flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Lakkasi toimimasta vilkut riepusta...ei syty mittaristoon edes vilkun merkkivaloa kun painaa vilkun päälle.
Voisikohan vika olla jännitteensäätimessä?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
RMRT
- Pyörä:
- Rieju MRT
flimmeri kirjoitti:Lakkasi toimimasta vilkut riepusta...ei syty mittaristoon edes vilkun merkkivaloa kun painaa vilkun päälle.
Vilkun releeltä johto irti?
Ja btw, ei kellään olisi kiinnostusta ostaa riejuun soivaa viripakettia. Turbokitin kokoputkisto kaikkine härpäkkeineen + rajoittamaton CDI- boxi! + pitemmät välit. Itellä alkaa tuo autokortti lähestyä ja ei hirveesti kiinnosta ottaa enää riskejä poliisien kanssa! Ajattelin laittaa vakiokamppeet.
Laitelkaas viestiä ja tarjouksia jos kiinostaa !
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
MINulla!!
tarvetta cdi boksille jos on dellorton poksi
flimmeri
- Pyörä:
Voi olla, ennoo jaksanu pahemmite kahtoa, missä se vilkun rele sitte on?
eQ123
Vasemman etupumpun vieressä, maskin takana.
flimmeri
- Pyörä:
Näytti olevan releessä johto kiinni, missähän se vika sitte on ?
jossei sitten ite vilkuissa ole vikaa, kun ne on tosiaan vaihdettu uusiin.
Ei ole ledi vilkut ja ihan hyvin on toiminut tähän asti.
eQ123
Niin tuli vaan mieleen että jos vilkun rele on irti/johto poikki niin se vilkun valo palaa koko ajan.
flimmeri
- Pyörä:
pakko olla napissa vikaa.. kummallista kun ei edes mittaristoon syty sitä vilkun merkkivaloa.
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
joo onko joku ourkanu noita showan pumppuja reijun kyselin jousitusfoorumilta mutta eipä oo kukaan sanonu mitää nii kysäsen täältäki ku asialle kiireee
miten saan showan pumpun purettua kun toinen jousi ei ollut paikoillaan siinä pitkässä pultissa joka on siis keulan sisällä
oon avannu alhaalta sen pultin ja ylhäätä myös sen ison tulpan
LeMoNixD
- Pyörä:
- Rieju MRT 50
mokkee_ kirjoitti:riemuu|| kirjoitti:paljo menee rieju mrt vakio väleillä kurittomana?
ja sit vielä että ku mittari sekoilee sillee et näyttää nollaa ja sitte iha mitä sattuu nii mite sais toimii, ku kai se vaijeri toimii jotenki vai onko iha rikki
toivottavasti saisin nopeesti vastauksen(:
riippuu onko sulla power up vai europa. power up menee joku 58-60 ja europa menee sitte sen lähemmäs 70 koska rajottamaton cdi boxi. putsaa se anturi joka mittaa nopeutta ja koita uudelleen.
Mulla on tuo poweruppi se menee noilla vakioväleillä (11/65) nii jotain 60-63 rajotin tulee siinä vastaan
LeMoNixD
- Pyörä:
- Rieju MRT 50
RMRT kirjoitti:flimmeri kirjoitti:Lakkasi toimimasta vilkut riepusta...ei syty mittaristoon edes vilkun merkkivaloa kun painaa vilkun päälle.
Vilkun releeltä johto irti?
Ja btw, ei kellään olisi kiinnostusta ostaa riejuun soivaa viripakettia. Turbokitin kokoputkisto kaikkine härpäkkeineen + rajoittamaton CDI- boxi! + pitemmät välit. Itellä alkaa tuo autokortti lähestyä ja ei hirveesti kiinnosta ottaa enää riskejä poliisien kanssa! Ajattelin laittaa vakiokamppeet.
Laitelkaas viestiä ja tarjouksia jos kiinostaa !
Sopiiko tuo cdi morikin tilalle ku tuos 2011 poverupis on morikki ja sen ohi pitääs päästä
mutten uskalla alkaa poraileen nii sopisko tuo cdi siihen?
juppe96
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
flimmeri kirjoitti:Lakkasi toimimasta vilkut riepusta...ei syty mittaristoon edes vilkun merkkivaloa kun painaa vilkun päälle.
Ootko kahtonu onko se sininen pariston näköinen mötykkä paikallaan/johto irronnut, mikä on siinä vaseman etukatteen alla? Mulla lakkas vilkut toimimasta kun se mötikkä pöllittiin, eikä silloin se vilkun merkkivalokaan vilkkunut mittaristossa.
flimmeri
- Pyörä:
en löytäny minkään sortin sinistä mötikkää eikä muutakaan pariston näköstä mollukkaa.
pitäneekö se koko kate irrottaa vai? ei siinä näkynyt kuin se kakstahti säiliö ja cdi boxi ja sen piuhat, jotka meni jännitteensäätimeen.
juppe96
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
jaa, no ompa jännä. Mulla on ainakin siinä cdi boxin kylessä semmonen sininen mötikkä. Tosin voiko se vaikuttaa että mulla on power up malli? minä luulin että power upissa ja europassa ei ole muuta eroa kuin putki ja cdi boxi.
tjaneli
- Pyörä:
- Rieju mrt 2010 power up
Onko merkistystä jos staattori on 6kääminen eikä 12?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista