Derbikuski69
Ei auta. Mistä lähen ettii?
Trokaaja
Meikko kirjoitti:Niin ja mitähän stefoja etit?
keulan stefojaha mä, unohin mainita
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
Derbikuski69 kirjoitti:Ei auta. Mistä lähen ettii?
Cdi boxi hajonnut? Kokeile jonku kaverin boxia jos mahdollista tai omaa toista jos löytyy, tai sit ostat käytetyn, mut kannattaa kyl kaikki muu tutkia ennen ku tilaa uuden boxin, ei se yleesä se oo vikana.
Tosin itellä muistaakseni kun cdi boxi hajos, niin sitä ennen 5-10 viimeistä kilometriä temppuili kunnes olin lähössä kotoo johonki nii ei enää suostunu lähtee käyntiinkää.
Ja niitte johtojen suojat voi sulaa jos se hajoo
piawo
- Pyörä:
- Derbi Senda X-Race 2007
Mikähän mahtaa olla ongelmana kun kytkinremonttia olen tekemässä mutta kytkinkoppa ei lähde irti. Jumittaa käynnistyspolkimen akselin kohdalta. Vesipumpun puolelta kyllä on lähdössä mutta ei kuitenkaan käynnistyspolkimen puolelta. Ruuvarilla oon koittanu sitä jousta työntää ja vääntää mutta edelleen jumittaa.
Devis
Mistä kiikastaa kun änkässä olevasta pienenpienestä reiästä vuotaa öljyä?
En ihan usko että on normaalia että änkkään on tullut öljyä.
reikä on siis pieni, ja sen voi tukkia?
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Kyllä 2t mopoista yleensä tulee sitä öljyä nesteenä putkesta. Koneesta tulee liian vähän lämpöä liian pitkään putkeen. Vakio, eli kammioänkässä ne öljyt tosiaan kerääntyy sinne pohjalla. Läpivirtausänkät lykkii asvaltille.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Eeror_
- Pyörä:
- Exät: Yamaha dt 125 x & Derbi senda r
Itel tulee kans vähäsen öljyy sielt ku on änkäs reikä ku mul on änkkä kiinni 3 pultil mut yhest kiinnikeest menny jengat nii sielt tippuu vähän öljyy ja sitä on tullu jo 7kk eli niin kauan kun mopo on mulla ollut! Ei siitä mitää haittaa pitäis olla!
(unknow)
- Pyörä:
- Derbi Senda
Pari päivää sitte derbistä meni käynnistin poljin sillai et meni vaan tyhyjää ja välillä jumitti alaha... sitte vaihoin öljyt ja sie oli melkee pelkkää vettä (koska jäähdytin nesteet vuosi alakertaan) ja sitte lähin ajelee ja ku sammutin, nii ei pysty enää käynnistää työntämällä koska se poljin menee aina alaha :O eliii kuinka iso vika sie o?
Devis
No käynnistinpolkimen jousi poikki?
Koppa auki ja uus sisään.
Devis
Ok, yritin omaksua ajatuksen että se öljyn vuoto siitä änkän reiästä on normaalia, mutta sitä valuu sieltä ihan kunnolla? Koko ketjusuoja täynnä mustaa mössöä.
Voisiko olla että saa liikaa öljyä? Koska siihen huollossa vaihettiin uusi öljypumppu, ja he väittävät että se ei jostain syystä toimi. Siis bensankin seassa on öljyt.
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
Maksoitko siitä kun ne vaihto sen öljypumpun? Mutta jos se ei toimi nii ei kait öljysäiliössäkää oo öljyä ku miks sitä enää siel säilyttää / onko öljysäiliöö edes kiinni enää? Ja kyl sen aika huonosti pitäs käydä jos se öljypumppu antaa siihen jo sen ~ 2,5 % seoksen ja tankissa erikseen 2,5 % seos... Ellei se nyt jotenki osittain oo rikki että antaa vaa vähäse öljyä.
Devis
Siinä on kummatkin kiinni.. Ainoa ongelma on päällä pysyminen. Välillä ei nimittäin myöskään meinaa käynnistyä. Ja tosiaan se että sieltä änkästä tulee ihan perkeleesti sitä öljyä..
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
Kuluuko sieltä öljysäiliöstä öljyä? Jos niin ota vaikka se pumppu pois käytöstä ja sekota pensat. Paljon varmempi
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
shule
Mikähän tos derbis on ku ei kylmänä lähe enneku on polkenu joku 20 kertaa? Ryyppykään ei auta.
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista