betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Gogge kirjoitti:Ehkä, en oo ihan vissin varma kun vaihtelee aika paljon. On se nyt aika lähellä kummiskin. Säät kun alkaa painumaan 0 asteen tienoille nin vois isompikin olla.. miten pitkään uskallat sitten ajaa
ajaminen loppuu vrmaan jo ennen 0 astetta... alkaa tulemaan liian kylmä jo ja mopo korttikin on ollut vasta yhden viikon että en ole koskaan talvella ajanut
Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
Liian kylmä... Ei muuta ku vaatetta päälle ja betan kanssa rälläämään!
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Itekin alotin ajot vasta marras-joulukuussa, kortin ajoin siis talvella/talveksi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
erkki00
- Liittynyt:
- 8.4.2012 12:05
Beta lähtee käymään ekalla polkaisulla, kun antaa kierroksia booaa. Käy vähän aikaa ja sammuu. sen jälkeen ei lähde enää käymään vaikka kuinka polkee. Missä voisi olla vika?
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
- Liittynyt:
- 25.8.2009 14:57
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Liian kylmä on vasta sitten ku mopo ei käyntiin lähde:D -30c sai hetken polkea mutta kyllä se sitten hörähti jo käyntiin
E: Mikä voilla olla ku mittariin ei tuu kilometrejä. Tai aina tulee yks lisää mutta ku mopon sammuttaa sekin katoaa.
Nopeus näkyy oikein ja trippi mittariin tulee kyllä kilometrit
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
ttomidi
- Pyörä:
- Beta RR Motard 50 TRACK 2012
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 29.8.2012 15:23
erkki00 kirjoitti:Beta lähtee käymään ekalla polkaisulla, kun antaa kierroksia booaa. Käy vähän aikaa ja sammuu. sen jälkeen ei lähde enää käymään vaikka kuinka polkee. Missä voisi olla vika?
kannattaa lämmitellä kone ryyppy päällä.. Tottakai se booa kun ei saa tarpeeksi bensaa/tai kylmä kone!
erkki00
- Liittynyt:
- 8.4.2012 12:05
ttomidi kirjoitti:kannattaa lämmitellä kone ryyppy päällä.. Tottakai se booa kun ei saa tarpeeksi bensaa/tai kylmä kone!
Tulpassahan se vika oli...
Välivaihteethan on tyyppivika minarelleissa mutta onko se korjattavissa? Jos on niin miten?
Ja sitten minkäköhän kokoinen reikä siihen peltikuristukseen kannattaisi tehdä?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Riippuu paljon haluat sen kulkevan ja millä väleillä..
Välivapaat saa mun käsityksen mukaan kaikkoamaan vaihtamalla vaihderummun parempaan, muistaakseni tpr rumpu maksaa jotain 150€. Ei niistä oo niin paljon haittaa että kannattaa alkaa konetta aukomaan sen takia. Lootaöljyt vaihtamalla johonkin kunnolliseen voi myös auttaa vähän (jos ei oo vaihdettu hetkeen, tai sitten jotain jäteöljyä sisässä)
Itellä lähti tokalla säällä kuin säällä, säädöistä se on kiinni. Pahin on sillon kun alkaa lämmintä konetta käynnistämään, kun ei oo ihan varma pitäskö antaa ryyppyä vai ei, jos valitsee väärin niin ei lähde käyntiin ekalla, eikä välttämmättä tokallakaan.
Ja näillä keleillä ei vielä tarvi ryyppy päällä lämmitellä, itellä ainakin ihan tukossa jos sen tekee.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
mitäs mieltä ootte, kuri hyllylle ja 9 piikkine eturatas? jos tulis lisää sitä vääntöä et menis noi ylämäet hyvin ylös ja vääntöä riittäisi... vai onko parempia tapoja?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Mistähän aattelit sen 9p rissan saada? Ja 10p on muutenkin jo ihan minimi.. 11p tai 12p eteen jos takana vakiokokonen lätkä, ja kurin heittää tallinperälle..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Gogge kirjoitti:Mistähän aattelit sen 9p rissan saada? Ja 10p on muutenkin jo ihan minimi.. 11p tai 12p eteen jos takana vakiokokonen lätkä, ja kurin heittää tallinperälle..
no tota
mut eiks toi 11 oo vakio? et jos pistän 12 nii sillo kiihtyvyys vaa laskee....
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
No jos vaikka testaisit sitä kurittomana, niin voin epäillä ettei siitä kiihtyvyyden laskusta aiheudu kohtuutonta haittaa
Aattelet niiku että se kurin poisto ei vaikuta mitään kiihtyvyyteen eikä vääntöön eikä mihinkään?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
betaosku
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125
- Liittynyt:
- 5.9.2012 20:37
Gogge kirjoitti:No jos vaikka testaisit sitä kurittomana, niin voin epäillä ettei siitä kiihtyvyyden laskusta aiheudu kohtuutonta haittaa
Aattelet niiku että se kurin poisto ei vaikuta mitään kiihtyvyyteen eikä vääntöön eikä mihinkään?
no siis tarkoitus olis saada se menemään niitä ylämäkiä ilman että sammuu siihe puolee välii
mut jos otan kurin pois, pidän vakio välit ja vaihdan 92 suuttimen?
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 23.6.2008 23:57
Omalla betalla aikoinaan vakiovälit kurittomana tuntui turhan lyhyiltä. 12 piikkisellä jaksaa kyllä vääntää, keulia ja keittää vaikka kahvia. Matkaa ajaessa ei joudu niin paljoa huudattamaankaan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista