Monkey viritys ja tekniikka

Junnujee
Pyörä:
Aprilia sx 125cc, 2x manki, Masai 150cc, Polini 125cc
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
10.4.2011 14:34
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Junnujee » 22.2.2012 15:02

Noni elikkäs nyt löytyy viriä mankista 16mm deni ja isompi imukaula, tyhjennetty vakioputki, vakio ilmaputsari (tulee kohta kunnon vaahtomuovi suodatin mitä käytetään minicrosseissa). Ja sitten nyt on kotiin vihdoin saapunut 73cc sylinterisarja, kysymys siis kuuluu että (manki on jincheng -10) toimiiko sitten hyvin jos lähtee tota vakio kantta avartamaan ja tarvisko sitten tehä viel jotain ku tavote olis nopeus siihen 60 km/h pintaan , mutta stunttailuun tämä manki on joten stunttivälithän siihen lopussa laitan.
Bomber
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 22.2.2012 15:15

MB93 kirjoitti:Itekin tullu todistettua ettei nuo Dellut vaan toimi mankissa. Kuulemma vika on siinä sysipaskassa imukaulan kiinnityksessä kaasariin. Jotkut on kuulemma saanu toimimaan kun on sikamassalla vuorannu sen kiinnityskohdan, mutta onko siinäkään sit mitään järkeä?

Mistä sen tietäis vaikka sulla on tälläkin hetkellä se mun kiertopalkinto-Dellorto mankissas kiinni? Sen kanssa joskus keväällä 2010 tappelin kuukauden verran ja myin pois kun ei vaan saanu toimimaan. Yhtenä päivänä toimii tietyillä säädöillä, seuraavana päivänä taas ei ollenkaan. Laippakiinnityksellä olevat kaasarit toimii paljon varmemmin. Heitä sinne Deniin kiinni suutin haarukasta 68-76, pitäis ruveta toimimaan.



Kiitti, tätä koitetaa sitte loma jälkee.
Tsekkaa pv proju!
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 22.2.2012 19:16

sasumei onko sulla avarrettu kantta,tuli vaan mieleen jos imukaula on 21mm ja imukanava joku 13mm niin tulee aikamoiset pyörteet,eipä oo ihmekkään jos ei säädöissä oo,eli avarra se imukanava tai vaiha pienempään imukaulaan.ja aapov ei phbg:ssä mitää vikaa ole se on vaa ku ei osaa..
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 22.2.2012 21:26

No sitähä tässä oon koittanu kysyä :s ku kantta ei oo avarrettu... No ton Deni kaasari jälkee koitetaa jtn 16mm kaulaa jos ei muu auta...
Tsekkaa pv proju!
viesti
Pyörä:
Honda cr 250r 1991
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.12.2008 19:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut viesti » 24.2.2012 4:10

http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11849

Tuossa olis jollekin 72cc:n kaveriksi kansi, ei oo ainakaan avarrus ongelmia. :D 24mm mikuni tuon kaveriksi niin alkaa seitenkakkone kulkee sillai ku pitääki. ;)
t0mppaa
Pyörä:
Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
Liittynyt:
11.10.2007 19:54
Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut t0mppaa » 24.2.2012 13:09

no empä usko että alkaa kulkee niinku pitääki ilman virinokkaa,laskettuaki sais paljo enemmän.ja näköjään avarrettuki päin persettä..
viesti
Pyörä:
Honda cr 250r 1991
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
8.12.2008 19:10
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut viesti » 25.2.2012 1:38

Asia selevä. :)
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Jepex » 25.2.2012 18:38

Ois myynnis 110cc moottori, tai vaihto autosoittimee jossa USB taikka autohifiin!
Nelitahtiteidenmahti
Pyörä:
Masai DB 50 -07, Gilera runner SP -99 EX: Piaggio Nrg mc2 -98, Yamaha dt -04
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
29.11.2011 20:56
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Nelitahtiteidenmahti » 27.2.2012 21:00

Olisiko kenelläkään tietoa millaisia kierrosrajoittimia olisi saatavilla Monkeyn tekniikalla olevaan Masaihin?
Mopo kulkee noin 75 km/h ja tarkoitus olisi jotenki saada napista kulkemaan n. 50km/h. Linkkiä?
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 28.2.2012 16:51

En tiedä hallitsinko tuon yv laito ku näytti jotenki toimiva kummallisesti ? mutta siis laitoin sulle YVtä kun mulla ois rajotin myydä. Laita YV jos ei tullu perille (:
Tsekkaa pv proju!
marko_2
Pyörä:
Skyteam monkey 07, Aprilia RS125 02
Paikkakunta:
Lapinjärvi
Liittynyt:
6.2.2010 16:30
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut marko_2 » 29.2.2012 20:05

Onko kukaa kiilottanu imukanavan? tuleekohan tehoo lisää? Kannattaako pakoa avartaa jos on 50cc pytty? Kyseessä on siis skyteam monkey
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zoneri » 29.2.2012 20:11

Imukanavaa EI kannata kiillottaa, seos pisaroituu= ei käy hyvin.
Paska mikä paska.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 29.2.2012 20:22

Niinhän siinä voi käydä, ja jos sitä silti lähettäis kiillottaa, niin se olis vasta sillon järkevää kun on muutenkin oikeen tappiviri kone, mistä yritetään saada ne viimisetki hepat tai niitten puolikkaat ulos.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
kiiwi_h
Pyörä:
Keeway hurricane
Liittynyt:
3.11.2010 18:48
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut kiiwi_h » 3.3.2012 22:28

Honleissa ois tämmöstä vikaa että tulppa karstottuu tukkoon noin 10 kilometrissä ja käynti on pätkimistä ja paukkumista. Putkee tulee vissii öljyy tai pensaa. Purkamallahan se selviäis mutta ei jaksas koko ajan olla purkamassa ja kokoomas nii kellää tietoo mistä johtuu nii korjata heti laakista. Ihte epäilisin kannentiiviste tai ventiilinvarren kumit vuotaa öljyä sinne.. ja sitte vielä onko tietoa missä järjestyksessä pitää männänrenkaat laittaa toinen 1 hopea 1 kupari
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Monkey viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ramba__ » 3.3.2012 22:31

Sanoisin että männän öljyrengas on entinen/vuotaa :roll:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista