pitänee hommata.
Vielä sellanen, että pitäisikö vakiopyttyä (imuaukkoa?) viilata että sais uuden kaasarin sopimaan, esim joku 14mm dellerto? Tai ylipäätään onko siinä säätöjen lisäksi muuta hommaa sovittaa se sinne?
Empä usko että tarttis viilata kun omassa vakiopytyssä oli joku 12mm rööri kun oli 14mm kaasari ja hyvin toimi. Tietysti se vähäsen kuristaa mutta eikös tunan vakiopytty ole kuristus
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Kyllä se iso kaasari toimii siinä sylkässä vaikka olisi kuinka pieni rööri, mutta aina vaan toimii paremmin jos vähän avartaa reikiä.
deseiner
- Pyörä:
- Tunturi Supersport -82 Tunturi raaseripappa -?? Yamaha TZR 125 -90
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 18.7.2011 20:36
Mites jos mie haluisin Tunskaa akun ja DC sähköt niin toimisko ne tällein ku täs kaaviossa on? Ja oisko 6 vai 12 voltin akku parempi tähä tarkotuksee?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Kysytään nyt ensin, Miksi haluat tunaan akun? Mitä hyötyä siitä olisi? Ja akun pitäisi olla 6V, koska se valopuola lataa sitä akkua 6V jännitteellä.
deseiner
- Pyörä:
- Tunturi Supersport -82 Tunturi raaseripappa -?? Yamaha TZR 125 -90
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 18.7.2011 20:36
No miehän haluisin tunaa akun että sais noi valot palaa tasasesti myös tyhjä käynnillä kun nyt tyhjä käynnillä ne ei meinaa palaa kovin hyvin. ja mie mietin sita 6 vai 12 volttii koska nytte se antaa tasavirtaussuuntaimen jälkee 12 volttii reilulla pinta kaasulla.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Kertokaa ny vaa miten mä saan ton puhaltimen ja vaihdepolkimen irti ku tarvii kuiteski putsata.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Retroilija kirjoitti:Kertokaa ny vaa miten mä saan ton puhaltimen ja vaihdepolkimen irti ku tarvii kuiteski putsata.
Puhallin on kiinnivauhtipyörässä muutamalla ruuvilla, vaihdepoljinkhan lähtee irti ulosvetäjällä.
deseiner kirjoitti:No miehän haluisin tunaa akun että sais noi valot palaa tasasesti myös tyhjä käynnillä kun nyt tyhjä käynnillä ne ei meinaa palaa kovin hyvin. ja mie mietin sita 6 vai 12 volttii koska nytte se antaa tasavirtaussuuntaimen jälkee 12 volttii reilulla pinta kaasulla.
Riittääkö amppeerit tuon jännitteen lisäämisen jälkeen? Nehän puolittuivat kun jännitettä nostetaan puolella.
Oletko kattonut jännitehäviöt kaikista johtimista mitä puolalta tulee? Itellä ainakin on jo niillä perussähköillä pienellä pintakaasulla ihan kirkkaat valot (jos nämä nyt koskaan voi kirkkaita ollakkaan), joten sulla voi olla jonkinmoiset jännitehäviöt siellä linjassa.
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
- Paikkakunta:
- Jossain siellä
- Liittynyt:
- 29.12.2008 16:18
deseiner kirjoitti:No miehän haluisin tunaa akun että sais noi valot palaa tasasesti myös tyhjä käynnillä kun nyt tyhjä käynnillä ne ei meinaa palaa kovin hyvin. ja mie mietin sita 6 vai 12 volttii koska nytte se antaa tasavirtaussuuntaimen jälkee 12 volttii reilulla pinta kaasulla.
Huoh, ajatko sinä tyhjäkäynnillä kokoajan? Et, vaan kierroksilla. Mitä helvetin järkeä laittaa akku?
Vilkkusetti on sitten eri asia
deseiner
- Pyörä:
- Tunturi Supersport -82 Tunturi raaseripappa -?? Yamaha TZR 125 -90
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 18.7.2011 20:36
no onhan tuo totta että niitä kierroksia on konessa mutta esim. liikenne valoissa ei kuulu tapoihini pitää kaasuu pohjassa -> takavalo ja etuvalo pimeinä, peräänajon vaara lisääntyy.
Ja jarruvalohan ois paremmin palava ja samal muut valot ei sammuis...
e: ja kaupunki ajossa ei ole paljoo kierroksia konees ja ois sillonkin kiva nähä missä ajaa.
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
- Paikkakunta:
- Jossain siellä
- Liittynyt:
- 29.12.2008 16:18
Takavalossa on myös heijastin. Ei ne valot sammu kokonaan, kyllä näkee autoilija hyvin mopoa.
Jarruvaloa ei tarvita, ajele vaan rauhassa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista