tjaneli
- Pyörä:
- Rieju mrt 2010 power up
Mulla oli ainakin vakiona 60/55w ja umpio rupesi vähän sulamaan
8ade8
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -14
Moro, mikäs mun riejussa oikeen on ku mittarissa vilkkuu lämpö/ öljyvalo kokoaja? Öljyä on hyvin ja lämpöökää ei paljoo oo. Paljonkos maksaa tonnin kilsan huolto riejuu ja mitä siin tehää?
Bange
Juuh elikkäs mulla katkes just äskön kytkinvaijeri sieltä ihan alhaalta (sieltä metallisen kytkinosan pidikkeen vierestä). Toi mun selitys on aika P**ka mut täytyykö vaihtaa koko vaijeri ja jos täytyy niin voiko jo linkata kans mistä
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
8ade8 kirjoitti:Moro, mikäs mun riejussa oikeen on ku mittarissa vilkkuu lämpö/ öljyvalo kokoaja? Öljyä on hyvin ja lämpöökää ei paljoo oo. Paljonkos maksaa tonnin kilsan huolto riejuu ja mitä siin tehää?
onko sulla öljysäiliö täynnä rupeaa vilkkumaan kun on säiliö puolillaan.
Tai sitten sulla on mittari oikosulussa mulla vilkkuu se valokokoajan ku oli mittarin johtopoikki ja pääs osumaan runkoon siinä samalla.
ja tonnin huollossa tekevät tarvittavat huollot jos on kuten ottaat öljyt pois ja yleesä laittaat uuvet tilalle
ite ku käytin tonnin huollossa nii ottivat öljyt pois mutta eivät panneet yhtään sisään.. "pääsi unohtumaan"
ja siis miten se kytkinvaijeri on hajonnu lähtikö se irtivai? meniko poikki?
Bange
Siis ihan poikki meni
Onkohan sillä vaijerin pituudella hirveetä merkitystä ja joku vois myös kirjottaa ohjeet ton vaijerinvaihtoon jos viittii
Kiitokset etukäteen ;D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 17.10.2012 0:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
heka96
- Pyörä:
pitää ostaa uus vaijeri tai sitten jos siinä on löysää ostat irto nipan ja laitat sellasen jos niihin ees voi laittaa semmosen.. en oo varma enkä jaksa mennä kattomaan..
liian lyhyt vaijeri jos on nii saattaa kytkin kokoajan ottaa
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
Bange kirjoitti:Juuh elikkäs mulla katkes just äskön kytkinvaijeri sieltä ihan alhaalta (sieltä metallisen kytkinosan pidikkeen vierestä). Toi mun selitys on aika P**ka mut täytyykö vaihtaa koko vaijeri ja jos täytyy niin voiko jo linkata kans mistä
Motonetistä Vaijerinkorjaussarja, sisältää helkkaristi erilaisia vaijerinippoja, sekä kaks reilunmittasta eri paksuista vaijeria, hintaa noin 5 euroa. Noilla oon ite korjannu aina kun tarvetta, ja tulee vaikka kuinka paljon halvemmaks kuin alkuperäiset varaosat.
Toisaalta jos se vaijeri on katkennu heti siitä nipan juuresta niin ehkä saat kytkinkahvan pikasäädöstä tarpeeks löysiä, ja sit vaan uus nippa kiinni ja vaijeri paikalleen.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
8ade8
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -14
Irtooko se kuristus imukaulasta vetämällä vai täytyykö ostaa uus imukaula?
Herättääkö tuollanen imukaula huomiota jos poliisi näkee kun on metallinen ja käykö tuo mrt:seen?
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2093Vai olisiko tälläinen parempi?
https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/3595Onko nuo riejun kaasuttimen suuttin 6mm kierteel vai 5mm?
Jusbo
- Pyörä:
- Tunturi SS '87 + Rieju MRT Power-Up SM '12
Öljyvalo voi merkata myös vikakoodia.. Ja suuttimen kierteet 6mm
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
Luulisin että se lähtee ihan vetämällä/poraamalla irti. Jos uutta imukaulaa kuitenkin hankit, niin tuo step twon tekele kelvannee.
Ja suuttimet ovat 6mm kierteellä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
heka96
- Pyörä:
ei lähe vetämällä vaan pitää dremelöidä tai porata jos vaan terää löytyy se on tällanen
ite dremelöin tälläseks
Bange
Tilasin nyt Rieju MRX kytkinvaijerin, kun ei löytynyt erikseen MRT:hen. Kaippa toi ny si sopii siihen.
eQ123
Aprilia rx vaijeri oli mulla ylimääräsenä niin annoin kaverille niin piti muistaakseni vähän kuoria sitä vaijeria että riitti.
J3Z
- Pyörä:
- Rieju MRT & Aprilia AF1
Jos joku kaipaa mrt:hen nastarenkaita, niin mä voisin myydä yhen talven ajetut. Pistäkää yv jos kiinnostaa.
MahtiWee
- Pyörä:
- Rieju MRT Power Up
Miten tohon Riejuun asennetaan Phot-eco rajotin mulla on dellorton cdi.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista