DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

jespo13
Pyörä:
yamaha dt 50cc sm 05
Paikkakunta:
kouvola
Liittynyt:
3.8.2011 20:35
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jespo13 » 17.1.2013 7:59

kiitos korjauksesta :)

öljyt olen vaihtanut oikeestaan silloin kun siltä tuntuu :) , mutta yleensä olen kertaviikkoon tarkistannut että sitä on ollut riitäsvästi.
osaatteko sanoa, että mistä mahdollisesti pääsee vettä sisään. Voisi yrittää vähän tiivistää sitten sitä kohtaa.
yamaha ei pamaha
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 17.1.2013 20:45

kokeile vaihtaa vesipumpun stefa

ja öljyistä puheenollen mitähän eroa on castrolin 4t 10w40 ja 10w40 mtxällä?kytkinlisäaineetko
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.1.2013 21:12

Noni eli eilähe käyntii eisit millää. Eilen vielä mukavasti ja ilma mitää robleemaa toimi ku kävi vähä luisuttelee, mut tänää... hetki meni joku 20-30polkasuu niin lähti hetkeks päälle 1-2min annoin vähä enemmän kaasuu mutten kuitenkaa ku pintakaasuu kiekat einoussu yli 4-5k sit sammu ja nyt ei lähe millää päälle ja välillä "aivastaa" putkesta ja en huomannu mitää eroo et onko tappokatkasija päällä vai pois äänessä ku potkin käyntii tuloksetta. Voiko johtuu ettei oo akkua epäilen vahvasti kyllä tai tämä minun diodi moric ohitus ja siinä oleva on/off nappula, mutta siinäkin kaikki pitäs olla hyvin ja toiminukkin sillä. 11tkm ajettu ja puristukset katos kesälopulla et onko ny jtn koneesta hajonnu ?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.1.2013 21:16

Oothan kokeillu toisella tulpalla?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.1.2013 21:25

en ookku eihä mulla ny ookku toi yks tulppa joka on kiinni, pitää varmaa huomenna käyä kaupasta ostaa uus ja testata sitte sillä. Ois sitte eka kerta ku detsistä tulpan otan irti näyttää iha perkelee ahtaalta paikalta saako irti ilman, että tankkia irrottaa ?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.1.2013 21:44

Kyllä sen sieltä vaihdettua saa ilman että tankin ottaa irti.
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 17.1.2013 22:38

joo kylhä se sieltä tuli pois, mut tulppa on br9es varmaa ihahyvä ja anto kipinää oli vähämärkä ku otin pois kuivasin laitoin takas koitin polkee käyntii hetke eilähe ei ees lupaillu ja otin pois tulpan nii oli kuiva edellee. Voiko olla et ei anna bensaa tulpalle ? tai antaako tulppa huonon kipinä ? mimmone tulpan kipinä ny abaut pitäs olla?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 18.1.2013 1:53

Älä yritä kierrellä tai tehä mitään ennenkun haet UUDEN tulpan. Kuulostaa siltä että todennäkösesti tulppa voipi olla hajonnu. Ja jos puristukset on kadonnut niin männänvaihtokaan ei varmaan pahitteeks olis.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Voca_Racing
Pyörä:
Malaguti XTM 06
Liittynyt:
11.3.2012 17:18
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Voca_Racing » 18.1.2013 17:44

Minkälaisia oireita aiheuttaa se jos katti on lähteny irti ja tukkii putken? entäs miten am6 oireilee jos männänrenkaat on menny?
Käykää tsekkaa youtube kanava!
http://www.youtube.com/user/TRoXility
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 18.1.2013 18:22

No jos putki on tukossa niin eihän se mopo kulje mihinkää, on laiska ku mikä. Männänrenkaat jos menee niin sama se on ku jossain muussaki. Ei oo puristuksia, jos se toimii niin se on laiska, ei jaksa mitään, käynnistys on vaikeeta, ei välttämättä toimi ollenkaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
_Samurai_
Liittynyt:
27.8.2010 21:49
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut _Samurai_ » 19.1.2013 18:44

Kertokaaha mikä miu dt:ssä on vikan ku ei anna kierroksia ja pakoputkest tulee ilmaa :| virein on enox ja suutin 95. Oiskos se läppäventtiilissä vika? Ei pitäis olla männänrenkais ku on puristuksii ku polkasee.
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 19.1.2013 22:17

isompaa suutinta ,nyt on tääläpäi -30 et varmasti käy laihalla ku enoxi ja (ehkä solenoidi?)jos on solenoidi ni varmaa 110 alaspäi ja jos ei ni kokeile 100 ja siitä pari kokoa yli ja ali
Mageli
Liittynyt:
16.7.2012 22:22
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mageli » 20.1.2013 13:43

Mitähän pitääs säätää kun llaitoin kaasarin takaisin niin kierrokset on käynnistättäessä korkealla 4-5k ?
Mielestäni vähä turhan korkian kierrokset kun käynnistää, kierrokset laskee sitten johonki 2k kun kone lämpiää.

Sitten toinen ongelma joka ilmeni, että kun vääntää paikallaan kaasun pohjaan niin mopon käynti pätkii.
Mutta kierrokset kumminkin nousee sitten tappiin loppujen lopuksi.

Suuttimen vaihdoin 90 tillalle 95 niin ongelma ilmeni. Voiko olla imuvuota ?
Ei kumminkaan booaa, että kävisi liian laihalla.

Mitä pitäisi säätää ?
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 20.1.2013 14:21

Kato ettei oo imuvuotoa
Riko ensin, mieti sitten
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 20.1.2013 19:28

Tyhjäkäynti säädetään lämpösellä koneella, kylmänä käy aina suuremmilla kiekoilla. Varsinkin ryyppy päällä. Jos on vanha tulppa niin viahda se ja koita hiukka isommalla/pienemmällä suuttimella paraneeko.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista