ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... nin-82718/ois muute perhana hieno änkkä orionii
pitäs vaa tehä ite uus pätkä toho loppuun vaikkapa hitsillä, eile ku kävin biltemast hommaas ilmaus välineet ni näinpä ton siinä.. ei voi muuta sanoa kun että kaunis kuin kukkanen, just sellasen orionin oikeen änkän kokonen eli ei mikkää mini turbokitin änkkä vaa kunno jööti
ProRaCc70
- Pyörä:
http://www.youtube.com/watch?v=yS1OQ9WBMz0Tossa video missä on vähän tyhjäkäyntiä ja kierrätystä, käykö toi muka ihan liian laihalla?
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Vähän paha mennä tuon perusteella sanomaan ku kone on kylmä ja mopo ehtii olla käynnissä reilut 30 sekuntia.
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
L-N-L
Tosissaan aika vaikea mennä videon perusteela sanomaan mitään. Tunnetustihan nää orionit on aika yksilöitä mutta kyllä suosittelisin vaihtamaan vähintää 80 tai isommankin suuttimen ainakin jos talvella meinasit ajella.
ProRaCc70
- Pyörä:
Noh, Talvella ajelu niin harvasta eli kerran parissa viikossa joku vartti niin enpä usko että sen takia on järkeä ruveta mitään tekemään...
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
älä sit täytä näitä topicceja paskalla kun kaikki sanoo et vaihda se suutin ja sä jankutat et ei tarvi niin älä sit vaihda!!!! eikä sitä huomaa jos suutin on vähän liian pieni kun kierrätät tossa videolla, sit kun on 20 pykälää liian pieni niin sit röpöttää kunnolla mut muuten se vaan kuluttaa sitä pyttyä pikkuhiljaa ja saatta joskus leipasta
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Ajossa sen huomaa eikä paikalla kierrättelyllä, eikä todellakaan noin lyhyellä käytöllä.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
ProRaCc70
- Pyörä:
kertokaapas mulle, ostaisko ketään muka 200€:llä orionin 1000km ajettua 50cc täysin toimivaa konetta?
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
En tiä, mut kokeile pistää myyntiin. Sittepä näät meneekö kaupaks vai ei.
Joonaaa|
- Pyörä:
- Apollo Orion RX 50
Varmasti tarvitseva ostaa, eikös se kone maksa uutena yli 400e?
Ei ole
ProRaCc70
- Pyörä:
vissii joo, mut en vielä kyllä myyntii pistä
kattotaa sitte syksyllä ku menee mopo vaihtoo
E: niin ja kertokaas mikä on helpoin ja paras tapa nostaa takaiskaria?
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Ite ymmärtäny et se iskari on säädettävä? No jos ei oo niin koropala taitaa olla kätevin. Ittellä ku hajos takaiskari syksyllä ja tilasin uuden nii tää uus iskari oli korkeempi ku entinen. En tiä oliko se entinen sitte säädetty matalemmalle vai oliko se oikeastikin lyhyempi.
Timbe97
- Pyörä:
- Orion RX50
Onko kukaan teistä vaihtanu orioniin etuiskarin stefoja, mulla vuotaa kummatki ja nyt pitäs vaihtaa.
E: Saisko pienen ohjeen miten vaihdetaan, tartteeko pumput ottaa irti ?
Viimeksi muokannut Timbe97 päivämäärä 20.2.2012 19:53, muokattu yhteensä 1 kerran
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
Oon vaihtanu kolmeen otteeseen et tuttua puuhaa. Ei mikään kauheen vaikee homma.
Sen iskarin pohja on kierteillä kiinni et sitä iskaria voi pidentää sieltä joku 3-5 cm niin sillä mopo korottuu suunnilleen 10 cm
ProRaCc70
- Pyörä:
Onkos Masssim0 myynyt mz sm:mmän, koska näin tänää ihan täsmälleen samalaisen tääl liedossa, punane tanko, täys musta, hp master maski jne. ajeli johoki alamäkee.. koska en usko että sieltä kotkasta sillä tänne tulit.... Mutta aika sattumaa on kyllä jos täällä ihan samalainen pörrää
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista