Rieju MRT

potatoo
Liittynyt:
28.8.2012 17:13
Re: MRT

ViestiKirjoittanut potatoo » 21.9.2012 17:47

Kyl mulla kesti kurittomana vakio suuttimella yli 2vk :lol:
tjaneli
Pyörä:
Rieju mrt 2010 power up
Paikkakunta:
Oulu.
Liittynyt:
29.1.2011 19:49
Re: MRT

ViestiKirjoittanut tjaneli » 21.9.2012 18:12

Välähtääkö riejussa valot kun polkasee ilman että virrat on käännetty päälle?
Missä vika voi olla kun Cdi on ehjä ja uus konkkakin on mutta silti ei tule puolalle virtaa?
Jyri94
Pyörä:
Kawasaki zx-9r, Suzuki RG125F -96, BSE 110cc, Rieju MRT-10(ex)
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
30.4.2010 16:52
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jyri94 » 21.9.2012 18:38

välähtää
You might buy a new bike that will remain intact, but I drive an old Suzuki's technology and the fix if it breaks. And I love it. I prefer to bike up with a sense of value.
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 21.9.2012 21:09

potatoo kirjoitti:Kyl mulla kesti kurittomana vakio suuttimella yli 2vk :lol:


Juu, poistin nyt kuristimen. Voi P****** kun oli vaikeeta saada hitsi pisteet katkastua :| Kuitenkin nyt kuri irti mut vakio suutin (88). En vitti ottaa isoja kierroksia, pinta kaasulla joku 40~ ettei vaan leivo kiinni.. voiko joku antaa tarkat ohjeet Rieju MRT 50 Europan suuttimen vaihtoon. Yksityiskohtainen ja "suomenkielinen" opastus olisi todella järkevä, koska en todellakaan ole mikään mekaannikko :roll: Kiitokset jo etukäteen jos joku haluaa nähdä vaivaa :)
-Jaahas-
Pyörä:
Rieju MRT -11, Tunturi Sport -76, Solifer Suzuki S, Ex Rieju MRT -10, Ex Masai
Liittynyt:
20.8.2010 20:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut -Jaahas- » 21.9.2012 21:54

Google voisi auttaa hieman tuossa, mutta laitetaan silti.. Kääntelet kaasarin että kohokammio on sinuun päin ja avaat ne ruuvit pohjasta. Siinä sitten näkyykin se suutin kun oot ottanu kohokammion pois. Ruuvailet sitten vaan vanhan irti ja eikun uutta tilalle..
~ 2011 Rieju Mrt n. 3tkm ajettu tulossa myyntiin piakkoin, YV jos kiinnostaa. ~
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 21.9.2012 22:01

-Jaahas- kirjoitti:Google voisi auttaa hieman tuossa, mutta laitetaan silti.. Kääntelet kaasarin että kohokammio on sinuun päin ja avaat ne ruuvit pohjasta. Siinä sitten näkyykin se suutin kun oot ottanu kohokammion pois. Ruuvailet sitten vaan vanhan irti ja eikun uutta tilalle..

Juu, kiitokset sulle :) :)
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 21.9.2012 23:09

Taas tällänen suhtkoht "tyhmä" kysymys, mutta kurinpoiston jälkeen äänet kyl kuuluu mut ehkä vähän kovaa :D Joten olisko mitään hyvää keinoo vaimentaa ääniä, muutakun avata paisari rälläkällä :roll:
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 22.9.2012 0:59

Eihän paisarin avaaminen ääniin oikein vaikuta...

Toinen änkkä olisi kenties komeampi ja hiljasempi. DRD vakio äänenvaimennin vois olla hyvä ja komea.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 22.9.2012 10:03

Onkimato kirjoitti:Eihän paisarin avaaminen ääniin oikein vaikuta...

Toinen änkkä olisi kenties komeampi ja hiljasempi. DRD vakio äänenvaimennin vois olla hyvä ja komea.

Juu sori. Kirjotin vähän nopeesti mut tarkotin et pitäs avata paisari, et sais villat sisään :roll:
heka96
Pyörä:
Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.4.2012 19:35
Re: MRT

ViestiKirjoittanut heka96 » 22.9.2012 10:50

ei paisariin mitään villoja laitella
Bange
Liittynyt:
20.9.2012 19:14
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Bange » 22.9.2012 10:52

Toi yks kaveri tais pikkasen kusettaa, kun en näistä asioista paljoo tiedä.
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: MRT

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 22.9.2012 11:43

MIssäköhän mahtaa olla vika mrt:ssä kun kun etu valo ei meinaa toimia. Elikkä kun kääntää ohjaustankoo vasemmalle niin valo palaa ja sit ku kääntää oikeelle päi ni sammuu. Keski asennossa ei valo toimi. Ite veikkailisin että siellä polttimon liittimessä on kosketushäiriö tai jotain irti. Mopo on siis melkein uusi ja aluksi teki sitä että liitin irtosi vähän väliin polttimon kannasta. Entiiä onko siinä liian lyhyt polttimon johto että vetää sen pois aina. Täytynee ehkä viiä takuusee. Mutta Onko teillä ollu tällästä ongelmaa? Jos nyt ite vähän ettisi sen missä vika on.

Sitten vielä että putki vuotaa öljyä vähän siitä äänenvaimentimen ja putken yhdistys kohasta. Mikäköhä siihe auttas ?
Jusbo
Pyörä:
Tunturi SS '87 + Rieju MRT Power-Up SM '12
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
5.3.2010 21:16
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Jusbo » 22.9.2012 11:47

Juuri samat ongelmat kun minullakin aluksi, etuvalon johto on liian lyhyt joten liitin lähtee valon kannasta irti. (Mulla lähti matkalla liikkeestä kotia.) Jos et itte viitsi alkaa sitä laittamaan nii muutaku viet takuuseen jos liike on lähellä. Myös pieni öljyn valuminen on ihan normaalia ja korjata voi yrittää kiristämällä sitä klemmaria siinä ympärillä.
Tunturi Super Sport '87
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 23.9.2012 11:56

Olis tarkoituksena ottaa se katalysaattori irti ja siinä samalla vaihtaa välejä, nytten on vakio välitykset, mitkähän olisi jepa jotta tulisi vähän lisää vauhtia kuin se 65-70:D?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 23.9.2012 12:00

Pidemmillä väleillä ja poistat kanssa kierrostenrajottimen.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista