siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
Ainaki 10 numeroa isompi suutin. Mielummin aluks vaikka 15 ja jos röpöttää pahasti täyskaasulla niin sitte siitä pykälä kerrallaan pienentämään niin kauan ettei röpötä.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
janter1
- Liittynyt:
- 27.10.2011 23:22
no nyt säätelin ilma ruuvia ja vaihoin 85 suuttimen muttei vieläkään, kun lyö kaasun pohjaan niin hyytyy, ykkös vaihteella ei hyydy mutta kakkosella,kolmosella ja neloselle asti ei edes pääse hyvin
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Isompaa suutinta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
derbix
- Pyörä:
- derbi x-treme r
- Liittynyt:
- 3.5.2012 21:47
onko kellään tietoa miks pv:ssä sytytys pätkii ?? tai sillee napsuu kun laittaa käyntiin ??
sliksi_
- Pyörä:
- Cagiva Mito -06
- Paikkakunta:
- Uusikaupunki
- Liittynyt:
- 19.6.2010 19:15
Veikkaan että sytytys mennyt päin persettä eli säädä sytytys ja se säädetää niin että otat vauhtipyörän irti ja löysäät ne magneeton aluslevyn kolme ruuvia ja sitte käännät sitä aluslevyä hiukan jompaan kumpaan suuntaan.
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
derbix kirjoitti:onko kellään tietoa miks pv:ssä sytytys pätkii ?? tai sillee napsuu kun laittaa käyntiin ??
Millätavalla napsuu?
Kato että tulpanhattu on kunnolla kiinni. Mulla kerran lähti tulpanhattu itestään pois ni alko sytytys pätkimään.
Pöö
janter1
- Liittynyt:
- 27.10.2011 23:22
Reetuhai2 kirjoitti:Isompaa suutinta.
pistää kyllä ihmetettymään kun se tolla 72 suuttimella toimi kuitenkin täydellisesti muutaman päivän ja nyttei enää 85:kaan ole riittävän suuri? pitäiskö sitten laittaa toi 110 mikä oli ton kaasarin sisällä ostettaessa
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kai sä oot kaasarin putsannu? Ja miten toimii ryyppy päällä?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
janter1
- Liittynyt:
- 27.10.2011 23:22
janter1 kirjoitti:Reetuhai2 kirjoitti:Isompaa suutinta.
pistää kyllä ihmetettymään kun se tolla 72 suuttimella toimi kuitenkin täydellisesti muutaman päivän ja nyttei enää 85:kaan ole riittävän suuri? pitäiskö sitten laittaa toi 110 mikä oli ton kaasarin sisällä ostettaessa
elikkä siis ei ilmeisesti toi mun booailu kun kaasua kääntää riittävästi johdu siitä suuttimesta, laitoin 110 suuttimen kiinni ja edelleen jatkuu o:
Qki Jr
- Liittynyt:
- 31.10.2011 21:30
Onko kellään kokemusta kärjellisen sytytyksen vaihrosta kärjettömään?
Kuullu vaan juttua että kärjellinen on aika perseestä säätää, ja pitäis säätää 800km välein..
janter1
- Liittynyt:
- 27.10.2011 23:22
nyt alkaa mennä hermo. mistä tuo booailu voi johtua? 1 ja 2 vaihteet toimii normaalisit mutta 3 ja 4 vaihteella ei voi ajaa kun pinta kaasulla tai booaa, ei johdu suuttimesta, kokeiltu 72,80,88 ja 110 suuttimia ei mitään merkitystä mikä suutin on kiinni.
sliksi_
- Pyörä:
- Cagiva Mito -06
- Paikkakunta:
- Uusikaupunki
- Liittynyt:
- 19.6.2010 19:15
Ottko neulaa säätäny? Ootko ilman putsaria kokeillu ottaa pois tai vaihtaa eri putsari?
tukzkalakati
- Pyörä:
- Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
- Paikkakunta:
- uusikaupunki
- Liittynyt:
- 24.10.2010 19:11
Qki Jr kirjoitti:Onko kellään kokemusta kärjellisen sytytyksen vaihrosta kärjettömään?
Kuullu vaan juttua että kärjellinen on aika perseestä säätää, ja pitäis säätää 800km välein..
Kannattaa ilman muuta vaihtaa, ellei ole entisöinti ja museokilpiin laittaminen mielessä. Tuo kärjetön cdi sytytys on pv:ssä todella yksinkertainen, koska cdi-yksikkö on sytytyspuolassa.
janter1
- Liittynyt:
- 27.10.2011 23:22
sliksi_ kirjoitti:Ottko neulaa säätäny? Ootko ilman putsaria kokeillu ottaa pois tai vaihtaa eri putsari?
no siinnon nyt 30km ajettu piper crossi paikallaa... neula on "ylimillää"
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
Mää sanoisin että se oikea suutin löytyy sieltä 95-85 väliltä. Eli näyttäis että 88 ois justii siittä mitä sulla on, mutta kannattaa muutama suurempiki vielä ostaa ennen tuota 110. Alle 80 en usko että kannattaa edes kokeilla sillä vakiosuutin 14mm kanssa on se 72,5.
Se oli siihen suutinjuttuun, viasta sanoisin että ainakaan siinä ei se kytkin luista. Sen pitäis nostaa kierroksia ilman että kulku ainakaan paranee jos semmosta vikaa ois. Ootko poltellut putkesta karstoja? Mahdolliset imuvuodot tarkistellut ja sylinterin kyljestä tuoreöljyvoitelun nipan tukkinut kunnolla?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista