Houp82
- Liittynyt:
- 21.8.2018 23:02
Terve! Mikähän pyttysetti sx:ssä vm.-14 70cc alumiini ja kylkeen lyöty vain W:n näköinen merkki. Männän laki musta ja renkaan koko(yksi) 47,50x0,80?
Ceparisx
- Liittynyt:
- 15.5.2020 0:34
Kertokaas pitääkö suutinta vaihtaa pienempään jos laittaa kuria takaisin putkeen mopo siis cpi sx 2010
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Voi vaatia, riippuu vähän että kuinka paljon kuristaa.
Ceparisx
- Liittynyt:
- 15.5.2020 0:34
Ceparisx kirjoitti:Kertokaas pitääkö suutinta vaihtaa pienempään jos laittaa kuria takaisin putkeen mopo siis cpi sx 2010
Noh nyt tuli sellanen ongelma että näyttäis syövän vaihteistoöljyä missä vika voisi olla?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Jos ei voida mistään ulospäin niin kampiakselin kytkinpuolen stefa on rikki.
Ceparisx
- Liittynyt:
- 15.5.2020 0:34
Malagutisti kirjoitti:Jos ei voida mistään ulospäin niin kampiakselin kytkinpuolen stefa on rikki.
. Kiitos
pellonpekko
- Liittynyt:
- 24.5.2020 1:25
Tietääks kukaa mite CPI SM 50 mopoon vuosimallia 2010 asennetaa käynnistyspoljin?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Kaksin jousen jännitys vai mitä tarkoitat?
Jos siihen on vaihdettu kytkinkoppa jossa ei ole kiksin paikkaa niin se pitää vaihtaa kiksilliseen. Kiksin akseli paikalleen niin, että akselilla oleva stoppari osoittaa klo 3-6 välille.
Sitten kopasta 16mm rajoitinpultti irti ja kiksillä kääntää vastapäivään niin että tuo stoppari menee reiän ohi. rajoitinpultti paikalleen ja kiksi oikeaan asentoon + kiristys.
Kulmasaha
- Liittynyt:
- 20.7.2014 20:33
Tuli hommattua tuollainen cpi sm kone ja mietin että myynkö pois osia vai teenkö konerempan. kysymys onkin, että meneekö kaikki alkuperäisen am6 kamat siihen koneeseen, siis ne mitä yleesä rempan aikana vaihdetaan (kytkinlevyt, jouset stefat, kampura ja vesipumpun osat. Kiitos tietenkin laakerit
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Kulmasaha
- Liittynyt:
- 20.7.2014 20:33
CPI2013SM kirjoitti:Kiitoksia vastauksista.
Taidan marssia rengasliikkeeseen ja kysellä mitä heillä olisi tarjolla kyseisiin 17-tuumaisiin. Ehkä tosiaan jotain karkeampi kuvioista voisi ajatella tilalle, jos ne vain on lailliset.
Tai toki voisin ostaa 21- ja 18-tuumaiset CPIn vanteet jos jollain olisi joutavana..
Ja sitten toki muutoskatsastaa mopedi niille.
Katsellaan kuinka käy.
Löytyisi enskavanteet ylimääräisenä cepariin
Kulmasaha
- Liittynyt:
- 20.7.2014 20:33
Malagutisti kirjoitti:Pitäs mennä.
Kiitos. täytyy varmaan rempata niin saa paremmin kaupaksi, vesipumpun stefa mennyt ja mittarissa 16000 niin samalla ne muutkin kamat siitä voisi vaihtaa
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
Mulla on mielikuva että kytkin on ainakin 5 jousinen, mutta levyt varmaan on samat.
Kulmasaha
- Liittynyt:
- 20.7.2014 20:33
täytyy avata ja varmistaa
pellonpekko
- Liittynyt:
- 24.5.2020 1:25
Voiko joku linkkaa tehareit mitkä menis cpi sm 2010
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista