Peraa_
- Pyörä:
- Yamaha TZR 125
älä puhu paskaa juzzy. pro on parempi, derbin paras malli
E: perustelut näet tuosta
http://www.derbi.fi/mallisto/mopot?=&ma ... 20PRO%20SM
Viimeksi muokannut Peraa_ päivämäärä 3.5.2011 23:20, muokattu yhteensä 1 kerran
[TEIKKU]
Täs vaihees kannattas ruveta laittamaan perusteluja väittämilleen.
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
No huhhuh, älä nyt ota ittees, mutta jos laitetaan Debin ja Yamahan ne "Myyntipuheet" vastakkain, niin siitä vasta sota syttyis..
Itse Yamahamiehenä tietysti jammun puolella, mutta
Kukin ostaa sen, mistä tykkää ja mihin rahat riittää oman maun mukaan!
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
juzzy
- Pyörä:
- ktm exc ja romut
ok malossi edition on hieno mut ei mun mielest mopost kannata maksaa yli 3500 ku racing mallin saa jopa alle 2500e ja muutenki racing on hienompi
ku itel on se racing
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Paras hinta-laatusuhde on varmasti jossain romussa ysäripevukissa, mutta jos etsitään sitä parasta vehjettä niin onhan tuo Pro sitten se kaikkein varustelluin. Mutta voi tosiaan miettiä että kannattaako maksaa niin paljoa moposta, hyvin liikkuvan ja laadukkaan vehkeen saa parilla tonnilla
irspaiiro
- Pyörä:
- yamaha dt50x 10
Tepitin kirjoitti:Paras hinta-laatusuhde on varmasti jossain romussa ysäripevukissa, mutta jos etsitään sitä parasta vehjettä niin onhan tuo Pro sitten se kaikkein varustelluin. Mutta voi tosiaan miettiä että kannattaako maksaa niin paljoa moposta, hyvin liikkuvan ja laadukkaan vehkeen saa parilla tonnilla
Köh köh fantic ja HM:n kalliimmat taitaa olla viellä paremmin varustettuja ku drd pro mutta jokanen euro yli 3000 menee iha hukkaan mopossa ku se arvo kuitenki tippuu eikä kukaa osta 3000€ käytettyy mut 2500 viel ostetaan vuoden vanhoja hyväkuntosia mopoja
Ostetaan yamaha dt:n vakio alkukäyrä jos löytyy laita yv
[TEIKKU]
Ja mun mielestä nois DRD ei oo rahalle vatinetta. Maksaa paljo enemmän mitä normi xrace, mutta silti se ei vaikuta juurikaan käyttöön. Ettei oo koko rahan edestä tavaraa, et kannattais ostaa DRD.
Soikkeli1
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x 2011
Joo, budjetti tosiaan on se 2000e ja käytettyä olen ostamassa.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
irspaiiro kirjoitti:Köh köh fantic ja HM:n kalliimmat taitaa olla viellä paremmin varustettuja ku drd pro
Tottakai nämä parempia ovat, tarkoitin tässä vain näitä Derbin malleja joista oli aikaisemmin puhetta
juzzy
- Pyörä:
- ktm exc ja romut
Soikkeli1 kirjoitti:Joo, budjetti tosiaan on se 2000e ja käytettyä olen ostamassa.
käy hakee eestistä sieltä saa alle 2000e mopoja siis derbin drd malleja eli ei oo iha paska laatusta
irspaiiro
- Pyörä:
- yamaha dt50x 10
Soikkeli asuu lapissa joten aika kaukaata jos eestistä hakee
Ostetaan yamaha dt:n vakio alkukäyrä jos löytyy laita yv
Soikkeli1
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x 2011
irspaiiro kirjoitti:Soikkeli asuu lapissa joten aika kaukaata jos eestistä hakee
Niinpä. Kävisin ennemmin tuolta alaskasta hakemassa
Wize
- Pyörä:
- HVA SM/CR 144cc, Derbi DRD pro sm
[TEIKKU] kirjoitti:Maksaa paljo enemmän mitä normi xrace, mutta silti se ei vaikuta juurikaan käyttöön. Ettei oo koko rahan edestä tavaraa, et kannattais ostaa DRD.
ohan x-race aika paska verrattuna DRD malleihin, pienempi kaasari, rajoitettu cdi, putki, katteet, ja sähköissäkin eroavaisuuksia, X-racen ja X-tremen takia derbi saa huonon maineen koska ne ovat niitä "halpismalleja" joissa vikoja enemmän jne.
mutta jos vakiona pitää niin nuo halvemmat mallit käy mainiosti kun kerta ei vikoja ylensä ilmene jos mihinkään ei kosketa
ja kun virittämiseen mennään niin DRD on huomattavasti halvempi/parempi vaihtoehto.
lol
[TEIKKU]
Kyl mä luulen, et kaikki mallit on yhtä kestäviä.
Motoross
Ei oikeen liity aiheeseen, mut ei mun 'halpis' x-racessa vuodelta -05 mitään vikoja kyllä ollut, ja tuntu ihan laadukkaalta peliltä muutenkin.
Viimeksi muokannut Motoross päivämäärä 5.5.2011 15:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista