DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut arsori » 2.1.2013 19:00

No sit sillei että männänrenkaitten katkoskohdat ei osu mihkään portteihin, niin on oikein päin!
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 2.1.2013 19:46

Nyrkkisääntönä nuolen puuttuessa katkokset imupuolelle.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 3.1.2013 2:10

Mitenkäs valomaskinirrotus käy ? Pitääkö katkasta vilkun johdot ? Entäs sit uuden esim numerokilven ja erillisen valon asentaminen ?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 3.1.2013 2:56

Helpoiten käy katkasemal johot. Ja uuden maskin asennus ei oo sen kummempaa ku kiinnikkeet pumppuihi, ja mahdollisesti polttimonkannan vaihto, riippuen siitä minkä maskin hankit tilalle.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 4.1.2013 14:20

Mitä virkaa on tolla osa numero 13?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 4.1.2013 23:34

No se on vaa tommone lämpösuoja
ernu
Liittynyt:
25.1.2012 0:13
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ernu » 6.1.2013 15:23

.....................
Viimeksi muokannut ernu päivämäärä 10.2.2014 19:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 6.1.2013 15:28

Siis jos se mittari muuten toimii, mut ei näytä nopeutta niin kato se anturi.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 7.1.2013 17:37

Kuinka paljon yleensä yhdellä ketjulaaharilla ajaa? Ja saako niitä tilattua mistään muualta kuin easypartsilta?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 7.1.2013 19:35

varpaat_suussa kirjoitti:Kuinka paljon yleensä yhdellä ketjulaaharilla ajaa? Ja saako niitä tilattua mistään muualta kuin easypartsilta?

ilman koropalaa jos ajaa nii varmaa nii paljon, että sun ei tarvi siitä edes siitä huolehtia, mutta koropalalla jonkun verran riippuu korosta :D Ite oon kerran vaihtanu ja ajettu 18 000km ja ku ostin mopedin oli ajettu 4000km ja löin heti koroa kii
böömber
Pyörä:
yamaha dt50 (ex), Honda Monkey(ex),derbi senda(ex),suzuki pv(ex),Aprilia rx(ex), yamaha aerox (käyttis)
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
22.5.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut böömber » 9.1.2013 0:03

mietin et pitäisköhän patentoida joku tyyliin vaikka limpparipullo siihen tuorevoitelusäiliön kohdalle, kun ei ole voitelu käytössä ja on otettu jo pois säiliöt yms. :lol: jos sinne pulloon laittaa vaikka vähäsen 2t öljyä. onko joku tehnyt tuommosta? mitenkähän sen saisi tehtyä hyvin, että sen saisi sieltä vaivatta pois ja viel takaisin sinne ja pysyisikin siellä vielä :D
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 9.1.2013 0:46

Mitenköhän paljon täysi kuriton ottaa kierroksia 12-65 väleillä ? Siis putkesta kuri pois ja katalysaattorikans, moric ohitettu, 95suutin ja snorkkeli pois ja vapariänkkäDD Ja kestääkö normimännät ja sun muut osat vai pitääkö vaihtaa parempaa kestävämpää ? Ja luuletteko et pitäs ihavähä isontaa suutinta ? Esim kokoo 100
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 9.1.2013 0:57

Paha sanoa kun kiekkamittari loppuu 10k. Ja kyllä kestää mäntä yms. ellei ajotyylisi ole: kokoajan kaasupohjassa pitkiä matkoja ja jarrut vedetään moottorilla. Suutinta ei osaa sulle sanoo kukaa muu oikeeta, ite se pittää testata. ;)
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 9.1.2013 8:15

böömber kirjoitti:mietin et pitäisköhän patentoida joku tyyliin vaikka limpparipullo siihen tuorevoitelusäiliön kohdalle, kun ei ole voitelu käytössä ja on otettu jo pois säiliöt yms. :lol: jos sinne pulloon laittaa vaikka vähäsen 2t öljyä. onko joku tehnyt tuommosta? mitenkähän sen saisi tehtyä hyvin, että sen saisi sieltä vaivatta pois ja viel takaisin sinne ja pysyisikin siellä vielä :D

Onkai ne jokku tehenykki, ja ei tarvi patentoida mitää ku ottaa vaan säiliön pois nii sinne menee joku 2t bike purkki. ja pysyy siellä ko siellä alapuolella on se blingi lämpösuoja
Tepa_
Liittynyt:
31.5.2012 15:34
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tepa_ » 12.1.2013 23:00

Voiko 05 mbk:n sylinteriä porata?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista