Munaralli AM7
- Liittynyt:
- 17.8.2014 21:32
Mikähän vois olla vikana ku dt toimi normaalisti ja yhtäkkiä kadotti sytkäboksille tulevan virran ja näin ollen ei saa kipinää. staattori on uus kokeiltu eri cdi pokseilla ja puolilla, jännitteen säädin vasta vaihettu... voisko olla et tappokatkasin sökö nii ei anna käynnistää? miten sen vois ohittaa nii kokeilis tapahtusko sen jälkeen mitään. muitakin ehotuksia vois antaa et mistä lähtis vikaa etsimään
'
E: Tappokatkasin ja virtalukko ohitettu ei vaikutusta, tartteeko akkua jos on johot ei ainakaan entisillä sähköillä tarvinnu? Sähköjohot siis uusittu
Viimeksi muokannut Munaralli AM7 päivämäärä 31.7.2015 10:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Blackbiteh
- Liittynyt:
- 5.7.2015 22:24
Mikähän mahtais detsissa olla, kun siinä 4000-6000rpm kohilla alkaa prätäämään ja pätkimään? Sittenku pääsee piikille toimii ihan hyvin ja normaalisti..
Ilmanputsari puhdistettu & öljytty, tulppa vaihdettu ja koneremppa tehty 100km sitte. (teki jo ennen tätä)
Vireinä on porattu moric, Enox & 100 suutin.
Mikähän tuon solenoidin tehtävä oikee on, että voisko sillä heittää vesilintua?
Edit: Solenoidin poisto ei auttanut yhtään.. Ongelma varmaan ratkeaa ku kaasaria säätelee, käy varmaan vähän rikkaalla tällä hetkellä kun savuttaakin niin perkeleesti
Viimeksi muokannut Blackbiteh päivämäärä 31.7.2015 16:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Munaralli AM7
- Liittynyt:
- 17.8.2014 21:32
Mikähän tuon solenoidin tehtävä oikee on, että voisko sillä heittää vesilintua?
[/quote]
Jos tarkotat kaasarille tulevaa solenoidia nii sen tehtävä on antaa lisää ilmaa isommillakiekoilla, ei periaatteessa oo mitään hyötyä ja saattaa aiheuttaa ton pätkimisen kokeile toimiiko paremmin jos otat poikkeen sen
Alluzz99
- Pyörä:
- Yamaha DT 50, Rieju MRX 50, Solifer SM50 2T EX = Zongshen hummer 250cc, Solifer SFR, Fude Sport, Tyscon XL50
- Liittynyt:
- 7.4.2013 15:07
Munaralli AM7 kirjoitti:Mikähän tuon solenoidin tehtävä oikee on, että voisko sillä heittää vesilintua?
Jep pois ja tulppaa se letkun paikka letkulla ja pultilla / ruuvilla tai jollain
ilopilleri
- Liittynyt:
- 7.5.2015 17:46
Mitäs pitäs oikeen kattoa nyt kun omassa detsissä käynnistyksen jälkeen kierrokset nousee n. 3000 kierrokseen ja savuttaa niin perkeleesti, vielä enemmän kaasua vääntämällä. Tarkistin jo ton kaasuvaijerin eikä pitäs jumittaa, suutin pitäisi olla sopivaa kokoa koska toimi ennenkin. Vielä semmonen juttu et ryyppyä kun pistää päälle niin sammahtaa, voisko siinä olla vika?
Munaralli AM7
- Liittynyt:
- 17.8.2014 21:32
Löytyykö auttavia vastauksia s.37 ylimpään yamahan sähhkövika kysymykseen?
OpZkU
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125
- Liittynyt:
- 29.1.2014 18:09
Osaisiko joku viisas auttaa? Eli mopona -09 detsi ja ei niin millään pysy käynnissä ilman kaasua. Kaasari putsattu joka suunnasta ja uus tkruuvikin tuli hankittua, mutta ei sitä pyörittelemälläkään mihkään muutu, aina sammuu vaan, eikä minkäänlaista merkkiä että tahtoisi käydä ilman sitä kaasua
seosruuvi auki sen 1,5kierrosta mutta ei tunnu sekään vaikuttavan yhtään. pää puhki pähkäilty tän kans olis kiva jos joku osais auttaa
Voisko tulppa olla syyllinen (ihan musta)? lämpöarvoltaan ysi
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.11.2013 17:20
otappa solenoidi irti ja tuki se letku mikä lähtee siihen siitä kaasarist, tulee kytkinkopan puolelle kaasari bensaletkun lähelle
PÄRPÄR
OpZkU
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125
- Liittynyt:
- 29.1.2014 18:09
Solenoidia ei ole, muutenki "yksinkertaset" sähköt, eli kaikki turha pois, ja sytytys hoituu ducatin cdi-boksilla
Pandemic
- Pyörä:
- on pyöree
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.11.2013 17:20
oisko sit kannentiiviste tai liia iso suutin/seokset
PÄRPÄR
OpZkU
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125
- Liittynyt:
- 29.1.2014 18:09
Suutin 86 tällähetkellä (tyhjällä vakiputkella, en usko että liian iso ainakaan on) Tuota kannentiivistettä en oo tullukkaa ajatelleeks, kun ei oo konetta availtu kertaakaan
mrxman
- Liittynyt:
- 21.8.2015 18:00
Moro!
Miksiköhän mun mbk x-limit vuosimallia 2005 ei käynnisty?
Kipinän ja pensaa saa.
detsailija
- Liittynyt:
- 4.9.2015 15:51
kuinka usein tulppa vaihdetaan ja onko se työläs homma? pitääkö tankki ja katteita irrottaa että tulpan saa pois?
VJere
- Pyörä:
- -08 CRF 250R, -11 DT 50X, -12 EXC 125
- Paikkakunta:
- Ikaalinen
- Liittynyt:
- 14.11.2014 17:06
Tossa yks aamu kun ajelin kouluun kohtuullisen märällä kelillä, vettäkin tuli ni booaili ja sammu loppumatkasta aika usein ja välillä piti 10minuuttiaki venata että kävi taas... Aattelin notta ilmanputsariin vissiin pääsee vettä...
Sitte seuraavana päivänä tyhjäkäynnillä pätki ja välillä ku polkas ni paukautti pienesti putkee.. Tulpan tossa vaihdoin ja autto, vanha oli sitte tän näkönen
http://puu.sh/k4fqz.jpg, Mitä ootte tuosta mieltä?
Mopedina siis -10 DT 50X
Jompelius
- Liittynyt:
- 29.7.2014 19:12
.
Viimeksi muokannut Jompelius päivämäärä 17.2.2017 15:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista