Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

MB93
Pyörä:
Honda FT500
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.1.2010 20:10

ViestiKirjoittanut MB93 » 18.3.2011 16:30

Menee ehkä alamäkeen ton verran, hyvällä lykyllä. Veikkaan että oikea nopeus on jotain kuudenkympin luokkaa.
liero1
Liittynyt:
29.8.2010 11:11
Ilmanputsari

ViestiKirjoittanut liero1 » 18.3.2011 23:07

Tietäiskö joku miten ois helpointa ottaa ilmanputsari pois Sachs Bulletista kun se on nii keskellä mopoa ja tiiviisti, että pitäiskö ottaa penkki irti vai yrittää ujuttaa jostain välistä pois?
liero1
Liittynyt:
29.8.2010 11:11

ViestiKirjoittanut liero1 » 18.3.2011 23:23

aarcgii kirjoitti:Laitetaan nyt tohon kulkupuoli hommaan viel, et mul on masai jossa 13/39 hampainen eturatas ja kuria porattu 2mm isommaksi kuin oli orkkiksena (8mm reikä nyt). Kulkee sen 55 km/h :)


MIksiköhän minulla on vakiona tossa 13/45? kuuluko olla näin vai mikä mättää? Ja mulla bulletti menee sen 63km/h tasasel ja onvaan kaasarist kuri pois..
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 19.3.2011 1:32

liero1 kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:Laitetaan nyt tohon kulkupuoli hommaan viel, et mul on masai jossa 13/39 hampainen eturatas ja kuria porattu 2mm isommaksi kuin oli orkkiksena (8mm reikä nyt). Kulkee sen 55 km/h :)


MIksiköhän minulla on vakiona tossa 13/45? kuuluko olla näin vai mikä mättää? Ja mulla bulletti menee sen 63km/h tasasel ja onvaan kaasarist kuri pois..

Masai ja bullet on eri mopoja... bulletis isommat vanteet joten myös lyhemmät välitykset
liero1
Liittynyt:
29.8.2010 11:11

ViestiKirjoittanut liero1 » 19.3.2011 16:00

veikkaappa kirjoitti:
liero1 kirjoitti:
aarcgii kirjoitti:Laitetaan nyt tohon kulkupuoli hommaan viel, et mul on masai jossa 13/39 hampainen eturatas ja kuria porattu 2mm isommaksi kuin oli orkkiksena (8mm reikä nyt). Kulkee sen 55 km/h :)


MIksiköhän minulla on vakiona tossa 13/45? kuuluko olla näin vai mikä mättää? Ja mulla bulletti menee sen 63km/h tasasel ja onvaan kaasarist kuri pois..

Masai ja bullet on eri mopoja... bulletis isommat vanteet joten myös lyhemmät välitykset

Ok, jostaan vaan luin et ois 16/39 bulletis mut ei näköjään : )
TemetiaS
Liittynyt:
3.7.2010 16:32
rattaat/ketjut

ViestiKirjoittanut TemetiaS » 20.3.2011 12:28

Kun tossa tuo jako on 428 ja voi laittaa mankin eturattaan 420 jaolla, nii eiks se ajas saman asian laittaa 420ketjut, etusen ja navalle käyvä 420 takaratas? :|
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 21.3.2011 21:29

TemetiaS kirjoitti:Kun tossa tuo jako on 428 ja voi laittaa mankin eturattaan 420 jaolla, nii eiks se ajas saman asian laittaa 420ketjut, etusen ja navalle käyvä 420 takaratas? :|

En tiiä mist porukka keksii noi jutut mut 428 ketjut ei mee millää 420 rattaalle vaan pomppii ihan vitusti. 420 jaolle löytyy paremmin ja halvemmalla rattaita ja ketjuja ku toi 428 on aika harvinainen vissii... Suosittelen vaihtaa 420 jaolle ainaki ku jossai vaiheessa pitää vaihtaa muutenki rattaat ja ketjut
Tot0_
Liittynyt:
16.8.2010 21:08

ViestiKirjoittanut Tot0_ » 22.3.2011 21:53

liero1 kirjoitti:Tietäiskö joku miten ois helpointa ottaa ilmanputsari pois Sachs Bulletista kun se on nii keskellä mopoa ja tiiviisti, että pitäiskö ottaa penkki irti vai yrittää ujuttaa jostain välistä pois?


Otat kaasarin irti, niin ilmanputsari tulee siinä samalla. Itse tein näin, ja siihen kului aikaa noin 15min. :)
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 26.3.2011 14:11

Mikä vittu tolle ruoskalle tuli ku ei enää käyntii lähe? Pari päivää sit toimi viel iha hyvin... Kipinä tallessa ja kaikki kunnos mut ei ees lupaa, iha ku polkis sammutusnappi pohjas????
johnyboi
Liittynyt:
18.10.2009 19:22

ViestiKirjoittanut johnyboi » 26.3.2011 23:55

http://www.minimotoracing.fi/index.php? ... cts_id=440

meneekö masaihin ?
TemetiaS
Liittynyt:
3.7.2010 16:32

ViestiKirjoittanut TemetiaS » 27.3.2011 21:18

veikkaappa kirjoitti:Mikä vittu tolle ruoskalle tuli ku ei enää käyntii lähe? Pari päivää sit toimi viel iha hyvin... Kipinä tallessa ja kaikki kunnos mut ei ees lupaa, iha ku polkis sammutusnappi pohjas????


Jos tulpasta tulee kipinä polkastessa nii eiköhän vian pitäs olla kaasarissa/bensan saannissa.. luulis ainaki :|
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 27.3.2011 22:35

TemetiaS kirjoitti:Jos tulpasta tulee kipinä polkastessa nii eiköhän vian pitäs olla kaasarissa/bensan saannissa.. luulis ainaki :|

kyllä se saa bensaa ja ei näyttäny olevan mikää vialla. vähä aikaa sit toimi iha hyvin ja mitään en oo muuttanu sen jälke...
timone3
Pyörä:
Honda CRF450X
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
22.3.2009 16:12

ViestiKirjoittanut timone3 » 28.3.2011 15:30

veikkaappa kirjoitti:
TemetiaS kirjoitti:Jos tulpasta tulee kipinä polkastessa nii eiköhän vian pitäs olla kaasarissa/bensan saannissa.. luulis ainaki :|

kyllä se saa bensaa ja ei näyttäny olevan mikää vialla. vähä aikaa sit toimi iha hyvin ja mitään en oo muuttanu sen jälke...

katoppa sähköt läpi
veikkaappa
Pyörä:
Beta RR 125 LC, ex Masai DB 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.8.2009 22:04

ViestiKirjoittanut veikkaappa » 28.3.2011 20:26

Tulpassa se vika sittenki oli o.O aika uus tulppa eikä mitenkää ihmeellisen näköne ja samallail löi kipinää ku toiki mut silti heti ku vaihto nii ykkösel lähti??...
Motoross
Liittynyt:
10.1.2010 14:18

ViestiKirjoittanut Motoross » 28.3.2011 21:45

veikkaappa kirjoitti:Tulpassa se vika sittenki oli o.O aika uus tulppa eikä mitenkää ihmeellisen näköne ja samallail löi kipinää ku toiki mut silti heti ku vaihto nii ykkösel lähti??...

Varmaan valmistusvikanen tulppa. Sattuuhan noita.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista