DT/X-Limit 2004-> Viritys

Ton__
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
20.6.2010 14:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ton__ » 9.5.2012 21:01

Miksutinn, ei taia tässä värkissä vielä tuota solenoidii olla. Ja tuota ryyppyjuttuu kyl kokeilin jo tänää mut en huomannu oikeestaan eroo.. Tosin oli varmaanki vielä vähän viileen olonen kone, mut pitää huomenna ajaa lämpimäks ja sit kokeilla.

E: Laitoin 100 suuttimen kiinni nii pysy hetken käynnissä ja sit sammu ja tuluppa oli iha märkä. Oiskoha sit jääny koho jotenki pahasti, koska heti ku laitoin 98 niin sit taas toimi.. En vaan kerenny kokeilla vaikuttiko tuon suuttimen vaihto 95->98 mihinkään kun töistä kotii niin lyhyt matka enkä satees kehannu jäähä ajamaan konetta lämpimäks.
Viimeksi muokannut Ton__ päivämäärä 10.5.2012 16:12, muokattu yhteensä 1 kerran
tomppatikku
Pyörä:
Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
21.3.2011 19:32
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut tomppatikku » 9.5.2012 21:39

otin tänään kurin putkesta poies, mikä suutin ois sopiva ja tarviiko rattaita vaihtaa?, kyllä mulla menee sen 65 km/h tolla kurittomalla ja vakio väleillä
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 9.5.2012 21:55

Riippuu varmaan vuosimallista, eli 90-110. Ja eihän sun rattaita tarvii vaihtaa jos et halua, kyllä niillä vakioväleilläkin ajamaan pystyy.

E. Eikä muuten tarvia kysellä kahessa topikissa samaa asiaa.
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut 0meGa » 10.5.2012 19:46

Morjensta DT pojat :D

Saan tossa kemmukortin parin viikon päästä ja sitten pitäs kaverille ajella ja poistaa siltä kuri, kun ei itse osaa :D

DT on vuosimallia 2007, muuta ei halua kun kuripois eli moric poksi saa pysyä rajottajana.

Paljos menee pelkällä kurinpoistolla ? Ja mitkä välit kannattais laittaa, tyyppi haluais että menis sellasen 60. Mikäs suutin ois hyvä ja onko tosiaan ongelmana että katalysaattori irtoaa jos kurin poistaa ?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 19:49

Hmm.. kevari kortti ja hommaat mopon? Vai virität sitä? joopajoo...
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut 0meGa » 10.5.2012 19:53

Gogge kirjoitti:Hmm.. kevari kortti ja hommaat mopon? Vai virität sitä? joopajoo...


Ei, meen kaverille ja otan siltä kurin pois. Se tyyppi asuu sen verta kaukana että oottelen kortin saantia että pääsee sinne :D
Miksutinn
Pyörä:
dt 50 sm
Liittynyt:
26.6.2009 21:29
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miksutinn » 10.5.2012 20:01

SM menee ainaki vakioväleillä 65kmh pintaan.. nokian gebsiin. mittariin 75. Mutta hullukaan jatkuvasti ajaa sillai että rajotin hakkaa penkinalla.
Viimeksi muokannut Miksutinn päivämäärä 10.5.2012 20:58, muokattu yhteensä 1 kerran
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut 0meGa » 10.5.2012 20:44

Miksutinn kirjoitti:SM menee aikani vakioväleillä 65kmh pintaan.. nokian gebsiin. mittariin 75. Mutta hullukaan jatkuvasti ajaa sillai että rajotin hakkaa penkinalla.


Kiitoksia asiallisesta vastauksesta, ne näyttää olevan täällä mopopuolella vähissä ;)
Miksutinn
Pyörä:
dt 50 sm
Liittynyt:
26.6.2009 21:29
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miksutinn » 10.5.2012 21:00

0meGa kirjoitti:Kiitoksia asiallisesta vastauksesta, ne näyttää olevan täällä mopopuolella vähissä ;)

Mutta tosiaanki, ei se huippunopeus siinä 8000rpmssä jossa rajotin rupiaa hakkaamaan, nouse tippaakaan. elikkä pitempiä välejä vaan jos aikoo rajottimen kanssa ajaa.
Ja sanotaan vielä että suutin pitää vaihtaa 90-110. riippuu monesta tekijästä millä toimii parhaiten. :roll:
-pyrtsi
Pyörä:
Cpi Oliver -06
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.6.2010 0:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -pyrtsi » 11.5.2012 0:03

Kyllä muuten nous, silllon joskus kun oli vielä moric rajottamassa, niin kyllä helposti nous siitä 56 mistä alko hakkaamaan johkin 75 se nopeus (mittariin).. Nyt ilman moriccia vakioväleillä kuritta tais mennä jotain 82 mittariin, eli ~73
-tyyppi-.-
Pyörä:
KTM EXC250 06', yamaha DT125RE '06
Paikkakunta:
imatra
Liittynyt:
2.12.2008 21:06
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -tyyppi-.- » 11.5.2012 7:38

kui työ kehtaatte huuattaa vakioväleil noin helvetist ku 60 mittaris huutaa jo epämiellyttävän korkeella ja 72 huutaa jo hoosiannaa. :--D ja oikee nopeushan on noin 62-63 tos 72 mittarinopeudes ainaki minulla.
-pyrtsi
Pyörä:
Cpi Oliver -06
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.6.2010 0:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut -pyrtsi » 11.5.2012 7:58

Emmä muute kehtaakkaa, mut kyllähän ne huiput pitää aina testata. :)
almari
Pyörä:
yamaha dt50x
Liittynyt:
17.10.2011 19:07
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut almari » 11.5.2012 20:20

missä sijaitsee detsissä katalysaattori ja minkälainen se on, ja onko muuta tapaa ottaa se pois kuin että joutuuu paisarin halkasemaan? :)
Bullshit
Pyörä:
Husqvarna SM125 -08, Yamaha DT -10, Suzuki PV -89
Liittynyt:
2.3.2008 17:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Bullshit » 11.5.2012 20:53

Ei sitä pois kannata ottaa ellei se oo irronnu.
Ton__
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
20.6.2010 14:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ton__ » 12.5.2012 21:48

Ton__ kirjoitti:E: Laitoin 100 suuttimen kiinni blabla..

Vastaisko joku et voiko se koho jäähä huonosti vai minkätakii kasto tulpan heti kun laitto ton suuttimen? Hullulta kuulostaa että kurittomalla vakiopuikulalla toimi iha nätisti tol 95 suuttimel mut noxilla sit "röpöttää" pikkuvaihteil kiihyttäes.. Eikös tuo kumminki oo ison suuttimen oireita?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista