Olisi ongelma tämmöisen 09 peugeot xps evo street 3 mallin kanssa. Ongelma on siis tämä, lähdin eilen kaverille noin 200m puhumaan paskaa samalla kysymään neuvoja tämän mopon kanssa, että tietääkö hän mistä kiikastaa.
Kun olin siinä sen pihassa päätin piruuttani katsoa jäähdytinnesteet siellä ei ollu mitään ja olin noin tuntia ennen laittanut sen täyteen ja se seiso käymättä sen aikaa kunnes lähdin kaverille.
Noh tänään katoin se oli eilisen jäljiltä tyhjä päätinpä laittaa täyteen ajoin ässälle ja takas yhteensä noin 2km tuli ajettua ja tulin kotia katoin sitä on siellä niin paljoin, kuin sitä sinne laitoinkin. Rupeaa ihmetyttämään tämä tämmöinen pelleily. Ennen sitä kun taas virittelin mopoani kun olin jokunen aika sitten narahtanut kytille ja kilvet lähti --> niin sainpa sen nyt 90 suutin 9,5mm reikä keskellä kuristusta ja 8 5mm reikiä ympärillä ja 10 hampainen eturatas, no eipä lähde käymään kokeilin 95 ja 105 suutinta sama juttu "lotkottaa" kun yrittää laittaa käyntiin.
Tässä vaiheessa kaveri neuvo että lykkää no lykkäämällä lähti ja sen jälkeen lähteny normisti sähköstartilla käyntiin. Katoin kaiken tuon sekamelskan keskeskellä tulpan, no sepä oli nokimusta elikkä seos vituillaan, mutta kuten hyvät pösön omistajat tiedätte, että se seos ruuvi on vallan vittumaisessa paikassa säätää niin onkos tähänkään mitään neuvoja mistä sen sais hyvin säädettyä? Duuni paikan sähkäri joka noitten kanssa leikkii enemmän tai vähemmän neuvoi "väännä seos ruuvi ihan tappiin ja vajaa kierros taaksepäin siltä väliltä pitäisi oikea seos löytyä" onko tässä mitään perää? Jos joku nyt meni tämän tarinan keskellä sekaisin ongelma on nokinen tulppa ja jäähdytin nesteet katoaa kuin tuhka tuuleen.
"lotkotti" kun yritti silloin pitkästä aikaa laittaa käyntiin sähköstartilla (oli sitä enne vähä aika sitten lähteny vakiona nätisti käyntiin ilman lotkotuksia mutta nytten tämmöinenkin ilmeni) paikansimme sen siihen johonkin ilmanputsarin päälle sen äänen lähteen.
Joku tietysti ekana neuvoo katsomaan onko vuotanut jostain jäähdytinnesteet pihalle no olenpa senkin muutamaan otteeseen katsonut enkä näe missään mitään reikää muovi letku on suojattu paisarin päällä alusta loppuun paksulla kerroksella "hoki teippii" ja sama juttu sitten oikealla puolella mistä se menee mottiin. Tarvis nyt pikaista apua rupeaa menee hermot tähän