joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Millainen kahina? Kuuluuko koko ajan, vai kun kierrättää tms? Vähän voi tarkemmin kuvailla niin saattaa saada jopa kunnollisia vastauksia...
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
joltsu kirjoitti:Millainen kahina? Kuuluuko koko ajan, vai kun kierrättää tms? Vähän voi tarkemmin kuvailla niin saattaa saada jopa kunnollisia vastauksia...
joo, sori. kerkesin selvittää sen ite jo.
eli öljyvaje.
oli öljyä tiputtanut joskus, enkä olt lisänt, ni nyt toimii kuin unelma!
pahoittelen huonoa selittelyä*
kiitos vastauksesta kuitenkin!
peugeot50cc
1 ongelma:kylmällä ilmalla booaa ilman ryyppyä ja ryypyllä kun painaa kaasua sillä lailla äkkiä nii booaa mutta kun kiihyttää hitaammin nii ei booaa siis ryypyn kanssa. että isompi vai pienempi suutin?
ja linkatkaapa kaasuvaijereita mistä ootte tilannu ku puolisa ei oo kuvaa nii tietäis mistä sais oikian.
motoxi
Mikä voisi olla vikana kun ajoin mopolla ja sammutin sen eikä meinannut lähteä käymään mutta sain kuitenki käyntiin ja jatkoin ajamista. Sitten kun tulin kotia sammutin mopon ja vähän ajan päästä yritin saada käymään eikä lähtenyt ollenkaan. Kipinää ei tullut ollenkaan. Sitten vähän kattelin johtoja. Virtalukossa oli joku liitin hiukan huonosti kiinni ja laitoin kunnolla paikoilleen ja muutamalla polkasulla käymään mutta en lähtenyt ajamaan. Sen jälkeen ei ole lähtenyt käyntiin. Tulpan vaihdosta ei ollut hyötyä. Tulpanjohto ja hattu on kunnossa. Puolaan tulee heikko signaali.
Mopona peugeot xps 09
Samu_96
- Pyörä:
- XPS '06 Enduro
Vanhempien XPS omistajat tai miksei uusienkin. VFace pitäis kiinni laittaa joten pitää siis mennä kuitenkin pätkimään vakiojohtoja yms? Miten olette itse laittaneet kyseisen maskin kiinni?
peugeot50cc
minä tein sillälailla että katkasin vakio liittimet ja kolvasin niihin johtoihin h4 kannan kiinni ja vähän kutistesukkaa päälle
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
motoxi kirjoitti:Mikä voisi olla vikana kun ajoin mopolla ja sammutin sen eikä meinannut lähteä käymään mutta sain kuitenki käyntiin ja jatkoin ajamista. Sitten kun tulin kotia sammutin mopon ja vähän ajan päästä yritin saada käymään eikä lähtenyt ollenkaan. Kipinää ei tullut ollenkaan. Sitten vähän kattelin johtoja. Virtalukossa oli joku liitin hiukan huonosti kiinni ja laitoin kunnolla paikoilleen ja muutamalla polkasulla käymään mutta en lähtenyt ajamaan. Sen jälkeen ei ole lähtenyt käyntiin. Tulpan vaihdosta ei ollut hyötyä. Tulpanjohto ja hattu on kunnossa. Puolaan tulee heikko signaali.
Mopona peugeot xps 09
Ootko kokeillut toisella CDI:llä? Kokeileppa lähteekö työntämällä käyntiin? Itselläkin vasta meni pösöstä kipinä niin huonoksi, että sai vain vaivoin käyntiin työntämällä, mutta CDI:n vaihdon jälkeen alkoi toimia normaalisti.
Samu_96
- Pyörä:
- XPS '06 Enduro
Mulla on toi sama liitin, aattelin et yhistän pienillä tälläsillä
http://www.motormarket.fi/kuva-data/32-29-3892.jpg tuon kannan piuhat vakiopiuhoihin ja kutistesukkaa päälle. Pitäis toimia?
peugeot50cc
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Saman asian nuo apikot ajaa kuin kolvaaminen.
Potää vaan olla apiko pihit, joilla puristaa sen silleen et johto kestää siinä.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Iskä haki sit eilen tuon pakokaasunkierratyspaskaventtiilihärpäkkeen, oikeen alumiiniä ni voipi sen sit kiillotella.
Ei ennää työnnä siitä läpitekkään pakokaasuja ilmanputsariin päin, vaikkei se letku enää menekkään ilmanputsariin.
D Hyvä et meni takuisiin.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
(POISTETTU)
Viimeksi muokannut .Juho päivämäärä 30.3.2013 17:07, muokattu yhteensä 1 kerran
redbull123
- Pyörä:
- peugeot xps-08
Mulla on peugeot xps enduro 2008 ja oon ottanu sittä vaan sen pakoputken alkukäyrästa sen kuristuksen pois ja ite painan sen 65kg nii osaako kukaa sanoo kuinka kovaa se kulkee tasasella??
Samu_96
- Pyörä:
- XPS '06 Enduro
Mikset kokeile?
Yksilöitä kaikki, joten voi heitellä muihin verrattuna. Oma 2006 menee 77 täysin tyhjällä vakiputkella ja 110 suuttimella
redbull123
- Pyörä:
- peugeot xps-08
Nyt on vähä ongelmaa ku oon ottanu mun pösöstä kurin kokonaa pois (siis siitä putken alku käyräst) mut sit ku koetin sitä nii se booas ylämäkii iha ****sti et pitää kö mun vaihtaa isompi suutin ku ny on vakio 84 ja välitykset taitaa olla 11-58. Vai mitä pitäs tehä ku haluais et kulkis sen 65 tasasella tiellä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista