Monkey viritys ja tekniikka

t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 4.9.2011 23:00

lastalla oon ottanu ja hyvin lähtee.
j0ne96
Pyörä:
Honda monkey EX: suzuki s1 -95
Liittynyt:
24.9.2009 16:45
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut j0ne96 » 6.9.2011 19:35

Paljo pitäs kulkee 15-35 väleillä ? Ainoo viri on putkesta eka kuri pois. Kulkee 48-49 km/h pitäskö kulkee enemmä?
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 6.9.2011 23:00

ei pitäis.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 7.9.2011 8:49

Paljonko kulkisi tällainen kiinamanki.
72cc pytty ja kansi
19mm kassu
17/40 välit
Vakioputki

Tai sitten mitä menisi tuo sama setti avarammalla suoralla putkella?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut MB93 » 7.9.2011 17:54

Riippuu onko siinä sun ZhenHuassa millaiset ensiövälit, mulla veti Skyteam noilla vireillä (paitti 18mm kaasari ja modattu vakioputki) päälle 80km/h.
Tunkero
Liittynyt:
12.8.2011 10:43
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Tunkero » 8.9.2011 6:55

Mistä vehkeestä kannattaisi hankkia pitempää kaasuvaijeria Honda Monkeyyn jossa on 19mm Jing Ke?
PaaVo_90
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
10.9.2011 12:06
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut PaaVo_90 » 14.9.2011 7:26

Ostat vaijeria ja irtonippoja ja teet itse sen kaasuvaijerin. ;)
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 14.9.2011 16:12

Mites tuon ohittimen kanssa kun monkeymaniasta lukee että vastuksen pitäs olla um mankiin 22kilo-ohmia ja 1w, kävin viime viikolla ostamassa 22kilo-ohmin tai nii se myyjä ainaki sano, eikä antanu niillä vastuksilla ollenkaan kipinää kun kokeilin. Ne oli semmosia hirveen pienkokosia. Nyt kävin uudestaan siellä ja nyt ne myi jotai 5w "teho"vastuksia, 22kilo-ohmisia maksovat iha liikaa :D ja sano et kokeileppa näitä sitten, nuo on jo paljo isompia kooltaan. Tuon kokosia mulla ennenki ollu ja on toiminu, en tiiä saa nähä toimiiko vai ei :) Onko tuo pakko olla tuo 1w vastus että toimis? en oo sähköalan miehii en oo perillä näistä :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 14.9.2011 17:06

Pieniähän ne onki. Koita 220kOhmista myös.
Välimallin m/v
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 14.9.2011 18:19

No pieniä ja pieniä, nuo oli jotai pari millii paksuja mitkä ei toiminu ja nuo on ehkä sentin paksuja mitä nyt ostin. Pitää nyt viikonloppuna kahtoo antaako noillakaa kipinää :| Vittumaista ajaa ku on 72cc, laskettu 110cc kansi, Mikuni vm22 ja 16/33 mutta ei ohitinta :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 17.9.2011 0:47

Noni, eihä se anna tuolla 5w 22kilo ohmisellakaa kipinää... En kyllä enää tajua missä mättää kun ennen on toiminu :s
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
5tr1pe
Liittynyt:
21.10.2009 14:52
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut 5tr1pe » 17.9.2011 1:13

Toimii koitenkin ilman ohitinta?
Välimallin m/v
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut juvee_ » 17.9.2011 13:04

5tr1pe kirjoitti:Toimii koitenkin ilman ohitinta?
Jjep, heti antaa kipinän.. Ois mulla tuommone moposportin säädettävä ohitinki mutta se on iha susi koko laite, se nappula löystyy ajossa ja se ei tarvii paljoo muuttua sen asennon ku virtaa ei tulekkaa tai sit se alkaa rajottaa, vois kyllä liimata sen siihe yhtee kohtaa :D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut MB93 » 17.9.2011 17:06

Niillä säädettävillä ohittimilla voi heittää vaikka vesilintua, aivan paskoja. Ei ohittanu ainakaan kaverin mankissa kokonaan ja kun tarpeeks sääti niin ei lähteny edes käyntiin.
Jaska95
Pyörä:
Peugeot Speedfight 2, Honda Monkey
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
8.7.2011 20:00
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Jaska95 » 17.9.2011 21:31

Mikä 72 cc sylinteri/sarja käy suoraan vanhanmallin koneeseen, vai käykö mikään? Sylinteri pitäs vaihtaa mutta ei kiinnostas alkaa vaihtamaan kiertokankea tai ostaa uutta kantta.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista