-TKH-
- Pyörä:
- Gilera RCR 13'
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 1.5.2013 19:29
Mistäs näihin uuen mallin derbeihin/gileroihin katteita?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
tsekkaa easyparts.nl
Sielä alkuperäisvaraosat.. Eipä niitä tarvikkeina myydä vielä noin uusiin, joten nuo on kalliita.
henkka37
- Liittynyt:
- 16.4.2013 1:08
Missäs sijaitsee gileran -10 smt mallissa tää ilmaruuvi? kiitos!
_KastikE_
- Pyörä:
- Gilera SMT -10
- Liittynyt:
- 11.9.2011 22:08
Juuh elikkäs, smt- 10 tarvihtis uudet etuhaarukan stefat, mikä koko? ja onko paria tiettyä hyvää, joista se öljy ei pääsis mielellään läpi millään?
KIIRE
_tonyvaltteri
- Pyörä:
- Gilera RCR '07
- Paikkakunta:
- Mäntsälä
- Liittynyt:
- 16.7.2013 23:12
Täs olis tarkoitus ostaa tuo vuoden '08 RCR. Miten iso homma on vaihtaa smoto-renkaat enduroiden tilalle? Tarviiko smotot omanlaiset vanteensa jne?
Ja sit mopon ostettua olis tarkoitus myös maalaa katteet mustaksi ja laittaa joku tarrasarja päälle. Mistä löytyis siedettävän näkösiä, ehkä jopa RCR-mallikohtaisia tarrasarjoja?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Smoto- ja enduromalleissa on erikokoiset vanteet ja smotorenkaiden löytäminen enduron vanteille taitaa olla lähes mahdoton tehtävä. Smotossa on myös isompi jarrulevy eli jos vaihdat smotorenkaat vanteineen RCR:ään, joudut muokkaamaan jarrusatulan kiinnitystä tai tutkimaan menisikö enduron etujarrulevy smotovanteisiin kiinni. Ihan bolt-on-periaatteella muutos ei siis välttämättä onnistu.
henkka37
- Liittynyt:
- 16.4.2013 1:08
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
En oikeen usko
henkka37
- Liittynyt:
- 16.4.2013 1:08
no jos joku vois linkata jostai kurittoman alkukäyrän? ku ei noit hitsaus välineitä oo.. =D
-TKH-
- Pyörä:
- Gilera RCR 13'
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 1.5.2013 19:29
henkka37 kirjoitti:no jos joku vois linkata jostai kurittoman alkukäyrän? ku ei noit hitsaus välineitä oo.. =D
Löytyyhän tuolta rabasaniinkin menevä käyrä?
juhopit
- Pyörä:
- Rieju Marathon Pro SM
- Paikkakunta:
- Kauhajoki
- Liittynyt:
- 8.5.2013 11:11
Jos otan gilerastani kurin pois, niin pitääkö tehdä jtn muutakin? Ja saanko ratastamalla kulkemaan sen 55-60km/h? Mopo tällähetkellä vakio.
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Riippuu aikalailla vuosimallista. Mun -11 SMT:n sais menemään 55-60 kurittomalla varmaan 10-70 väleillä, menee nääs 11/65 väleillä 65-70 verran.
henkka37
- Liittynyt:
- 16.4.2013 1:08
no suuttimen vaihat ainaki.
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Itel on -07 ja menee ilman alkukäyrän kuristusholkkia 13-65 väleillä noin 63. Tekis mieli tukkii hukkaputki, mutta ei oikein innostais laittaa 12 piikkistä eturatasta, kun nykysilläkin väleillä ei viitti oikein vetää kaasupohjas alamäkiin.
Siihen liittyen pitää kysyy, että mistä johtuu kun oon nyt vetäny kaks kertaa alamäkeen sillee, että yhtäkkii loppuu kierrosten ottaminen ja vissii alko jotenki rajottaa. En tarkemmin tiedä mitä siinä tapahtu, kun samantien vedin kytkimen pohjaan ja aloin pumpata kaasua ja sen jälkee toimi ihan hyvin. Kaikki alko siitä kun yöllä hetken päähänpistosta päätin vetää kaasupohjas yhteen jyrkkään alamäkeen. Sitte tokan kerran tapahtu pyörätiellä semmosessa alamäessä johon olin monta kertaa aikasemmin vetäny täysii. Sen jälkee en oo alamäkii uskaltanu ajaa kovaa
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Vakio-CDI:ssä saattaa olla kierrosrajoitin jonka tarkoituksena ei ole kuristaa mopoa vaan estää vakiokoneelle liian korkeat kierrokset. Tai vaihtoehtoisesti vakiosähköt eivät enää pysy perässä tietyn koneen kierrosluvun jälkeen. Kummassakaan tapauksessa erityistä syytä huoleen ei ole, kannattaa vain vähentää sitä täysillä ajelemista etenkin pyöräteillä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista