zamppade
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 rookie. Tunturi Trial.....
- Paikkakunta:
- vihti
- Liittynyt:
- 17.4.2009 16:56
Se 15.15 sha menee siihen vakio imukaulaan ku vaihat siitä vakio kaasarista sen muoviholkin siihen uuteen.
t3mpp4
- Pyörä:
- MBK Nitro
- Liittynyt:
- 24.8.2010 23:42
nii mutta ku ei oo sitä holkkia enää. ja 14.14 kanssa se ei menny ees suoraa kiinni
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?
rahalla saa ja mopolla pääsee
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
pynskiman kirjoitti:mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?
Et voi olla tosissas.. Lue nyt hyvä ihmine pari viestiä taaksepäin..
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
kas1 kirjoitti:pynskiman kirjoitti:mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?
Et voi olla tosissas.. Lue nyt hyvä ihmine pari viestiä taaksepäin..
no kyl mä ne luin mut ei kukaa oo sanonu et meniskö vaiks 17.5 kassu vakioimukaulaa
ja et kannattaaks se tehari kans...
rahalla saa ja mopolla pääsee
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
No mitäpä lottoot jos vakio imukaula on maks 16mm reikänen. 15mm on vakio mutta voi porata/viilata puol milliä seinästään pois että kestää vielä...
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
en katos tienny paljon se imukaulan halkasija on... joten kiitos tuosta tiedosta topsa
rahalla saa ja mopolla pääsee
Egez
- Pyörä:
- Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 17.11.2008 21:39
Suurin SHA kaasutin on 16:16, ennoo tarkkaa mitannu voi tosiaankin kyllä olla vain 15,5
Ahvalalta voi toki kysyä jos lyötyy TXT80 imukaulaa, siihen sopii jo max 21mm, tietysti sisähalkaisia vaikuttaa...
Mutta asiaan. Ei kellään ois tarvetta projekti tai varaosa GasGasille. Mulla on toi yks mistä poliisi vienyt kilvet, itse en ehdi kilpiä hommailemaan ja kukaan ei osta kilvetöntä mopoa.
(kaikki kysynyt voinko kilvittää) Hinta on halpa 450€. Pistäkää YV jos kiinnostaa. Mopo toimii täydellisesti.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Laitas kuvia mulle tulemaan.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
E4gle
- Pyörä:
- Gas Gas Ec 50 Rookie
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 14.9.2009 15:29
noniin, elikkä männänvaihto-operaatiota suunnittelin gassuun, ja jos samalla hieman lisätehoja ottais.. Suunnitelma: vehje auki, laakereiden jne. tarkistus ja mahdollinen vaihto. nyt ajettu alle 20k vehkeellä niin tuskin kampuran/kiertokangen vaihto aiheellista, mikäli siis 40tkm vaihtoväli pitää ollenkaan paikkaansa. sylinteriä tarkoitus nostaa, ns. "perimätiedon" mukaan 2mm nostolla saisi parhaan tuloksen, vai onko liikaa? kantta meinasin sen millin verran alentaa, sen pitäisi ainakin olla ok. jos pikkasen paremmin lähtis, nyt 12/52 väleillä ja vakiosuuttimella (uutta tulee mahd. pian, viime inssauksen yhteydessä hävisi isompi ja tuo ainoa joka tallella..) kulkee sen reilut 70 ja jättää teharillisiakin minarelli-mopoja, nyt himoitsee pidempiä välejä ja jos kiihtyvyyden saisi pidettyä edes osapuilleen samoissa, se kun ainoa joka hyvä tällä hetkellä.
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Noniin, nyt olis myynnissä GG:seen suunniteltu alakauttanen putki!!
Tehoalue alkaa 7500-8000rpm kohdalla ja päättyy 12000-13000rpm kohdalla.
Mukaan lisähinnasta kiillotettu tk:n änkkä, johon just vaihdettu villat.
Kohtuu halavalla lähtee, tarjouksia yv:llä jos kiinnostusta!! =)
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
E4gle kirjoitti:noniin, elikkä männänvaihto-operaatiota suunnittelin gassuun, ja jos samalla hieman lisätehoja ottais.. Suunnitelma: vehje auki, laakereiden jne. tarkistus ja mahdollinen vaihto. nyt ajettu alle 20k vehkeellä niin tuskin kampuran/kiertokangen vaihto aiheellista, mikäli siis 40tkm vaihtoväli pitää ollenkaan paikkaansa. sylinteriä tarkoitus nostaa, ns. "perimätiedon" mukaan 2mm nostolla saisi parhaan tuloksen, vai onko liikaa? kantta meinasin sen millin verran alentaa, sen pitäisi ainakin olla ok. jos pikkasen paremmin lähtis, nyt 12/52 väleillä ja vakiosuuttimella (uutta tulee mahd. pian, viime inssauksen yhteydessä hävisi isompi ja tuo ainoa joka tallella..) kulkee sen reilut 70 ja jättää teharillisiakin minarelli-mopoja, nyt himoitsee pidempiä välejä ja jos kiihtyvyyden saisi pidettyä edes osapuilleen samoissa, se kun ainoa joka hyvä tällä hetkellä.
Todennäköisesti kampurassa alkaa olla jo jonkinlaista klapia tossa vaiheessa.
2mm nosto pitäis olla kutakuinki sopiva, toki sun kannattaa itte vielä mittailla. Suosittelisin ottamaan sen samat 2mm pytyn päältä pois mieluummin kuin kannesta. Jos oikein haluat tehoa, niin pakoaukkoon kannattais kajota kanssa. On niin olemattoman matala ja leveä, asteita on muistaakseni vähän päälle 170.
Mikä putki sulla muuten on? Mun ex gassu vei tk-derbiä(lyhyillä väleillä olevaa) 14/53 väleillä, leovincellä ja 17,5mm kaasarilla aika reippaasti.
Lepuska94
- Liittynyt:
- 24.9.2010 22:44
Gasgasiiin tulossa koneremppa, miten saisin koneen laakerit, stefat ja tiivisteet ostettua järkevimmin? Ettei tarvitsisi joka osaa tilata eri kaupasta...
Ja laakerikaupassa on mahdollisuus käydä ostamassa laakereita/stefoja jos sieltä saa?
Gas3lli
- Pyörä:
- Gasgas
- Paikkakunta:
- Vähäkyrö
- Liittynyt:
- 14.3.2006 20:14
Jos jotain kiinnostaa niin ois myynnissä -04 sm gg. kyselkää tarkemmin.
E4gle
- Pyörä:
- Gas Gas Ec 50 Rookie
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 14.9.2009 15:29
TooByAas kirjoitti:
Todennäköisesti kampurassa alkaa olla jo jonkinlaista klapia tossa vaiheessa.
2mm nosto pitäis olla kutakuinki sopiva, toki sun kannattaa itte vielä mittailla. Suosittelisin ottamaan sen samat 2mm pytyn päältä pois mieluummin kuin kannesta. Jos oikein haluat tehoa, niin pakoaukkoon kannattais kajota kanssa. On niin olemattoman matala ja leveä, asteita on muistaakseni vähän päälle 170.
Mikä putki sulla muuten on? Mun ex gassu vei tk-derbiä(lyhyillä väleillä olevaa) 14/53 väleillä, leovincellä ja 17,5mm kaasarilla aika reippaasti.
oolrait, eiköhän sitte uutta kampuraa jo peliin. pystytkö kuvaa/muuta tarkennusta heittämään pakoaukon modifikaatiosta? ja tosiaan, mitä kampuraa suosittelisit tilattavaks?
tyhjällä vakioputkella menty ja kuljetellu tosiaan ihan mukavasti
17.5mm kaasari löytyy kaapista ja siihen imukaulaa väsäilemään nyt rempan kanssa samaan syssyyn.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista