Beta RR-50

Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 8.9.2012 15:10

-11 mallissa tosiaan tehokkaampi putki, mut vain sm-mallis. enskassa on tietääkseni sama putki kuin kuin uusissakin betois. -12 mallissa on lukittava tankki, eipähän ainakaan kukaan voi laittaa tankkiin mitään.
alpinestars^
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 13:49
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 8.9.2012 15:16

Jonka korkin saa todennäkösesti 5 sekunnissa repimällä irti.. :lol:
Kkimi_
Pyörä:
Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
22.4.2012 19:43
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Kkimi_ » 8.9.2012 16:39

Beta Arzka kirjoitti:-11 mallissa tosiaan tehokkaampi putki, mut vain sm-mallis. enskassa on tietääkseni sama putki kuin kuin uusissakin betois. -12 mallissa on lukittava tankki, eipähän ainakaan kukaan voi laittaa tankkiin mitään.

Se lukko on niin paska, että sinne väliin ku tunkee ruuvimeisselin ja vääntää niin se "läppä" lähtee irti.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.9.2012 16:57

Niinkuin derbeissä yms. Ja mikä tossa lukottomassakin, niin ite aina onnistun vetämään sen niin tiukkaan ettei se ihan nii vaa aukee aina muutenkaa.. epähuomiossa siis tulee väännettyy vähän turhan paljo. Eli ihan joka jonne ei välttämättä avaa sitä.

Ja ei enskassakaan mun tietääkseni oo sama putki ollu, yläkauttanen kylläkin mutta samat tehot mun käsityksen mukaan mitä saman vm. alakauttasessakin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 8.9.2012 21:08

Kuulemma siinä vanhanmallin enskassa on vähän alakiertosempi se putki ku toi sm alakauttane, ja itekki laitan aina sen vähä liianki tiukalle ja sit ku viel tulee vähän painetta sinne tankkii nii siinä saa aina hetken yrittää availla sitä ku menee tankkaa
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 8.9.2012 22:20

hei miten saisin betan menemään noin 60kmh, on tällä hetkellä vakio. mietin että jos ottaisi kurin pois ja isompi suutin mutta silooin menee varmaan paljonkin eneemän kuin 60kmh.... joten neuvokaas minua te asiasta tietävät :)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.9.2012 23:21

Taitat sitä prikkaa siitä kurista, kokonaan auki. Ei ehkä mee ihan niin kovaa, eikä kiihy mihinkään mutta kuulemma helpointa.. Suutin joku 90-95, talvella jos ajat nii saa olla varmaa 100..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 8.9.2012 23:28

Gogge kirjoitti:Taitat sitä prikkaa siitä kurista, kokonaan auki. Ei ehkä mee ihan niin kovaa, eikä kiihy mihinkään mutta kuulemma helpointa.. Suutin joku 90-95, talvella jos ajat nii saa olla varmaa 100..

siis miten kiihy mihinkään? :D ei lähe liikkeel vai?
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 8.9.2012 23:42

Siis lähteehän se liikkeelle mutta esim. 60km/h saavuttaminen kestää paljo kauemma kuin esim johani derbeis. Eli kiihtyy hirveen hitaasti, 10 piikkisen eturattaan vaihto auttaa kummasti kiihtyvyyteen.
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 8.9.2012 23:51

jonitzi kirjoitti:Siis lähteehän se liikkeelle mutta esim. 60km/h saavuttaminen kestää paljo kauemma kuin esim johani derbeis. Eli kiihtyy hirveen hitaasti, 10 piikkisen eturattaan vaihto auttaa kummasti kiihtyvyyteen.

elikkä jos tota prikkaa nyt taittaisin auki ja sitten 10 piikkinen eteen nii kiihtyvyys nousee mutta eikös nopeus kärsi pienemmästa eturattaasta?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 8.9.2012 23:53

Kyllähän se..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 9.9.2012 0:16

elikkä prikka kokonaan auki ja 10 piikkinen eturatas niin menee sen 60kmh eikä mitään
kevari veroakaan tule jos kytät päättävät sen testata.... ;)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.9.2012 0:25

Ja isompaa suutinta. Eiköhän se kulku siihen 55-60km/h väliin satu. Jos se kulkee vaan 60km/h ja oot 60km/h alueelle lähössä niin perseestä siinä on kaasupohjassa vinguttaa, joten ihan sama vaikka kulkee vähän vähemmän, kiihtyypähän edes jotenkin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
Pyörä:
Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
5.9.2012 20:37
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut betaosku » 9.9.2012 0:32

Gogge kirjoitti:Ja isompaa suutinta. Eiköhän se kulku siihen 55-60km/h väliin satu. Jos se kulkee vaan 60km/h ja oot 60km/h alueelle lähössä niin perseestä siinä on kaasupohjassa vinguttaa, joten ihan sama vaikka kulkee vähän vähemmän, kiihtyypähän edes jotenkin..

suutin on vaihdettu vakiosta tuohon 92, onko se tarpeeksi?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
RE: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.9.2012 0:41

Ehkä, en oo ihan vissin varma kun vaihtelee aika paljon. On se nyt aika lähellä kummiskin. Säät kun alkaa painumaan 0 asteen tienoille nin vois isompikin olla.. miten pitkään uskallat sitten ajaa ;)
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista