Polinixx
Polinissa (50cc) muuten vakio rajotin otettu pois kulkee sen 55 km/h mun alla.. miten sais sen 70 kulkeen ettei tartte konetta vaihtaa isompaa
tartteeko imukaulaa vaihtaa? riittääkö pelkkä tyhjä putki? pitääks vaihtaa isompaa kaasarii ja suutinta? :/
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
Menet vaikka näin alkuun Monkeyt osioon ja sieltä ''Monkey viritys ja tekniikka'' ja etsit sieltä...
Ja ihan btw Polinissa ei ole rajotinta vakionakaan
ja kurit tottakai pois joka paikasta
Polinixx
Kyllä mul oli Polinis vakiona rajotin :o vein ensihuoltoo ja se napsastii pois siel
joo kurit veks mut ei taida vielä 70 ylittyä
?
Polinixx
Sit ois viel yks juttu jos joku vois auttaa
Mistä saan kuristamattoman imukaulan Poliniin, yritin ettii
www.finnmoto.fi mut ei löytyny joku sano et löytyy racing-kit nimel mut ei taho löytyy sitte millää :/ et mistäs sen sais löydettyyn
?
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
Ei ole Finnmotolla verkkokauppaa ainakaan vielä, joten joko soitat tai lähetät sähköpostia sinne.
Itse oon tilannu kaikkee palikkaa ihan sähköpostilla, vastaavat yleensä jo samana päivänä.
Laitappas sitte hintaa tännekkin näkyviin kun tiedät. Pitäs kans sellanen hommaa
Polinixx
Juu laittelen sitte
ite meinasin tossa kesäloman lopuilla viimestää viritellä vähä..
laitan emailii ja laitan tähä hinnan sit ei pitäs olla iha kauhee paha
TurboTaunus
- Pyörä:
- Suzuki pv-92
Eikös joku ole joskus sanonu että polinin kaasukahvassa olis joku tappi joka estää kaasun täysille laittamista?
ite ku katoin sinne niin en löytäny. onks sellasta olemassa ja jos on niin millanen?
Polinixx
TurboTaunus kirjoitti:Eikös joku ole joskus sanonu että polinin kaasukahvassa olis joku tappi joka estää kaasun täysille laittamista?
ite ku katoin sinne niin en löytäny. onks sellasta olemassa ja jos on niin millanen?
Kahvakuria tarkotat? Ite en on ainakaa huomannu et sellane olis, ainakaan vakiona
Polinixx
SimplemÄÄn kirjoitti:Ei ole Finnmotolla verkkokauppaa ainakaan vielä, joten joko soitat tai lähetät sähköpostia sinne.
Itse oon tilannu kaikkee palikkaa ihan sähköpostilla, vastaavat yleensä jo samana päivänä.
Laitappas sitte hintaa tännekkin näkyviin kun tiedät. Pitäs kans sellanen hommaa
Nonii SimplemÄÄn nyt ois hinta tiedos
finnmoton kautta "Racing Kit" nimellä löyty kuristamaton imukaula joka käy vakiokaasuttimen kanssa (Mikuni 16) ja mukaa tulee kuulemma suuttimia ja jotai puhu ilmaputsarista
, laitoin tilauksee ja sano et menee muutama päivä, hintaa tuli tasan 30€.
Ai niin, ja suunnillee 70-75 suutin kiinni siihe ni hyvä tulloo :p
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
Aika hyvä hinta muuten, varsinkin jos saat jonkin muun putsarin kuin oravakatiskan mukaan.
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
Mulla oli ainakin joku metallinen noin 1cm pitunen tappi siinä kaasukapulan kannessa, siitä en sitte tiiä oliko se olevinaan kuristus vai joku muu, mut otin kuitenki sen pois
Ja sitten. Mulla taas on sellanen mielikuva et joku ois puhunu et racing kitissä siihen ilmanputsarin koteloon tulis uusi kansi jossa on suurempi reikä..???
Ps. Huomaa taas kuinka siitä vanhasta poistetusta topicista olis hyötyä
Polinixx
Eikös sen vakioilmaputsarin kotelon vois ottaa vaa suoraa irti ja ostaa vaikka pipercross tilalle?
selvii sillä mut mitä tarkotit isompi reikä ilmaputsarin koteloon? :o
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
Siis se kansi siinä päällä jossa on se reikä josta se imee ilmaa. Ni muistelin et joku väitti et siinä racing kitissä tulis uus kansi mis on isommat reiät, mut tää oli tosiaan joku mielikuva jostain historian hämäryydestä
Vois lopettaa tämänki sebauksen tähän
jatkakaa.
EDIT:: kattelin sitä kaasukahvan kuristusta ja totesin et ne reiät sille oli ite porattu ja se tappi oli vaa joku epämääränen.. Eli ei ole kuristusta kaasukahvassa vakiona kaiken järjen mukaan
SimplemÄÄn
- Pyörä:
- 701 SM, FC 450, TE 300
Nonin... Taas yks ongelma lisää. Ketjuja oli tarkotus kiristää, mutta satuimpa huomaamaan et toinen niistä säätöpulteista oli hirttäny ittensä kiinni sinne swingin sisään, ja voitte arvata lopputuloksen pienen vääntelyn ja kääntelyn jälkeen.
Elikkäs pultti poikki juuri siitä ennen sisällä olevaa mutteria, eli ei saa pidettyy kiinni millän et sais sen pätkän pois sieltä. Täytyy joku uus mutteripatentti siihen kehitellä, mut pistää vaan vituttaa
EDIT::: Joo päätinpä sitte porata sen pätkän pois sieltä 6mm poralla ja sitte vaa laitoin uuden mutterin siihen päälle ja hitsasin kiinni. Toimii!
Polinixx
No hyvä et toimii, en ois itekä keksiny muuta juttuu ku ton.. tärkeintä et pultti on nyt veks
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista