Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
ubersonicc kirjoitti:Minkäköhän takia mulla tulee syylärin "hukkaputkesta" puolet nesteistä ulos vaikka ei keitä, voisko johtuu vaan siitä et kiertää niin vitusti että sylkee pois?
mulla sama homma,eikä keitä
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
banaani-racing.
- Pyörä:
- kymco quannon ja KTM GS 125 vuodelta miekka ja kivi
HazuKazu kirjoitti:Laittasin tohon xlimittiin koropalan, mutta takaiskarin alapään kiinnityspultti ei lähde millään irti. Otin sen sokan irti ja yritin hakata pultin pois, mutta ei millään lähteny. Menee vaan lyttyyn se pultin pää eikä mahdu enään reiästä. Hakkasin lekalla ja jollain rautatapilla, eli mahtaa olla aika hyvin ruostunu kiinni. Jotain ruosteenirrotusprayta vois ostaa ja kokeilla??
Vai auttaisko kuumentaminen? Vai sulaako puslat
Ei siellä mitään sulavaa muistaakseni ollut. Kannattaa laittaa takarenkaan alle tavaraa jos mopo on pukilla takarengas ilmassa, Että siihen pulttiin kohdistuu mahdollisimman vähän painetta sitä poistaessa.
Ernskille: kannattaa katsoa syylärin korkki, koska siinä on se paineventtiili joka päästää tavaraa sinne syylärin putkeen.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.
Kotariproju
viewtopic.php?f=93&t=82265
sapuli
- Pyörä:
- Mbk X-Limit
sapuli kirjoitti:Onko kellään myydä hyväkuntosta kundon putkea halvalla?
Vastauksia tänne tai yv:llä
ubersonicc
- Pyörä:
- MBK Booster -00 | Exät. Suzuki PV 50 -94 , Yamaha DT 50 -98
Ernski kirjoitti:ubersonicc kirjoitti:Minkäköhän takia mulla tulee syylärin "hukkaputkesta" puolet nesteistä ulos vaikka ei keitä, voisko johtuu vaan siitä et kiertää niin vitusti että sylkee pois?
mulla sama homma,eikä keitä
Koitappa ottaa kaasarin imukaulasta ne molemmat putket pois ja pistä ne jotenkin umpeen / pulttaa ne, tuu tänne kertoo jos autto, mulla ainaki jeesas.
donggikonggiman
onko tässä ns. vanhan mallin dt:ssä 140 lenkkiset ketjut ?
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
rinielside kirjoitti:onko tässä ns. vanhan mallin dt:ssä 140 lenkkiset ketjut ?
ei nyt niin pitkät ,pitää lyhentää muutama lenkki,mut jako 420
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
5ampsa
http://www.emc24.fi/product_info.php?cP ... ts_id=2669 <-- Pelkkä paisari vai koko putkisto? Minkä kokoista suutinta tehoputkelle?
[TEIKKU]
5ampsa kirjoitti:http://www.emc24.fi/product_info.php?cPath=400_412_95&products_id=2669 <-- Pelkkä paisari vai koko putkisto? Minkä kokoista suutinta tehoputkelle?
Luulisin et koko putki.
donggikonggiman
mistä löytyy yamaha dt 1998 sähkökaavio ?
banaani-racing.
- Pyörä:
Mulla on tämän laitteen sähkökaavio omalla koneella, enkä muista mistä sen sain.
Voin laittaa sen parin päivän päästä omaan galleriaan jos vielä tarttet sitä.
The best bike, there, is the bike with the most horsepower. Horsepower is everything. Horsepower is the mechanical embodiment of your scrotum. He who has the most is the best and the strongest and the most handsome.
Kotariproju
donggikonggiman
banaani-racing. kirjoitti:Mulla on tämän laitteen sähkökaavio omalla koneella, enkä muista mistä sen sain.
Voin laittaa sen parin päivän päästä omaan galleriaan jos vielä tarttet sitä.
joo laita mahdollisimman pian, koska pitäs saada valot kuntoon ja muut sähköt.
donggikonggiman
minkäköhän takia mulla irtoaa bensahanasta se tappi johon letku tulee kiinni, miten sen saisi pysymään kunnolla siellä ja ettei se vuotaisi, olen yrittäny liimata sitä mutta ei pysy ?
banaani-racing.
- Pyörä:
Liimailun saat unohtaa. Bensa=liuotin Tosin wurtin tiivistemassa tai vastaava voi toimia väliaikaisesti.
Suosittelen uutta hanaa. Purkuosista tai jostain liikkeestä.
Kotariproju
laatikko127
- Pyörä:
- yamaha dt50r vm. 2003
Minkä kokoiset stefat näissä on etupumpuissa?
banaani-racing.
- Pyörä:
http://www.motot.net/galleria/kuva74831/ <------------siinä olis kytkentäkaavio.
Kotariproju
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista