mikä v*ttu tossa vaihteistossa vieläkin on vikana??
kasattu täysin räjäytyskuvien yms. mukaisesti ja silti vetää koneen jumiin, jos yrittää vaihtaa vapaalta toiselle vaihteelle!
pakko kai tossa vaihteistossa/vaihderummussa oltava jotain vikaa, kun ei silti toimi, vaikka oon purkanut n. 15-20 kertaa ton koneen ja silti vetää koko paskan jumiin.
vitutuskerroin nousee liian korkealle näiden vehkeiden kanssa, kun rahaa menee, eikä sille pahemmin mitään vastinetta saa, kun hajoaa vaa enemmän kone.
tuo kone, jonka oon kasannut 15-20 kertaa, on ollut aiemmin varaosakoneena, joten on mahdollista, että siitä on hajonnut joitain osia, joka minua vituttaa kaikkein eniten, koska oon laittanut uudet laakerit siihen, eikä niitä pahemmin irroiteta siitä, ilman että hajoaa.
ja sitä paitsi oon avartanut lohkot mm. airsalille (70cc) ja vforce 3 läppärungolle, joten ei pahemmin huvita alkaa kasailemaan toisiin lohkoihin.
muutenkin tehnyt ihan turhaa työtä viimeiset 1-1,5kk ton koneen parissa ja jatkuvasti ajokelit ovat olleet menossa parempaan suuntaan ja itse joudun viettämään 10h/päivä tallissa ton takia, joten saisko jotain vinkkejä, ideoita tms. tuohon "pikku" ongelmaan?
ps. tossa koneessa on "kiva" halkeama kytkimenpuoleisessa lohkossa, joten se saattanee vaikuttaa aika radikaalisti tuohon toimintaan, vai mitä mieltä te ootte siitä?