Lepuska94 kirjoitti:On siinä vielä semmoinen magneettipinta, kuva vaan hämää, toivottavasti
Hebon satulaan menee yhdellä kiinnitysreiällä olevat.tolonext kirjoitti:kertokkeepa mitkä jarrupalat on sopivat 05 vuoren gassuu hebo takana ja vissii ajp eessä? ku niitä näkkyy olevan 1 ja 2 kiinnikkeisiä
sploz kirjoitti:E: Judetskin, eti purkumopoista vannesettejä, pitäs saada suhtkoht hintaan ja istuu paikalleen kyllä laakerien ja/tai tarvittaessa levyjen vaihdolla.
Lepuska94 kirjoitti:En kyllä tajua miten tuo kuva näyttää tolta, mutta siinä vauhtipyörässä oli just tollanen about. 7-8mm levyinen magneetti
Mutta mites tämä, kun uus staattorin on jo kiinni, vauhtipyörä paikoillaan yms.. Enään pitäisi johdot yhdistää. Miten yhdistän nämä piuhat:
http://s1080.photobucket.com/albums/j338/Leksa94/?action=view¤t=140920110181.jpg
Siniset johdot on jo yhdistetty, se on vapaan valoille.
Vihreä sekä keltainen johto haarautuu molemmat kun lähtevät tulemaan staattorista.
CDI Boksiin johdot menevät tälläisessä Järjestyksessä:
-----Tulpanjohto----
Vakoinen
Punainen
Vihreä
Keltainen
(Keltainen on Sama kuin alkuperäisessä musta, tämä on jotenkin yhdistetty virtalukkoon/maihin tai jtn, kun siellä CDI boksin toisella puolella kerrottiin minkä väriset kuuluu mihin, ja tässä oli Y kirjain ja tälläinen suunnilleen tälläinen kuvio. _/ _
Ja otin tuorevoitelunkin pois, minkälaisella seoksella pitäis ajella?
Lepuska94 kirjoitti:
Ja otin tuorevoitelunkin pois, minkälaisella seoksella pitäis ajella?
judetskin kirjoitti:Lepuska94 kirjoitti:
Ja otin tuorevoitelunkin pois, minkälaisella seoksella pitäis ajella?
Vaihdoin kans toise kaasari ja piti ottaa sit tuorevoitelu pois käytöst ja samaa oon miettyny et mikä olis sopiva seos
Lepuska94 kirjoitti:http://s1080.photobucket.com/albums/j338/Leksa94/?action=view¤t=140920110191.jpg
Siinä uusi kuva vauhtipyörästä, ja bongasin tuosta magneetista yhden halkeaman!? Halkeama näkyy kuvassa, voisko siintä johtua ettei tolla uudella staattorilla lähde käyntiin? Vai olenko vaan kytkenyt johdot väärin..