Minkä mopon ostaisin

AGK
Pyörä:
Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Re: Minkä mopon ostaisin

ViestiKirjoittanut AGK » 26.4.2011 17:28

Toi Yamahan vaikuttaa ihan pätevältä peliltä! Soittele ny jumankauta äkkiä sille myyjälle, tai vinkkaan kaverille, että tossa olis. :lol:

Elikkä joo.

Noi derpithän on kyllä ihan hienoja pelejä, mulle ei vaan iske silmään. Jos puoletkaan siitä ekan kuvauksesta on totta, niin siitä saat kyllä vaikka loppuiäkses mopon.

Mutta Yamaha saa täältä äänen.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 26.4.2011 17:53

Kyllä ainakin vähän helpotti, ennemmin enää ton ekan Derbin ja Yamahan kanssa vaikeuksia... Kumpaakin kokeilemassa ei voi käydä, paitsi jos käy niin että lähtee toista koittaan ja se onkin täys paska :)

Toi Yamaha ainakin olis sen verran lähellä että lähtis täältäkinpäin joku varmaan hakeen, toi Derbi taas sen verran kaukana että jos myyjä ei toisi niin tuskin onnistuis. Yamahan myyjälle soitinkin jo ;) Että kyllä se siihen Yamahaan alkaa kallistuun, täytyy vielä kysästä tolta Derbinkin myyjältä.

Mutta mites noi mitä tuolla tietopankissa lukee;

•Suuri bensankulutus vakiona ja viritettynä - Ei kai se ny niin paljon suurempi oo kun muissakan?

• Bensa- ja öljytankeissa ei lukkoa (<-06) - Eli siis näissä 2007 eteenpäin on lukot?

Niin ja onko tossa Yamahan mittarissa kierrosmittaria?
AGK
Pyörä:

ViestiKirjoittanut AGK » 26.4.2011 17:58

On. Kuten kaikissa Yamahoissa?

Kyllä mulla ainakin tossa Tzr:ssä on tankissa lukko. Mahtaapi olla sitten mallikohtaista.
[TEIKKU]

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 26.4.2011 19:17

Ei vanhemmis jammuis oo lukkoa bensakorkissa. Taitaa olla vian 07->. Ja vakionahan Yamaha on laiskempi mitä derbi.
Katso myynnissä olevat kohteet!
AGK
Pyörä:

ViestiKirjoittanut AGK » 26.4.2011 19:20

Mullahan toi on kyllä 06.. Ja lukko löytyy.. No, eipä tuo haittaa ainakaa. :D
Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 26.4.2011 19:30

No juu, toi derbin myyjä tarttis niin paljon että tois tänne ja täältäkään ei oikein kukaan lähtis hakeen. Että kai se toi Yamaha vois olla. 1tkm liikkeessä huolettu ja 3tkm itse kotona. Mutta kyllä se vaan vieläkin toi Derbi mun mielestä hienompi on... Vaikka ei Yamahassakaan mitään vikaa :P Täytyy käydä koittamassa miltä tuntuu.
[TEIKKU]

ViestiKirjoittanut [TEIKKU] » 26.4.2011 21:27

Mä oon siinä käsitykses, että Derbillä on parempi ajaa kun jouset on jäykemmät?
Katso myynnissä olevat kohteet!
irspaiiro
Pyörä:
yamaha dt50x 10

ViestiKirjoittanut irspaiiro » 26.4.2011 22:44

No mä oon saanu käsityksen et halpis derbeis x-sarja on samat pomppu linnat ku yamahassakin ja tosta kiekka mittarista yammun mittarissa on kahta erilaista näyttää lukuina tai palkkeina voi myös käyttää kumpaakin yhtäaikaan. Ja ei se niin paljoo kuluta tankillisella ajaa n. 170km no onha se paljo verrattuna kiinan nelariin joka menee parilla litralla satasen. Vakiona laiska no kyllä sillä pärjää drd derbeille, muille minaralleille ja cpille vakiona ja ei se ole pakko ajaa vakiolla.
Ostetaan yamaha dt:n vakio alkukäyrä jos löytyy laita yv
Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 27.4.2011 15:18

irspaiiro kirjoitti:No mä oon saanu käsityksen et halpis derbeis x-sarja on samat pomppu linnat ku yamahassakin ja tosta kiekka mittarista yammun mittarissa on kahta erilaista näyttää lukuina tai palkkeina voi myös käyttää kumpaakin yhtäaikaan. Ja ei se niin paljoo kuluta tankillisella ajaa n. 170km no onha se paljo verrattuna kiinan nelariin joka menee parilla litralla satasen. Vakiona laiska no kyllä sillä pärjää drd derbeille, muille minaralleille ja cpille vakiona ja ei se ole pakko ajaa vakiolla.

No sehän on hyvin jos tankillisella n.170km pääsee :D Tuskin sitä ny ihan vakiona pitäs, mutta kattoo ny kun ensin käy koittamas sitä, ehkä sunnuntaina, ei oikein aikasemmin pääse : D
Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 27.4.2011 19:14

http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1118539 Siinäkin olis taas yks vaihtoehto, vaikeeks menee : D Olis vielä vähän lähempänä kun toi Yamaha mitä pitäs sunnuntaina mennä kattoon :D

http://www.nettimoto.com/gilera/rcr/1115918 Toi taas olis hintansa puolesta niin edullinen jos ei mitään vikoja ole. Toisaalta taas haluasin smotoilla, mutta endurot olis paremmat kun pitkä matka hiekkatietä...vaikka ei sillä etteikö siinä smotoilla pärjäis :D
Aap-
Pyörä:
Pyörätön

ViestiKirjoittanut Aap- » 27.4.2011 20:12

Onkohan toi Dt edes kilvissä kun kilpeä ei kuvassa ole?
Blizzard_
Pyörä:
Yamaha DT, Yamaha WR

ViestiKirjoittanut Blizzard_ » 27.4.2011 20:34

Curvex kirjoitti:Onkohan toi Dt edes kilvissä kun kilpeä ei kuvassa ole?

Huomasin kans, ja sen verta hämärän olonen että en kyllä edes harkitse. "Puolet tilille ensin niin tuon kotiin",...
97heppatyttö
Pyörä:
Tunturi mopedi, Yamaha wr 125x

ViestiKirjoittanut 97heppatyttö » 29.4.2011 18:11

toi gilera on kyllä ihan törkeen hintanen.. mulla makso 5800km ajettu 1200e (vuosimalli -06, mutta oli ollut käyttämättömänä 2vuotta) ja oli juuri huollettu jne.. sm-vanteet ei hirmusia maksa joten kannattaa ennemmin ostaa gilera rcr ja siihen smvanteet,, tulee halvemmaksi kuin gilera smt:n ostaminen.

sinuna harkitsisin tosissaan tuota DT:n ostamista, paljon mukavampi ajaa pitkiä matkoja toisinkuin gileralla
orion rx

ViestiKirjoittanut orion rx » 29.4.2011 19:25

Onko järkee ostaa näin vanhaa mopoa ihan liikenne käyttöön? Onko luotettava ja jne.

http://www.nettimoto.com/tunturi/tiger-aqua/1107244 Tommosta oon kattonut melko halpa ja hinnassa vielä tinki vara

Mut muutama vika näyttää olevan ja vähän mietityttää että jos ostan niin ehin viikon ajaa niin sit menee varmana jotain paskaksi onhan tuo 21 vuotta vanha

Auto kortin saan vuoden päästä mut vielä tekisi mieli ajella mopolla ja pää asia on että ois halpa ja toimiva..
AGK
Pyörä:

ViestiKirjoittanut AGK » 29.4.2011 20:04

Lainaat kaveriltas joltai mopoa viikoksi, niin ei tee enää mieli ajaa mopolla.. :roll: :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista