Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
Se reikälevy on luultavasti jonkinlainen imuäänenvaimennin?
Ota kuri pois ja lyhyet välit nii vääntää
Hondamies01
- Liittynyt:
- 4.3.2015 12:49
dracissa on paisarin pytyn päässä todella iso holkki joka rajottaa tehoja
rajotinrieju
- Pyörä:
- Rieju MRT 2016 Motard
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 11.9.2016 18:18
Rieju_Mään kirjoitti:Eli nyt kaipaisin sellasta neuvoa, kun että mikä putki ois hieman parempi kun vakioputkula? Kun enox ois aika järee että miten metrakit, arrow ja muut?
No siis itsellä enox ja menee n. 65 vakioväleillä, joten kyllä alle verojen saa menemään, mutta vääntöä on vaa nii maanperkeleesti nousee 3 vaihteelta kytkinpommilla 5km/h vauheista....
Viriä: ENOX (kuriton), porattu cdi, hiilikuituläpät ja reikälevy poies
rajotinrieju
- Pyörä:
- Rieju MRT 2016 Motard
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 11.9.2016 18:18
Mites tota kun löysin tässä internetin syövereistä tämmösen videon missä äijä väittä että tuon EFI merkkisen boxin sais ohitettuu katkomal johtoja
Ei siis mtn hajua paikkansa pitävyydestä joten jos jollain enemmän kokemusta kyseistä rajoittimesta niin voisi selventää mitä kyseissä videossa ohitetaan tai ohitetaanko mitään oikeasti?
https://www.youtube.com/watch?v=lPvVExkSmhkVideo on todella huonolaatuinen ja epäselvä...
mopojonne15
- Liittynyt:
- 29.3.2017 21:08
nuutti22 kirjoitti:Otin reikälevyn pois ja vaihdoin suuttimen kokoon 100, muttei mikään tunnu olevan erilainen paitsi ehkä vähän kovemmat äänet, muuten ihan yhtä laiska. Mitään muuta ei siis tehty ja mopona on drac, vinkkejä miten saisin enemmän vääntöä?
Itte otin 3mm pois siitä pakokaulan kurista. Suuttimen pistin 102 ja kulkee sen 60km/h. Aiemmin suuttimena oli 110 ja oli vähän rikkaalla, mut kulki sen 63km/h.
jannemp
- Liittynyt:
- 19.4.2017 8:38
rajotinrieju kirjoitti:Rieju_Mään kirjoitti:Eli nyt kaipaisin sellasta neuvoa, kun että mikä putki ois hieman parempi kun vakioputkula? Kun enox ois aika järee että miten metrakit, arrow ja muut?
No siis itsellä enox ja menee n. 65 vakioväleillä, joten kyllä alle verojen saa menemään, mutta vääntöä on vaa nii maanperkeleesti nousee 3 vaihteelta kytkinpommilla 5km/h vauheista....
Viriä: ENOX (kuriton), porattu cdi, hiilikuituläpät ja reikälevy poies
Kas, kun ei mene enempää...? Pelkällä pakokuristuksen ja reikälevyn poistolla, vakiovälityksillä ja vakio CDI:llä (rajoittamaton 2012 Europa) kulkee 67-68. Tietenkin suutin on haettu kohdalleen ja putki huuhdottu kertyneestä sotkusta kuumalla lipeällä. Ehkäpä pidemmillä välityksillä tulisi enemmän eroa.
Wallusteri
- Liittynyt:
- 30.6.2016 16:45
Mun riejun cdi (dellorto pwr 393) on porattu ja vituttaa kun joutuu huudattamaan. niin osaisko joku auttaa että saisko sen boksin rajoittamaan kierroksia jos esim täyttäis sen porausreiän tinalla, että sähkö kulkisi. Kun siinä poraus reijän ulkoreunoilla näkyy ns. 2 kupari rinkulaa, niin ne yhdistämällä rajoittaisko taas kierroksia, VAI tulisiko oikosulku. Eli onko siitä välistä porattu joku johto pois vai joku KOMPONENTTI? Kiitos jos joku vastaa.
Rieju sm
- Liittynyt:
- 7.5.2017 19:43
Mikä suutin on sopiva cdi poratti ,ilman puhistajan reikä levy poistetty ja vaihettu big one putki . Kyseessä rieju mrt
iisakki69
- Liittynyt:
- 30.5.2017 18:10
eli siis tarvis vähä helppii ku en löydä mun Rieju Mrt 2011 rajoittamatonta boksii ku en haluis poraa, vai käviskö Rieju rr rajottamaton?
jertsu998
- Liittynyt:
- 6.6.2017 17:58
meinasin tuossa iskeä rieju mrx 2009 power up:iin 70-76cc pytyn, Giannellin teharin, isomman kaasarin ja ohittaa cdi boksin rajoittimen.
Eli pistää ns virit tappiin.
mitäs kaikkea muuta pitäisi tehdä? mitä vahvistaa alakerrasta yms
ja paljonko tämä kaikki tulisi kokonaisuudessaan maksamaan.
En ole mikään expertti mopojen kanssa mutta perusjuttuja tiedän
eli kuinka suuren kaasarin hommaisin? Nyt on kiinni vakio 16mm dellorton kaasari.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Kannattaa aloittaa lukemalla tietopankin artikkeli:
http://www.motot.net/wiki/Rabasan/AM6_viritysasteet
DT00
- Liittynyt:
- 24.3.2017 23:28
Kaverin rieju mrt power upissa (2017) on sisäänajo ajettu. Nyt olisi tarkoitus piristää tämä vakio kulkemaan noin 60 eli alle verojen.
Tarkotuksena olisi laittaa leovincen tehari, poistaa putsarin kuri, tukkia putsarin lisähapettimen kolo sekä säätää/kokeilla (95,100,105) suuttimilla
mutta ei porata kierrosrajoitinta. Välit on vakio 11-62 eikä muutettas niitä ellei tuu tarvetta. Vakioputken alkukäyrän liitosta ei voi avata sillä se ei ole avattavaa mallia vaan se on yhtenäinen.
Mitä porukka on mieltä ja kulkisko ~60?
Nii ei tarttis porata rajoitinta ja huudattaa konetta lyhyillä välityksillä..
Tällänenjäbä
- Pyörä:
- Aprilli pila RX 50 -13
- Liittynyt:
- 14.8.2016 21:56
Ellei sulla ole nykynen putki vikanen tai jotain nii en kyllä suosittelis teharia rajottimen kanssa.
DT00
- Liittynyt:
- 24.3.2017 23:28
Joo no täytyy kokeilla jos toimis vaik hakkaaki kierrosrajottimel. Jollei toimi nii kyl se sit porataan ja muutetaan välityksiä. Se pakoputki on siis perus vakioputki mut siit ei voi avata sitä alkukäyrän liitoskohtaa koska se ei oo yhitetty pulteil. Vaan se on sellanen malli mis se liitos on suoraan hitsattu kiinni ja musta maali laitettu päälle.
rofleme
- Pyörä:
- Rieju mrt europa 2017
- Liittynyt:
- 4.7.2016 23:01
Itellä MRT europa 2017, just sisäänajo ajettu ja meikällä kiinni kuriton enoxi ja reikälevy ilmanputsarist poijes ja 115 suutin kiinni, toki neulaventtiiliä säädetty myös. Tuo enoxi kiertää niin saatanasti
huiput vakio väleil 85 ja vääntää niin että kun kyytsää matkustaja meinaa tippua joka kerta kun tehopiikki tulee
D eli suosittelen enoxia kelle tahansa!!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista