Blizzard_
- Pyörä:
- Yamaha DT, Yamaha WR
http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1107516 Mitäs mieltä tosta ollaan? Ihan siistin näkönen, 1900e ja tois kotiin.
HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Tuombe kirjoitti:
Juu, ainakin metran änkkä mulla on, siitä oon 100% varma ^^_ Ja ei täällä uudellamaalla oikeen noita pösöhuoltoja ole, oon monestaki kysellä, mutta huoltavat vaan derbejä, yamahoita ja gilluja..[/quote]
eihän sen tarvi olla mikään valtuutettu pösö huolto, mikä tahansa virallinen huoltopaikka riittää että pysyy takuutkin voimassa
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
juzzy
- Pyörä:
- ktm exc ja romut
Blizzard_ kirjoitti:http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1107516 Mitäs mieltä tosta ollaan? Ihan siistin näkönen, 1900e ja tois kotiin.
kyl siit pitäs 200-300e saada hinnast pois
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Eli tällä kertaa stte itelle mopoa kahtelisin.
Supermoto, koolla ei pahemmin väliä, mieluiten aika iso, ois tarkotus ottaa jtn kuria pois. Ääntä sais lähtee jonku verran bensan kulutuksella ei oo väliä. Hinnalla ehkä vähän, et ei ihan 4000e pelejä.
HOOÄMMIÄ fantikkeja ja drd proitahi oon tainu jonkun verran kahella. Ei väliä onko uus vai käytetty.
Luin jostain et HM on luumu tyttöjen mopo, vai koskeeko vaan vakioita? xD Se kiinnostas ehkä eniten nyt ois tarkotus laitella jonku verran.
kakkaaap
mh pösö yamaha mitä noita ny on
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
No MH ainahi aika halpa ku uuten 2000e? Riittäs rahat melkeen puolet kalliimpaan...
irspaiiro
- Pyörä:
- yamaha dt50x 10
no jäis ainaki rahaa laittaa
Ostetaan yamaha dt:n vakio alkukäyrä jos löytyy laita yv
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Joo mut kiinnostas tietää mimmonen tuo hm on?? Onko ihan lussu paska, vai ihan hyvä pyörä muitten joukossa....ei oo kokemuksia itellä.
kakkaaap
No mh pro racing usd keula...miks tääl ei oo sellast kuolaavaa hymiöö
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Joo ei kyllä oikeen nappaa. Jatketaan siis etsimistä----->
Soikkeli1
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x 2011
Mopon hankinta olisi vuoden päästä edessä, joten mitä kannattaa ottaa huomioon käytettyä mopoa ostaessa? Olen melko lyhyt (160cm) ja mietin että mikä mopo olisi hyvä? Olen katsellut lähinnä näitä: Yamaha dt, derbi drd limited -08, Derbi x-treme, Derbi x-race ja muutamia muitakin derbejä, eli kertokaahan kyseisten mopojen hyviä, sekä huonoja puolia ja mitkä olisi helppoja käsitellä lyhemmänkin. (saa myös lisätä joitain jos osaa pitää tarpeeksi hyvän myyntipuheen
)
jooom
Rieju Spiket on matalia, varsinki ilman koropalaa
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
OIsko DT kova sana? Itellä on kans kortti vuojen päässä ja oon joku 160-170cm (kai) eikä tuo dt kovin isolta ainakaan näyttäny ku oli tuossa semmonen viimeviikolla vieressä...ja liekkö luotettavampi ku derpi?
Nii ja ei joku jolla ois kokemusta nii vois listata hm:än hyvät ja huonot puolet nii vois ruveta miettimään?
Soikkeli1
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x 2011
JiiiKoo kirjoitti:OIsko DT kova sana? Itellä on kans kortti vuojen päässä ja oon joku 160-170cm (kai) eikä tuo dt kovin isolta ainakaan näyttäny ku oli tuossa semmonen viimeviikolla vieressä...ja liekkö luotettavampi ku derpi?
Nii ja ei joku jolla ois kokemusta nii vois listata hm:än hyvät ja huonot puolet nii vois ruveta miettimään?
Justiinsa olin itekki alkamassa kysymään tuosta HM merkistä, kun en kovin siitä tiedä mutta näyttää ja kuulostaa hyvältä
SHuttunen
Nyt olisi mopon osto edessä ja vaihtoehtoina olisi vähän käytetty XPS ja uusi MRT. Kummasta porukalla on enemmän positiivisempaa kokemusta? Tärkein ominaisuus mopossa olisi luotettavuus. Kummassakin mopossa on näköjään sama kone, mutta mitenkäs on muiden asioiden laita?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista