Sit jos joku tietää et miks se ei pysy tyhjäkäynnillä ja ei ota kierroksia kunnolla.
Slerpa_ kirjoitti:Millä tavalla ei ota kierroksia? Röpöttääkö? Booaako? ootko kattonut ilmanputsarin, ja paiskonut sen paperiputsarin sieltä mäkeen ja jättänyt vaan sen ritilän?
Säädä eka suutin kohilleen, ja sitten se tyhjåäkäynti.
Sitten vaan pienempää suutinta. Kaasarin olet jo putsannut?röpöttää iha helvetisti! pääsuutin on kokoa 52 ja ei oo säädettävä suutin.
ja oon käännelly sitä tyhjäkäyntiruuvia joka suuntaa mut ei auta.
Hyvä siellä olisi joku olla. Mieluiten pelkkä ritilä. Se paperisuodatin ahistaa kyllä kaikki viimesetkin tehot tosta koneesta pois.Ei löydy enää sitä ritilää se joskus hävinny. onko se parempi ilman sitä paperista suodatinta?
On kun sitä oppii käyttämään. Alussa sen kanssa on vähän sähläystä.onko säädettäväsuutin parempi?
Jos se sun mopos normaalisti (mutta laiskasti) kiihtyy, niin ei se kytkin sillon luista. Kytkin luistaa sillon jos mopo kulkee kun variaattorivehje, eli kierrokset voi muuttua mutta nopeus ei välttämättä. Voit koittaa kytkimen luistoa seiää vasten, laita eturengas päin seinää, kakkonen päälle ja kaasu pohjaan kun kytkimen nostat. Jos hyytyy, ei kytkin luista, jos taas mopo jää käymään, kytkin luistaa vähän.mahtaakohan kytkimen luisto vaikuttaa siihen että ei oikeen kule.
Löyssä sitä kytkintä. Sillon se luistaa jos polkimet sutii tyhjää. Kun sitä vaijeria löysää, kytkin ottaa paremmin kiinni, jos taas kiristää, kytkin luistaa enempi.mutta jos kytkintä kiristää niin senjälkeen polkimet alkaa polkea tyhjää??
röpöttää iha helvetisti! pääsuutin on kokoa 52 ja ei oo säädettävä suutin.
ja oon käännelly sitä tyhjäkäyntiruuvia joka suuntaa mut ei auta.