nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Olettaen ettet ole itse vaihteistoa sörkkinyt, kehotan vaihtamaan vaihteistoöljyt ja tarkistamaan että käytetty öljy on oikeanlaista.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
suzuki97
- Liittynyt:
- 16.2.2012 14:54
En ole sörkkinyt vaihteita, olen vain vaihtanut laakerit koneeseen. Ei toiminu edes silloin kun ostin koneen. Ja öljyt olen vaihtanut koneeseen varmaan 3 kertaa.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
No sitten koneen sisällä on joku osanen huonosti/kulunut/paskana.
Tässä vaiheessa suosittelisin siirtymään tonne rabasa-topicciin tonne mopojen yleistekniikka puolelle. Siellä osataan mahdollisesti puida tommosia ongelmia.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
suzuki97
- Liittynyt:
- 16.2.2012 14:54
Miga6969
- Liittynyt:
- 11.1.2012 21:57
Selittäkääpä miten öljypumpun vaijeri on jumissa? kaasu toimii iha normaalisti mutta öljypumpussa kun kaasun painaa pohjaan niin ei liiku se mikä pitäisi vaijerin mukana liikkua ?
vai tarviiko sen etes liikkua kun painaa kaasun pohjaan?
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Veikkaisin että sulla on öljypumpun vaijeri irronnut siitä haarautumis palikasta
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Miga6969
- Liittynyt:
- 11.1.2012 21:57
nevssons kirjoitti:Veikkaisin että sulla on öljypumpun vaijeri irronnut siitä haarautumis palikasta
miten sen haarautumis palikan saa levälleen? kuuluuko sen jutun liikkua siitä miten painaa kaasua ?
terpi--
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -07
- Liittynyt:
- 24.10.2012 22:07
Mitkä on x-racen sylinterin ja kannen momentit?
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Ite en oo koskaan miettiny momentteja, vetäsen keskikokosella räikällä sen verran kireelle että tuntuu että pysyis kiinni.
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
terpi-- kirjoitti:Mitkä on x-racen sylinterin ja kannen momentit?
http://www.derbi.fi/files/derbi/huolto/ ... uliste.pdf
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Derbipoju
- Pyörä:
- Derbi X-treme SM 05
- Liittynyt:
- 5.3.2012 1:30
mikä vois olla tossa keulassa kun kuulee semmosta lonksumista ku laittaa etujarrun pohjaan ja koittaa työntää eteen päin, sama homma on kun jarruttaa etujarrulla niin alkaa nykimään se keula
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Laakerit väljät siellä emäputken sisällä. Kannattaa vaihtaa ajoissa kun aika riski altista ajella mopolla missä keula nykii minne sattuu.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
- Liittynyt:
- 21.8.2010 19:56
Mikäs kun ilmeisesti laakeri napannut kiinni takaakseliin kun ei millään tule enään ulos, pitääkö tuo sitte vaan sahata poikki (akseli pitäs muutenki vaihtaa)? Ensin menee vähän pois mutta sitten junttaa sen kunnolla kiinni eikä millään lähe eteenpäin
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
MrAllu666
- Liittynyt:
- 12.7.2012 20:16
[Ei lähe käyntiin. Koneremontti tehty noin 100 km sitten ja alussa toimi ihan normaalisti. Remontissa vaihdettiin kiertokanki laakereineen, kampiakselin laakerit, mäntä+renkaat, sylinteri hoonautettiin ja kaikki koneen stefat ja tiivisteet vaihdettiin. Tulppa antaa kipinää ja kastuu kun yrittää jonkin aikaa käynnistää. Polkaisu ja mäkistartti - ei käynnisty. Puristukset ovat kohdallaan. Noin 80km kohdilla alko välillä hyytyä ylämäkiin ja kun laski kierroksia vaikka ennen risteystä. Kiinni turbokitti ja 85 suutin.Näillä säädöillä kone ennen kiertokankiremonttia toiminut hienosti. Hjelppiä!]
Elikkä päivitystä vikoihin. Koneen saa käyntiin pienen odottelun jälkeen (muutama tunti), ja käy normaalisti. Viimeksi kun yritin tutkia vikaa paisari ja kampikammio oli täynnä bensaa. Eli koneen sisällä olevien ylimääräisten bensojen kuivattamisen jälkeen käynnistyy ja käy normisti. Miten sitä bensaa sitten sinne kampikammioon ja pakoputkeen noin runsaasti
pääsee? Ja että voiko kylmäkäynnistäminen vaikuttaa asiaan? Välillä saan ajettua kolmisenkymmentä kilsaa pienen koneen lämmittelyn jälkeen ja toimii hienosti ja kun seuraavan kerran lähden vaikka kylmiltään meno tyssää reilun kilometrin päähän.
Derbipoju
- Pyörä:
- Derbi X-treme SM 05
- Liittynyt:
- 5.3.2012 1:30
Voihan hemmetti... kannattaisko viedä johki vaihdettavaks vai kuinka vaikee vaihtaa ite?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista