Tietenkin alatiiviste ja yläpelti on massattu sikasil gasketilla kiinni? samoin kaasari ja mahdollisesti sen imukurkku on kunnon tiivisteillä ?
Sitten alat uusia tulppaa ja johtoo sekä hattua (edellyttää että tulee hyvä kipinä, heikko kipuna ei hyppää paineen alaisena) ja ruiskit piuhojen liitoksiin kontakt kliineriä.
Sitten jos ei toimi kokeilet ilman putkee.
Jos ei toimi otat läppärungon irti ja upotat bensaan ja meet vaikka eeässälle (n 10min odottelet siis ) ja katsot raottaako läpät.
Bensa turvottaa kumia ja ok näköset läpät voikin yhtäkkiä raottaa.
Jos raottaa niin hiot sitä kumia ja aina välillä dippaat bensaan ja taas hiot kunnes ei raota.
E: voi vittu huomasin että läpätön pytty kysessä....
D
Voit myös koittaa laittaa tulpan rööristä hiukkasen bensaa pyttyyn. tai kokeilla lykätä ja sulkea kaasarin reikää kädellä. Myös ilman putsaria kannattaa kokkeilla.
Useimmiten viat johtuu tulpasta tai aivan vituillaan olevista säädöistä...