miten v*tussa tosta marzocchin teleskooppi keulasta lähtee stefat irti??
ei lähde millään irti.. hajos jo yks ruuvimeisseli, ku koitin kangottaa sitä irti.
ei näytä olevan enään mitään sokkia/tms. kiinni. tai sitten ovat paskan peitossa tai jotain.
myös kone on ihan jumissa, koska ilmeisesti kasasin vaihteensiirtäjän väärin. aina kun liikuttaa vaihdepoljinta alaspäin, ni koko kone menee jumiin. nyt ei enää saa liikutettuu sitä poljintakaa, ni ei auta muu ku avata kone. varmaa joku rikka jääny välistä, vaik kasasin räjäytyskuvien (easyparts) mukaisesti.
vinkit/apu tervetulleita, ni en ainakaan mene hajottamaa jotain kallista.
ps. saako toi kampiakseli liikkua todella nihkeästi uusilla laakereilla??
meinaan, pösössä (am6) kampiakseli liikkui melko vaivattomasti uusilla laakereilla ku koitti silloin. laakerit ovat tos rabasassa koyon valmistamat 6204 c3...
olis muuten tullut FAGin 6204 C3/Tn9 laakerit, mutta kun olivat rikkinäiset (?!) ostettaessa, joten jouduin palauttamaan ne ja ottamaan tilalle koyot (vahvistamattomat), ku muuta ei ollut. pyörivät ihan nätisti, ku pyöritteli sormen päässä, mut öljyn lisäämisen jälkeen liike "tahmeni" aika reilusti
(motul 5100 10w40 -- taitaa olla liian paksua tavaraa).
ja mitä luulette, et kestääks nyt toi (todennäköisesti) ~20-21tkm ajettu kampura enää montaa kilometria viilatun airsalin (70cc) ja korkea kiertoisen pakoputken
(kiertää n. 14 000) aiheuttamia tehoja? tehoa arviolta ~12-14hp koneelta.
rahat on jo mennyttä, joten ei oo yhtään varaa laittaa enempää tohon. siksi en ostanut uutta kampuraa
(Suomessa niin s**tanan kallista).