Beta RR-50

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 1.9.2012 15:50

Totta. ja jos vaan taitat sen holkin, niin noi on liian isoja. 116 kannattaa laittaa jos otat kurin pois. Ja ei se kuri mitään vaikuta siihen sisään ajoihin, irti vaan. Ei se sisäänajo tarkota mitään mummoilua. Tärkein osa on välttää kohtuutonta vingutusta, ja muistaa lämmitellä se kone ennen vedätystä (vaikkapa ajaa ekan pari min pikkukiekoilla). Huoltoon kun vie, niin kannattaa olla kuri kiinni, voi lähteä takuu jos älyäävät...
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 1.9.2012 16:37

Gogge kirjoitti:Totta. ja jos vaan taitat sen holkin, niin noi on liian isoja. 116 kannattaa laittaa jos otat kurin pois. Ja ei se kuri mitään vaikuta siihen sisään ajoihin, irti vaan. Ei se sisäänajo tarkota mitään mummoilua. Tärkein osa on välttää kohtuutonta vingutusta, ja muistaa lämmitellä se kone ennen vedätystä (vaikkapa ajaa ekan pari min pikkukiekoilla). Huoltoon kun vie, niin kannattaa olla kuri kiinni, voi lähteä takuu jos älyäävät...


juujuu , mietiskelin vaa sellast juttuu et jos ostaa jotain palovillaa ja tunkee änkän täytee sitä ni tuliskoha sit vähä hiljasemmat äänet =D siis ilman kuria! =)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 1.9.2012 18:53

Musta tuntuu ettei palovilla oikeen vaimenna hyvin, sehän on pakattu sillein tiivisti, ja siinä on ne levyt molemmin puolin? Teräsvilla ainakin kestaa myös, muttei vaimenna kovin hyvin. Kunnon vaimenninvilla tai lasivilla tmv lienee parasta.. vaikka saa vaihdellakkin ehkä hiukka useemmin.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
MotocroX
Pyörä:
Beta RR50 Track -13, Hyosung GT125, Husqvarna WR
Liittynyt:
12.5.2012 15:56
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut MotocroX » 1.9.2012 21:30

Mulla olis tarkotus laittaa ledi vilkut eteen ja taakse, ja vielä ledi takavalo.
Eli tarviinko jonkun vastuksen tai jonkun vastaavan johonkin väliin?
Tosiaan, en sähkö osista tiedä melkeen yhtään joten. :D
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 2.9.2012 12:15

Kaikille vilkuille vastukset, takavalolle ei tarvi, mutta vilkut hajoo ilman. Pienillä kierroksilla ei ledit oikeen pala tasasesti, vaatis tasavirtaa mutta pelittää vähänkään isommilla kiekoilla hyvin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
MotocroX
Pyörä:
Beta RR50 Track -13, Hyosung GT125, Husqvarna WR
Liittynyt:
12.5.2012 15:56
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut MotocroX » 2.9.2012 21:11

Mihin kohtaan ja miten ne pitäis asentaa?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 3.9.2012 15:04

Suosittelen että laitat ihan normi polttimo vilkut, kaikkein helpoin.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
erkki00
Liittynyt:
8.4.2012 12:05
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut erkki00 » 3.9.2012 16:05

Morjens. Miksiköös betani ei käy kovin hyvin lämpimänä? Kylmänä kyllä käy nätisti. Ja mitä lyhyille valoille on tapahtunut kun valo palaa kyllä mutta ei näytä maahan?
tum-i
Pyörä:
Beta rr 50 track '10
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
11.2.2011 16:41
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut tum-i » 3.9.2012 16:15

MotocroX: Jos välttämättä haluat ledit niin vastus tulee vilkun ja virtalähteen välille.

erkki00: Olisiko mitenkään mahdollista että moposi käy liian rikkaalla. Mulla oli sama ongelma lyhyiden valojen kanssa vähän aikaa sitten, yksi yö huomasin ajaessani että koko etumaski on pimeä ja uusin polttimon, hupsista keikkaa, nyt näkyy maahan asti ilman pitkiä
Hoof
Pyörä:
KTM EXC 525 06
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.8.2009 23:27
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Hoof » 3.9.2012 16:32

Sellaista kysyisin, että kuinka paljon tota tuorevoitelua pitää säätää kun ottaa kurin pois + vaihtaa suuttimen
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 3.9.2012 16:53

Ei tarvi säätää.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Henu97
Liittynyt:
7.8.2012 13:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Henu97 » 3.9.2012 17:39

Mikäs saattais olla mun Betassa vikana kun otin kurin pois? Kuri oli ennen 23 mm ja suutin 90 ja otin kurin pois ja alkaa pienillä kierroksilla booaamaan. Saattaisko suuttimen vaihto isompaan olla kohdillaan? Ja minkä kokoinen suutin? Mopo on 2009 rr motard
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 3.9.2012 18:09

110 suutin ja seosruuvi about 1,5-2krt auki.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 3.9.2012 18:49

Jaahas, reippaat 6000 olen päästellyt betallani ja nyt tuli sitten ensimmäinen vika, tänään kun menin kouluun niin yhtäkkiä rupes puol kaasulla booaamaan, ensin vähän ja sit enemmän, pysyy tyhjäkäynnillä hyvin ja kulkee kaasu täysin pohjassa, muuten aina booaa, ryypynkanssa kulkee melkeen normaalisti joskus booaa. Oletin aluks et se oli siit ku mun kohokammio oli kuprulla et se ottaa siitä välistä ilmaa, kävin hommaa just uuden eikä auttanu mitään, huomenna lähen ottaa bensaletkui irti ja kattoo onks niis mitään + samalla tarkistan suodattimen.
erkki00
Liittynyt:
8.4.2012 12:05
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut erkki00 » 3.9.2012 19:25

tum-i kirjoitti:erkki00: Olisiko mitenkään mahdollista että moposi käy liian rikkaalla. Mulla oli sama ongelma lyhyiden valojen kanssa vähän aikaa sitten, yksi yö huomasin ajaessani että koko etumaski on pimeä ja uusin polttimon, hupsista keikkaa, nyt näkyy maahan asti ilman pitkiä

Selvä, polttimon vaihto auttaa vaikka vanha kuitenkin palaa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista