Juu se oli kunnolla tukossa se putsari
Olin laittanu väärin sen sinne koteloon eli kiinni siihen peräseinään mikä kaasarin päässä. Ei käyttäny hyödyksi koko vaahtomuovin pinta alaa vaan oli just sen reiän kohdalta kiskonu heiniä ja pölyä yms. Siihen eteen ja tukkeutunu
Nyt toimii ihan hyvin kun putsasi ja jätti rakoa sinne
Siis silleen että vaahtomuovi on kutakuinki sen sauman kohdalla eikä ihan kiinni perällä
Lähti joku aika sitten irti se metalliverkko sieltä niin muovi mahtuu liukumaan perälle asti jonka takia män tukkoon
En tietenkään ilman putsaria aja
Mun ajelu monesti metsäpolkuja yms. Kalallakulkemista niin hyvä se on olla
Tuossa hoksasin että wikin puolella on virhe :O se muovimötikkä tankin alla ei ole katalysaattori vaan ite katalysaattori on pakoputkessa siinä paksunnoksessa varmaan sellainen metallinen ampiaisenpesä niinku autoissakin.se muovipötikkä on suodatin ja läppäventtiili joka päästää ilmaa pakoputkeen että katalysaattori toimii oikein eikä lämpeä liikaa ja sula
Asiasta kukkapurkkiin mulla oli viimekesänä vielä plymouth voyager josta meni katalysaattori osin tukkoon siksi että samaa hommaa hoitava ilmaventtili ei toiminu oikein ja katalyytti suli putkeen. Kiva oli ajella kotia huimaa 60kmh nopeutta kajaanista asti (300km)
Eli en usko että kannattaa tukkia niitä reikiä siitä pötikästä tai ottaa kokonaan poiskaan sitä...