GasGas EC50 Rookie

zamppade
Pyörä:
Gas Gas ec 50 rookie. Tunturi Trial.....
Paikkakunta:
vihti
Liittynyt:
17.4.2009 16:56
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut zamppade » 26.9.2011 22:09

Se 15.15 sha menee siihen vakio imukaulaan ku vaihat siitä vakio kaasarista sen muoviholkin siihen uuteen.
t3mpp4
Pyörä:
MBK Nitro
Liittynyt:
24.8.2010 23:42
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut t3mpp4 » 27.9.2011 16:14

nii mutta ku ei oo sitä holkkia enää. ja 14.14 kanssa se ei menny ees suoraa kiinni
pynskiman
Pyörä:
gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
Paikkakunta:
hollola
Liittynyt:
29.6.2010 21:21
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut pynskiman » 28.9.2011 16:14

mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?
rahalla saa ja mopolla pääsee
kas1
Pyörä:
Gas Gas ec 50 Rookie -06
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.7.2006 21:00
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut kas1 » 28.9.2011 16:45

pynskiman kirjoitti:mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?

Et voi olla tosissas.. Lue nyt hyvä ihmine pari viestiä taaksepäin.. :eek:
http://www.motot.net/galleria/kayttaja43343
pynskiman
Pyörä:
gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
Paikkakunta:
hollola
Liittynyt:
29.6.2010 21:21
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut pynskiman » 28.9.2011 21:47

kas1 kirjoitti:
pynskiman kirjoitti:mikä on suurin kaasari mikä menee vakio imukaulalle ja toisi jonkin verran vääntöä lisää teharin kanssa?

Et voi olla tosissas.. Lue nyt hyvä ihmine pari viestiä taaksepäin.. :eek:


no kyl mä ne luin mut ei kukaa oo sanonu et meniskö vaiks 17.5 kassu vakioimukaulaa :s ja et kannattaaks se tehari kans...
rahalla saa ja mopolla pääsee
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 28.9.2011 22:23

No mitäpä lottoot jos vakio imukaula on maks 16mm reikänen. 15mm on vakio mutta voi porata/viilata puol milliä seinästään pois että kestää vielä...
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
pynskiman
Pyörä:
gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
Paikkakunta:
hollola
Liittynyt:
29.6.2010 21:21
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut pynskiman » 29.9.2011 10:50

en katos tienny paljon se imukaulan halkasija on... joten kiitos tuosta tiedosta topsa :)
rahalla saa ja mopolla pääsee
Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Egez » 30.9.2011 5:26

Suurin SHA kaasutin on 16:16, ennoo tarkkaa mitannu voi tosiaankin kyllä olla vain 15,5 :P Ahvalalta voi toki kysyä jos lyötyy TXT80 imukaulaa, siihen sopii jo max 21mm, tietysti sisähalkaisia vaikuttaa... :lol:


Mutta asiaan. Ei kellään ois tarvetta projekti tai varaosa GasGasille. Mulla on toi yks mistä poliisi vienyt kilvet, itse en ehdi kilpiä hommailemaan ja kukaan ei osta kilvetöntä mopoa. :| (kaikki kysynyt voinko kilvittää) Hinta on halpa 450€. Pistäkää YV jos kiinnostaa. Mopo toimii täydellisesti.
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Topsa- » 30.9.2011 10:37

Laitas kuvia mulle tulemaan.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
E4gle
Pyörä:
Gas Gas Ec 50 Rookie
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
14.9.2009 15:29
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut E4gle » 30.9.2011 18:07

noniin, elikkä männänvaihto-operaatiota suunnittelin gassuun, ja jos samalla hieman lisätehoja ottais.. Suunnitelma: vehje auki, laakereiden jne. tarkistus ja mahdollinen vaihto. nyt ajettu alle 20k vehkeellä niin tuskin kampuran/kiertokangen vaihto aiheellista, mikäli siis 40tkm vaihtoväli pitää ollenkaan paikkaansa. sylinteriä tarkoitus nostaa, ns. "perimätiedon" mukaan 2mm nostolla saisi parhaan tuloksen, vai onko liikaa? kantta meinasin sen millin verran alentaa, sen pitäisi ainakin olla ok. jos pikkasen paremmin lähtis, nyt 12/52 väleillä ja vakiosuuttimella (uutta tulee mahd. pian, viime inssauksen yhteydessä hävisi isompi ja tuo ainoa joka tallella..) kulkee sen reilut 70 ja jättää teharillisiakin minarelli-mopoja, nyt himoitsee pidempiä välejä ja jos kiihtyvyyden saisi pidettyä edes osapuilleen samoissa, se kun ainoa joka hyvä tällä hetkellä.
kas1
Pyörä:
Gas Gas ec 50 Rookie -06
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.7.2006 21:00
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut kas1 » 30.9.2011 18:20

Noniin, nyt olis myynnissä GG:seen suunniteltu alakauttanen putki!!
Tehoalue alkaa 7500-8000rpm kohdalla ja päättyy 12000-13000rpm kohdalla.
Mukaan lisähinnasta kiillotettu tk:n änkkä, johon just vaihdettu villat.

Kohtuu halavalla lähtee, tarjouksia yv:llä jos kiinnostusta!! =)
http://www.motot.net/galleria/kayttaja43343
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut TooByAas » 1.10.2011 0:01

E4gle kirjoitti:noniin, elikkä männänvaihto-operaatiota suunnittelin gassuun, ja jos samalla hieman lisätehoja ottais.. Suunnitelma: vehje auki, laakereiden jne. tarkistus ja mahdollinen vaihto. nyt ajettu alle 20k vehkeellä niin tuskin kampuran/kiertokangen vaihto aiheellista, mikäli siis 40tkm vaihtoväli pitää ollenkaan paikkaansa. sylinteriä tarkoitus nostaa, ns. "perimätiedon" mukaan 2mm nostolla saisi parhaan tuloksen, vai onko liikaa? kantta meinasin sen millin verran alentaa, sen pitäisi ainakin olla ok. jos pikkasen paremmin lähtis, nyt 12/52 väleillä ja vakiosuuttimella (uutta tulee mahd. pian, viime inssauksen yhteydessä hävisi isompi ja tuo ainoa joka tallella..) kulkee sen reilut 70 ja jättää teharillisiakin minarelli-mopoja, nyt himoitsee pidempiä välejä ja jos kiihtyvyyden saisi pidettyä edes osapuilleen samoissa, se kun ainoa joka hyvä tällä hetkellä.

Todennäköisesti kampurassa alkaa olla jo jonkinlaista klapia tossa vaiheessa.

2mm nosto pitäis olla kutakuinki sopiva, toki sun kannattaa itte vielä mittailla. Suosittelisin ottamaan sen samat 2mm pytyn päältä pois mieluummin kuin kannesta. Jos oikein haluat tehoa, niin pakoaukkoon kannattais kajota kanssa. On niin olemattoman matala ja leveä, asteita on muistaakseni vähän päälle 170.

Mikä putki sulla muuten on? Mun ex gassu vei tk-derbiä(lyhyillä väleillä olevaa) 14/53 väleillä, leovincellä ja 17,5mm kaasarilla aika reippaasti.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Lepuska94
Liittynyt:
24.9.2010 22:44
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Lepuska94 » 1.10.2011 10:52

Gasgasiiin tulossa koneremppa, miten saisin koneen laakerit, stefat ja tiivisteet ostettua järkevimmin? Ettei tarvitsisi joka osaa tilata eri kaupasta...

Ja laakerikaupassa on mahdollisuus käydä ostamassa laakereita/stefoja jos sieltä saa?
Gas3lli
Pyörä:
Gasgas
Paikkakunta:
Vähäkyrö
Liittynyt:
14.3.2006 20:14
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut Gas3lli » 2.10.2011 0:39

Jos jotain kiinnostaa niin ois myynnissä -04 sm gg. kyselkää tarkemmin.
E4gle
Pyörä:
Gas Gas Ec 50 Rookie
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
14.9.2009 15:29
Re: GasGas EC50 Rookie

ViestiKirjoittanut E4gle » 2.10.2011 12:47

TooByAas kirjoitti:
Todennäköisesti kampurassa alkaa olla jo jonkinlaista klapia tossa vaiheessa.

2mm nosto pitäis olla kutakuinki sopiva, toki sun kannattaa itte vielä mittailla. Suosittelisin ottamaan sen samat 2mm pytyn päältä pois mieluummin kuin kannesta. Jos oikein haluat tehoa, niin pakoaukkoon kannattais kajota kanssa. On niin olemattoman matala ja leveä, asteita on muistaakseni vähän päälle 170.

Mikä putki sulla muuten on? Mun ex gassu vei tk-derbiä(lyhyillä väleillä olevaa) 14/53 väleillä, leovincellä ja 17,5mm kaasarilla aika reippaasti.


oolrait, eiköhän sitte uutta kampuraa jo peliin. pystytkö kuvaa/muuta tarkennusta heittämään pakoaukon modifikaatiosta? ja tosiaan, mitä kampuraa suosittelisit tilattavaks?

tyhjällä vakioputkella menty ja kuljetellu tosiaan ihan mukavasti :P 17.5mm kaasari löytyy kaapista ja siihen imukaulaa väsäilemään nyt rempan kanssa samaan syssyyn.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista