pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
valutin vanhat bensat pois ja puhistin kaasarin ja ottaa nyt kierroksia iha eri lailla kun ennen, mutta nyt se huutaa koko ajan täysillä kierroksilla mikäs avuksi?
rahalla saa ja mopolla pääsee
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Imuvuoto? Kaasuvaijeri jumis?
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
TooByAas kirjoitti:Imuvuoto? Kaasuvaijeri jumis?
ei pitäisi olla imuvuotoa kiinnitin hyvin kassun imukaulaa kiinni ja kaasuvaijeri liikkuu kun kaasukahvast vääntää ja se luisti myös, mut en sit tiiä haittaaks se mut se luisti peittää tyhjäkäynillä alle puolet siitä imuaukosta vai mikä onkaa niin saako liikaa bensaa jo tyhjäkäynnillä ?
rahalla saa ja mopolla pääsee
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Sen pitää tyhjäkäynnillä peittää oikeastaan kokonaan se imureikä. Ihan milli ehkä jää rakoa sinne.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Mihinkäs suuntaan lähtis säätöjä hakemaan, rikkaammalle vai laihemmalle?
Ongelma siis on se, että 1-3 vaihteilla voi ajaa normaalisti ja kiertää ihan nätisti loppuun. Mutta siitä isommilla vaihteilla on pakko ajaa puolikaasulla, koska muuten booaa ja sammuu.
Nyt on seuraavanlaiset säädöt kaasarissa:
-Pääsuutin 100
-Neula laihimalla (w7 neula)
-Seosruuvi 2-kierrosta auki
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Pääsuutin liian pieni. Kokeile 110-120, itellä oli jo 17,5mm kaasarissa 105 suutin, 26mm kaasarissa oli 150. Tuon 21mm PWK:n kanssa aijon kokeilla ensiksi 120 suutinta.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
[img]
Topsa- kirjoitti:Sen pitää tyhjäkäynnillä peittää oikeastaan kokonaan se imureikä. Ihan milli ehkä jää rakoa sinne.
nonni laitoin sen luistin niin että sieltä näkyy suunnillee milli(alin kuva) ja säädettävissä tyhjäkäyntiruuvista nytten, mutta tuli semmoinen ongelma kun kääntää kaasua niin luisti nousee joku 4mm ylös(keskimmäinen kuva) päi alle puolee välii, mutta kun vedän kädellä siitä vaijerin päältä niin nousee koko luisti ihan ylös asti(ylin kuva) mutta kaasusta ei nouse
>>>niin ja sry noi kuvat ku piti ny jollai ohjelmal saada pienennettyy ku muute liia isoja ois ollu.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
rahalla saa ja mopolla pääsee
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Sun kaasuvaijeri on liian pitkä. Säädä siitä kaasukahvasta sitä ruuvia pidemmälle.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Tai sitten kaasukahvassa jotain häikkää mutta kiri ensin kaasukahvan luonta sitä vaijeria.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Samzkeeh
- Pyörä:
- BSE 110cc '10
- Paikkakunta:
- Järvenpää
- Liittynyt:
- 9.10.2011 12:30
Mul on pikku ongelma ton GG:n kaa.
Hyppäsin semmosen pikku kukkulan yli iha sujuvasti et mikään ei kolissu,sit ku koitin ajaa sen jälkee nii mikään vaihe ei toiminu.
Vaihteit pysty vaihtaa, mut kaikki vaihteet = vapaita, että mikä neuvoks?
Se ajaa joka uskaltaa.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Ketjut lähteny pois eturattaalta?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
sain tuon kaasarin luistin toimivaan normaalisti ja käynnistinkin gassun. pysyi käynnissä, vastas kaasuu iha normalisti tai suht normaalisti ja savua tuli pakoputkest mutta jonku 5 sekunti jälkee kuului semmoinen klonk ääni ja sammui, eikä enään käynnistyspoljin liiku... mikäs nyt?
eikai leiponu? noin 10 tonnii ajettu
rahalla saa ja mopolla pääsee
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kannattaa avata kytkinpuoli ja kattoo se ensi.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Koita kans ottaa vaikka magneetonkoppa irti ja pyörittää magneetosta, tiiät vähän kävikö sylinterissä jtn tai sitten on vaan kunnolla jumissa kytkinpuolelta.
pynskiman
- Pyörä:
- gasgas ec50 -05, kymco super fever zx -04
- Paikkakunta:
- hollola
- Liittynyt:
- 29.6.2010 21:21
sploz kirjoitti:Koita kans ottaa vaikka magneetonkoppa irti ja pyörittää magneetosta, tiiät vähän kävikö sylinterissä jtn tai sitten on vaan kunnolla jumissa kytkinpuolelta.
joo avasin magneetokopan ja se magneeto pyörii siellä mutta jumittuu aina tiettyy kohtaan. ja kaveri kaa juteltii nii sen faija vois varmaa kattoo tota et avaa sen ku ite en oo 2 tahti, vesijäähy konetta avannu koskaa nii voi olla ettei tuu iha mitää hyvää jälkee...
rahalla saa ja mopolla pääsee
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista