DT/X-Limit 2004-> Viritys

Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 26.5.2012 1:43

Helpoin vasemmalta puolelta, ja ei tarvitte ottaa kuin ketjunsuoja pois, ei siis pakko irroittaa tankkia/kateitta/letkuja. Muistan että itellä meni 3 päivää saada se talvella vaihdettua, kun tallissa ei oo lämmitystä nii näpit oli "vähä" jäässä, ja ei ollu vielä kunnon valaistusta. :nolo: Nyt se on ~10 min homma ku tietää mitä tekee.
banaaani
Liittynyt:
1.5.2012 22:04
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut banaaani » 26.5.2012 2:02

Nojoo ei niitä pakko oo ottaa irti, mutta ite tykkään etton tilaa.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.5.2012 12:22

Ite käänsin kyllä kans vasemmalle, vekioputkella en oo ikinä ajanukkaa. :D

Mutta mä ainaki irrotin letkuja, että sai kunnolla käännettyä sen kaasarin, oli sitte helpomaa laittaa se suutin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
manueel
Liittynyt:
19.5.2012 16:59
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut manueel » 27.5.2012 11:17

Kiitos monista vastauksista!!! Mutta se vielä mietityttää, että mitä kaikkea löysäätte/irrotatte kaasarista jotta saisitte käännettyä sen?? Luin jotain, että imukaula ja ilmanputsari pitää löysää.

Aika jännä, kun musta tuntuu, että jos kääntäsin sen kaasarin pohjan oikealle (katsoessa mopoa takaa päin), niin olisi enemmän tilaa :D
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.5.2012 11:41

Kaasuvaijeri, ryyppyvaijeri ja letkut voi olla sen verran lyhyitä että joudut irrottaa niitä, sitten löysäät imukaulan klemmarin ja ilmanputsarin. Sit se kääntyy kyl paikallaan.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 27.5.2012 15:26

nii, riippuu mitä kautta ne tulee mutta ite en joudu irrottaan ko bensaletkun. sitte etuhampikkaan suoja kannattaa ottaa pois nii ei tarvi kääntää kaasaria nii paljon että saa kohokammion toisen tuuvin auki.
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 27.5.2012 17:26

Omasta mielestä loppunsa nopein on että kääntää sen kaasarin ihan ylösalasin ja ottaa sen sieltä putsarista ja imukaulasta kokonaan pois, ei se oo niin vaikeaa pistää takaisin, ja paljon helpompi työskennellä.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Ton__
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
20.6.2010 14:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ton__ » 27.5.2012 17:31

Mie taas en joudu ku löysää vaan ne klemmarit et voi kääntää kaasarii ja sitte se rattaan suoja pois että tulee enemmän tilaa^^ Noxin kanssa mulla tulee vaan se välipilli siihe just tyhjäkäyntiruuvin eteen mut sitäpä kun ei hirveemmin tarvii säädellä eikä se sit suuttimen vaihossakaan oo hirveemmin eessä
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 27.5.2012 22:42

jep, itellä menee noin 3 min suuttimen vaihdossa jos ei oo työkalut hukassa :lol:
kalzuuuh
Liittynyt:
5.9.2011 20:32
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut kalzuuuh » 27.5.2012 22:51

jos jollai teist o toi piper cross ilmaputsarina nii milläs tei öljyytte se ? :)
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 27.5.2012 23:00

2-tahtiöljyllä tai suodatinöljyllä jos semmosta on ihan kuten vakioputsarin suodatinelementtiki
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 27.5.2012 23:32

Ihan ilmanputsariöljy on parasta, ja sellanen spraypulloki, joka maksaa ehkä 10€ riittää pitkäks aikaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut juusoboi » 28.5.2012 21:38

Minkä kokonen dtssä vakio imukaula? Meneekö 18mm kiinni?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 28.5.2012 23:51

Menee se kiinni, mutta ahdistaako imukaulan alapää, siittä en oo varma.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Anddila
Pyörä:
Yamaha DT -09 Honda manki -98 50cc
Liittynyt:
17.2.2012 23:04
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Anddila » 4.6.2012 0:31

Lähtihän se mopo käyntiin, syynä oli se että kaasari oli vinossa. Säädin tyhjäkäyntiruuvia melkein kiinni asti jotta pysyy päällä ja nyt rupee pätkimään ja röpöttämään 1 ja 2 vaihteilla jos kaasua ei paina. Mitä pitäis tehrä? Kuri on siis pois ja 95 suutin

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista