maironi
- Pyörä:
- Aprilia Rx 50, MBA KART temmin 125 koneella
- Liittynyt:
- 12.1.2011 2:01
Tapra kirjoitti:Pystyykö räxän vakio sylinteriä poraamaan? kyseessä siis 112- merkinnällä varustettu pytty. Kyllä nyt näkee ajaakkin kun vaihdoin koko maskin uuteen
ja ei kenelläkään olis myydä uudenmallisia takakatteita räxään?
toi 112 merkinnällä varustettu pytty on hyvä, koska siellä ei ole kanavakureja, eli on ns. tehosylinteri. porauttaahan se pystyy kai jonkun verran. varovasti ku tekee niin pitäis onnistua. minkä vm. katteita tarviit??
Ei riemulla rajaa kun kotarilla ajaa!
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Temesklk kirjoitti:Multaki löytyy tommoi 05 räxä. Kulkee sen 70 mutta pitäis saada kulkee noin 60 ja lisää kiihtyvyyttä. Ajattelin 60 hampaista takaratasta mutta tuollaista ei mistään tahdo löytyä. Kelpaako joku muu merkki? Täytyykö paljon modailla?
Sitten on toinenkin ongelma: Mopedi ei tahdo oikein kiihtyä lähdettäessä vaan ääni ns. pätkii vähän aikaa. Kolmos vaihteella vasta lähtee normaalisti kiihtymään. Onko vika mahdollisesti kaasuttimen säädöissä?
Luultavasti liian iso suutin jos sen pätkimisen jälkeen lähtee kiihtymään normaalisti. Voi korjaantua esim. power filsulla tai sitten vaihdat vaan pienempää suutinta.
xFuzzle
- Pyörä:
- Aprilia rx50, Yamaha DT125 R
- Liittynyt:
- 5.7.2011 17:47
Oma räxä kulkee ny sen 91 gepsii
kiinni o tosiaa gianelli ja pipercross, suutin 120 mut ei se paljoo enempää bensaa vie vaik pitäs viiä n. 50% enemmä ku tyhjennetyl vakioputkel ja vakiosuuttimel. Kannattaa kokeilla jos rahaa on
välit o vakiovälit eli 11/51
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Vääntääkö hyvin noilla väleillä? Itellä oli ennen giannellia ja metrakitin 50pyttyä, 14-51 välit ja oli just sopivat välit ku pysty ajamaan kaasu pohjassa(kierrokset 9500-10000) ja pysty keulimaan
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
- Paikkakunta:
- Kallela [24/7]
- Liittynyt:
- 6.8.2007 21:26
xFuzzle kirjoitti:Oma räxä kulkee ny sen 91 gepsii
kiinni o tosiaa gianelli ja pipercross, suutin 120 mut ei se paljoo enempää bensaa vie vaik pitäs viiä n. 50% enemmä ku tyhjennetyl vakioputkel ja vakiosuuttimel. Kannattaa kokeilla jos rahaa on
välit o vakiovälit eli 11/51
Kukahan vitun reikäpää on sanonu et bensankulutus nousis 50% tollasilla vireillä? Joo ja kannattaa koittaa laittaa vakiosuutin kurittoman kans, nammmm.
Eikä toi 91 oo viel paljoa noilla väleillä, itellä meni joku 110
n.100 gps mittariin noilla väleillä, oli vaan turbokitti.
mikerin
- Pyörä:
- Nitro+ Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 28.2.2011 23:11
eli olisin ostamassa tommosta rx50 projua...siin on vikana ettei se kierrä ollenka..mut tyhjäkäyntiä käy kummiski..
Mikä vois olla vikana?
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Kaasarin säädöt mettässä?
Dellorto SHA voi olla kanssa yksi ongelma...
mikerin
- Pyörä:
- Nitro+ Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 28.2.2011 23:11
Slerpa_ kirjoitti:Kaasarin säädöt mettässä?
Dellorto SHA voi olla kanssa yksi ongelma...
Mutta yhtäkkiä hiipu että ei enää kulkenu ku 30 ja sit 15 ja sit ei kiertäny ollenka..ei kai kaasarin säädot voi ajossa muuttua
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
Fill3r
- Pyörä:
- muutama ruoska
- Paikkakunta:
- letku city
- Liittynyt:
- 26.2.2009 19:58
kokeile vaikka aluks eri tulppaa
pege-94
- Pyörä:
- Aprilia RX50 Racing -05
- Paikkakunta:
- Lieksa
- Liittynyt:
- 6.2.2010 14:32
Mitenkäs, vaihon taakse eile jarrupalat, ja siel jarrusatulan sisäl oli joku metallinen "pinni", ja se nyt on irrallaan siel jarrusatulan "kannen" (siis sen yläosan, mikälie) ja jarrupalojen välisessä tilassa. Kuulusko ton olla siel jotenki tietyin päin, tai jossain lovessa?
Tossa kuva, nro 9 ja se oikeen puolimmainen niistä, se "H" muotonen..
http://www.easyparts.nl/showdrawing/2665/47767/-/0-968-1-m412-m2662-s2665-d47767/Rear_brake_caliper.html(ei kyl oo iha samallainen, tosta valokuvasta huomaa et koostuu joustavasta metallilätkästä ja kahesta tapista, mut mulla se on vaa yhtenäinen metallilätkä, noi tapit o vaa sellaset ulokeet)
Eli miten toi kuuluu laittaa tonne??
Korone
- Liittynyt:
- 5.9.2009 19:58
Mikä 03-05 räxissä on erilaista kuin vanhemmissa? Kun itsellä ja kaverilla suurinpiirtein samat virit, mutta kaverin rx kulkee enemmän gps kuin oma? Ja olen muutenkin kuullut että vanhemmat räxät kulkevat enemmän
tonyyqi
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Turenki
- Liittynyt:
- 23.6.2008 0:21
pege-94 kirjoitti:Mitenkäs, vaihon taakse eile jarrupalat, ja siel jarrusatulan sisäl oli joku metallinen "pinni", ja se nyt on irrallaan
Eli miten toi kuuluu laittaa tonne??
Muistaakseni jokaselle kulmalle oli kolonen ja ne haarat molemmista päistä meni palojen taakse. Se osa siis pitää palat paikallaan liikkumatta, kun pelkän tapin kanssa ne pääsee muljuamaan siinä. Ettei kulu epätasaisesti.
Korone kirjoitti:Mikä 03-05 räxissä on erilaista kuin vanhemmissa? Kun itsellä ja kaverilla suurinpiirtein samat virit, mutta kaverin rx kulkee enemmän gps kuin oma? Ja olen muutenkin kuullut että vanhemmat räxät kulkevat enemmän
Motot.net Tietopankki kirjoitti:Moottoripuolella taasen sylinterin teho on vaihdellut vuosimalleittain siten, että vuonna 1998 sylinteri oli kuristettu, 1999-2002 tehokkain ja 2003-> hieman edellistä matalatehoisempaa mallia. Tehokkaaman sylinteri tunnistaa kyljessä lukevasta 112-merkinnästä. Uudemmissa malleissa, eli vuodesta 2002 ylöspäin, lukee sylinterin kyljessä 113. Eroa näissä sylintereissä on pakoaukon fyysiset mitat.
Saari^
- Pyörä:
- Honda VFR '99
- Paikkakunta:
- Kallela [24/7]
- Liittynyt:
- 6.8.2007 21:26
^Niin ja 113 sylinterillisissä on 16mm kaasari.
Tapra
- Liittynyt:
- 10.8.2010 16:11
Meneekös tuo 16mm phbn kiinni räxän vakio imukaulaan? Siis jos vakiona on 14mm sha, kun on liikkellä vähän ristiriitasta tietoa tusota sopivuudesta.
Fill3r
- Pyörä:
- muutama ruoska
- Paikkakunta:
- letku city
- Liittynyt:
- 26.2.2009 19:58
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista