Perkules, pian työnnän tuon suohon
samainen detsi kyseessä mistä aiemmin viestiä laitoin. Nytkun on vähän kylmemmät ilmat tullut, niin ainakin "kylmällä" koneella(en oo ehtiny ajaa konetta lämpimäksi asti kertaakaaan, vika ilmeni siis eilen.) ajettaessa kierrokset jää jännästi leijjumaan, elikkä kierrättelet paikallaan vähän näin, ja lähet ajamaan, ykköseltä lähtien aina kun ajossa kytkin pohjaan (vaihteenvaihto, pysähdys yms) niin kierrokset on automaattisesti tapissa vaikka kaasu ei ole siis yhtään pohjassa, eikä luisti jumita tai muutakaan. Sitte päästään erikoisuuksiin. Kun yllämainittu tapahtuu, ja antaa ryyppyä ihan pikkusen, niin kierrokset laskee, ja pysyy alhaalla ja voi siinä paikaltaan kierrätellä vaikka kuinka paljon eikä jää leijjumaan, mutta heti kun lähtee ajamaan, sama jatkuu. Jos jollain on ollut samanlaista ongelmaa niin kertokaa! Sitten seuraavaan ongelmaan. Edellisessä viestissä lukee edellinen ongelma eli tuo pätkimisjuttu
OpZkU kirjoitti:Nyt perkule joku auttaa! Detsi pätkii ja röpöttää täyskaasulla aivan hulluna ja kuulostaa siltä ku olis rajotettu cdi (jotai ei siis ole, vaan rajottamaton!) On kokeiltu kaikemmoista: kolmea eri tulppaa, isompaa&pienempää suutinta (pienellä=86 toimi parhaiten), kaasari joka nurkasta putsattu. "viriä" se rajottamaton cdi, tyhjä vakiputki ja vapari suodatin, jonka pesin ja öljysin juuri. Alkoi siis yhtäkkiä tekemään tätä, ajoin mopon talliin pienen lenkin jälkeen jolloin toimi vielä täydellisesti, hetkenpäästä meinasin lähtee taas ringille, niin ykkös-kakkos-kolmos-nelosvaihteilla heti piikin jälkeen röpöröpö ja jää syttyjä välistä. viitosen ja kuutosen vetää hyvin piikin loppuun asti. Alkaa omat aivot loppumaa kolme päivää purettu ja taas kasattu mutta vaan pieni parannus on tullu
Oisko tuola sytytyspuolella joku paskana, ducatin cdi-löytyy siis
tuon yhteydessä vaihettiin pienempi suutin 95 -> 86 ja laskettiin neulaa (sokkaa ylemmäs) ja alkoi viemään enemmän bensaa. Bensamäärän mittariahan mulla ei ole, koska sigma mutta ennen tuota vikaa ajoi noin 120km tankillisella sellasta perusajoa ja nyt samalla ajolla ~80km. Jossen ihan tyhmä oo, munmielestä neulan laskemisen ja suuttimen pienentämisen ei ainakaan nostaa sitä kulutusta pitäis
Tääläon varmasti mua viisaampia, joten auttakaa, kiitos