Beta Arzka
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2012 15:16
-11 mallissa tosiaan tehokkaampi putki, mut vain sm-mallis. enskassa on tietääkseni sama putki kuin kuin uusissakin betois. -12 mallissa on lukittava tankki, eipähän ainakaan kukaan voi laittaa tankkiin mitään.
alpinestars^
- Pyörä:
- kTm
- Liittynyt:
- 6.4.2008 13:49
Jonka korkin saa todennäkösesti 5 sekunnissa repimällä irti..
Kkimi_
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '10, Ex Beta RR 50 Motard track '12
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.4.2012 19:43
Beta Arzka kirjoitti:-11 mallissa tosiaan tehokkaampi putki, mut vain sm-mallis. enskassa on tietääkseni sama putki kuin kuin uusissakin betois. -12 mallissa on lukittava tankki, eipähän ainakaan kukaan voi laittaa tankkiin mitään.
Se lukko on niin paska, että sinne väliin ku tunkee ruuvimeisselin ja vääntää niin se "läppä" lähtee irti.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Niinkuin derbeissä yms. Ja mikä tossa lukottomassakin, niin ite aina onnistun vetämään sen niin tiukkaan ettei se ihan nii vaa aukee aina muutenkaa.. epähuomiossa siis tulee väännettyy vähän turhan paljo. Eli ihan joka jonne ei välttämättä avaa sitä.
Ja ei enskassakaan mun tietääkseni oo sama putki ollu, yläkauttanen kylläkin mutta samat tehot mun käsityksen mukaan mitä saman vm. alakauttasessakin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Kuulemma siinä vanhanmallin enskassa on vähän alakiertosempi se putki ku toi sm alakauttane, ja itekki laitan aina sen vähä liianki tiukalle ja sit ku viel tulee vähän painetta sinne tankkii nii siinä saa aina hetken yrittää availla sitä ku menee tankkaa
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
hei miten saisin betan menemään noin
60kmh, on tällä hetkellä vakio. mietin että jos ottaisi kurin pois ja isompi suutin mutta silooin menee varmaan paljonkin eneemän kuin 60kmh.... joten neuvokaas minua te asiasta tietävät
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Taitat sitä prikkaa siitä kurista, kokonaan auki. Ei ehkä mee ihan niin kovaa, eikä kiihy mihinkään mutta kuulemma helpointa.. Suutin joku 90-95, talvella jos ajat nii saa olla varmaa 100..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Gogge kirjoitti:Taitat sitä prikkaa siitä kurista, kokonaan auki. Ei ehkä mee ihan niin kovaa, eikä kiihy mihinkään mutta kuulemma helpointa.. Suutin joku 90-95, talvella jos ajat nii saa olla varmaa 100..
siis miten kiihy mihinkään?
ei lähe liikkeel vai?
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Siis lähteehän se liikkeelle mutta esim. 60km/h saavuttaminen kestää paljo kauemma kuin esim johani derbeis. Eli kiihtyy hirveen hitaasti, 10 piikkisen eturattaan vaihto auttaa kummasti kiihtyvyyteen.
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
jonitzi kirjoitti:Siis lähteehän se liikkeelle mutta esim. 60km/h saavuttaminen kestää paljo kauemma kuin esim johani derbeis. Eli kiihtyy hirveen hitaasti, 10 piikkisen eturattaan vaihto auttaa kummasti kiihtyvyyteen.
elikkä jos tota prikkaa nyt taittaisin auki ja sitten 10 piikkinen eteen nii kiihtyvyys nousee mutta eikös nopeus kärsi pienemmästa eturattaasta?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kyllähän se..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
elikkä prikka kokonaan auki ja 10 piikkinen eturatas niin menee sen 60kmh eikä mitään
kevari veroakaan tule jos kytät päättävät sen testata....
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ja isompaa suutinta. Eiköhän se kulku siihen 55-60km/h väliin satu. Jos se kulkee vaan 60km/h ja oot 60km/h alueelle lähössä niin perseestä siinä on kaasupohjassa vinguttaa, joten ihan sama vaikka kulkee vähän vähemmän, kiihtyypähän edes jotenkin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Gogge kirjoitti:Ja isompaa suutinta. Eiköhän se kulku siihen 55-60km/h väliin satu. Jos se kulkee vaan 60km/h ja oot 60km/h alueelle lähössä niin perseestä siinä on kaasupohjassa vinguttaa, joten ihan sama vaikka kulkee vähän vähemmän, kiihtyypähän edes jotenkin..
suutin on vaihdettu vakiosta tuohon 92, onko se tarpeeksi?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ehkä, en oo ihan vissin varma kun vaihtelee aika paljon. On se nyt aika lähellä kummiskin. Säät kun alkaa painumaan 0 asteen tienoille nin vois isompikin olla.. miten pitkään uskallat sitten ajaa
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista