Beta RR-50

Zeipii.
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 -13
Liittynyt:
12.8.2011 16:47
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Zeipii. » 6.9.2012 15:41

Tölkkikana kirjoitti:Kysäsin eilen Tokimotolta ja vastaus tuli tänään, että isoin mitä löytyy on 54p.... Ja mitään en ymmärrä rattaan modaamisesta? :s

No sitte ei auta muutaku odottaa että tulee taas isompia myyntii :)
Ja modaamisella siis meinasin sitä et ostat jonku takarattaa, ja teet siitä itte sellaase et se käy betaa. Mut ehkä parempi vaa ostaa kunno ratas eikä ruveta jotaki omia patentteja tekemää :P
Kkimi_
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.4.2012 19:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Kkimi_ » 6.9.2012 17:15

Siis voi vittujen vittu tää päivä on ollu iha saatanan anaalista. Heti aamusta vitutti, koulussa heitettiin ulos luokasta syyttä ja bussissaki alkaa joku vittuilemaa kun olin kuulemma edessä. Voiks tää päivä olla paskempi?

No itse asiaan. Iskä siis käväs tänään tuusmotorisissa ja alakäämihän sieltä on palanu. Maahantuojallahan ei tunnetusti ole mitään varastossa niin joutuvat tilaamaan, ja kuulemma ens viikon maanantaina tai tiistaina tulee maahantuojalle ja maahantuojalta pitää lähettää vielä tuusmotoriin, että tässähän voi mennä vielä vaikka kuinka kauan. Vittu mitä paskaa, tekis vaa mieli vetästä kaikkii vastaantulijoita turpaan, sen verran vituttaa ku koko päivä ollu yhtä vitun paskaa.
Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 6.9.2012 18:24

Nyt on itellä derbin 58 p takaratas paikollaan. sorvasin puusta semmosen väli holkin et tulee uuden ja vanhan rattaan keskiöt kohakkain ( vanha 100mm uusi 105mm) sit vaa pylväs koneella reiät vanhan rattaan läpi. 22 mm kuri paikolleen ja 65 mittariin (eli 60-61 oikeesti) jättää kurittomat derbit taakse leikiten ja kaks päälki menee mukavasti
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 6.9.2012 19:49

Ei ollu ku iha ajossa oli hajonnu, iha tasakaasulla ajelin ja sit rupes yhtäkkii booaa, löyty iha sielt kaasarista se katkennu pää
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 6.9.2012 21:31

no mikäs nyt on kun käyntiin lähti ensin ryyppy päällä yks polkasu ja sen jälkeen toisella polkasulla ryyppy pois päältä ja kaasu pohjassa -> lähti käyntiin! mutta sitten kun laitoin ykkös vaihteen päälle laitoin kaasua ja päästin kytkimesta hitaasti irti niin mopo nytkähti ja sammui siihen, tämä toistui about 5 kertaa ja sitten lähti liikkeelle kun annoin rullata pientä alamäkeä ja laitoin vaihteen päälle, ja vaihteiden välissä esim. 2 ja 3 on ihmeellisiä "väli vapaita" kun laitan kakkosesta kolmos vaihteeseen jää vaihde siihen väliin vapaalle ja mopo alkaa huutamaan.. mitä vittua? sitten yritin mennä normaalia ylämäkeä ylös ykkös vaihteella kaasu pohjassa ja mopo sammui ylämäkeen.... mitäs vittua? :s
ja sit viel et ku noist ongelmist on päästy yli niin mitkä olis hyvät välit et kiihtyis hyvin ja max nopeus olis siin 60km/h tienoil?
Viimeksi muokannut betaosku päivämäärä 6.9.2012 22:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Kkimi_
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.4.2012 19:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Kkimi_ » 6.9.2012 21:57

Toi välivapaa on ihan normaali minarellin koneissa, ja se menee välivapaalle yllättävänkin helposti.
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 6.9.2012 22:01

Kkimi_ kirjoitti:Toi välivapaa on ihan normaali minarellin koneissa, ja se menee välivapaalle yllättävänkin helposti.

okei, mut on se vähä perseest ajaa jossai julkisel paikal ja vaihtaa kolmosel mut jääki siihe välii ja alkaa huutaa niin helvetisti :D :D
Kkimi_
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.4.2012 19:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Kkimi_ » 7.9.2012 7:57

Kyllä sen ajan myötä oppii vaihtamaan silleen, että ei huuda vaikka sattuiski menemään välivapaalle.
donald duck
Liittynyt:
19.6.2010 10:58
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut donald duck » 7.9.2012 9:00

Kuuluisko tuolla pytyn ja alkukäyrän välissä olla joku tiiviste? :o kun puskee mustaa mönjää sieltä ja vuotaa kans.
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Zoneri » 7.9.2012 9:21

Kyllä.
Paska mikä paska.
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 7.9.2012 17:04

Sielä on o-regas
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 7.9.2012 23:25

Haistakaapas vittu nyt sitten, ei noita takajarrupaloja saa menee tonne mitenkää kunnolla, tänään tuhlasin 3 tuntii siihe et loppu tulos oli se et se paikallaa olevajarrupala on liian iso ja vääntää sitä levyä sillai et se ottaa jarrukenkään kiinni, lopulta laitoin vanhat takas :x
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 7.9.2012 23:39

Niin tai sitten asentaja saa haistella ihan ite. Se satula liikkuu sivusuunnassa siinä, juuri sen takia että se on oikeessa kohassa sen levyn suhteen, vaikka palat kuluisivat (kun on vaan yksmäntänen), niin tökkäset sitä satulaa vanteeseen päin, ja yrität uudelleen.. niissä kyllä tosin on vähän oma kikka saada ne paikoilleen (oikealla tavalla), mutta kyllä ne menee kun vähän aikaa kattelee sitä satulaa. Sitten kannattaa pitää huoli että se mäntä on painettu sisälle.. jotta se satula mahtuu sitten liikkumaan siinä :roll:
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Gooby
Pyörä:
Husqvarna SMS4 -10
Liittynyt:
8.9.2012 9:26
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gooby » 8.9.2012 9:37

Elikkä olisin tuossa kohta hankkimassa itelleni vähän käytetyn Betan, joten olisko jollain tietoa eroista normaalin ja Track -version välillä? Entä onko vuosimalleilla jonkinnäköisiä eroja (2009-2012)? Kiitoksia jo etukäteen mahdollisista vastauksista. ;)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
RE: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.9.2012 11:17

Trackissa on punaeloksoitu änkkä ja takaratas, puolavanteet ja vähän erilaiset teipit, sekä tietysti ainakin edessä isompi levy, ja muutenki piparilevyt. Hinnassa tietty semmone 500€ eroa (uutena).

Vuosi malleista -09 on eri maskilla ja eri teipeillä ja mittarilla vrt uudemmat.

-10 ja -11 sitten samat tarrat mutta takaiskari erilainen, -10 punainen ja säätövaralla ja -11 musta ilman säätöä.

-12 mallissa sitten on jo uusi putki (tehottomampi), uudet katteet ja tarrat, uusi tankki, mustat koneen kopat ja ehkä jotain muutakin, mutta eiköhän tärkeimmät tullut jo.

Eli -11 uusin malli paremmalla ja alakauttasella putkella.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista