(Siis tuut pokkana väittää, että oot pölliny mun DT:n?
)
Mutta siis katalysaattori on putkessa. Se letku joka putkesta lähtee, on pakokaasun kierrätys/katalysaattorin hapetus. En oo iha varma kumpi se ny on. Mutta revit kaikki siihen kuuluvat höskät vaan pois, tai jonku letkun tukit ja jätät siihe. Tehari kiinni, kaasarin säätö ja menoks.
Jos otat kurit pois, niin ei tuu mitään haittaa (paitsi ehkä poliiseilta). Tulppaa ei tarvii vaihtaa, ja suutin täytyy kokeilla. Kaikki mopot ovat yksilöitä, ja jotkut tarvii isomman suuttimen ku toiset. Sen takia kukaan ei voi sanoa sulle oikean kokosta suutinta, pelkästään jonku koon mistä kannattaa alottaa säätäminen. Jos et ite osaa säätää kaasaria, niin pyydä vaikka joku osaava kaveri auttamaan siinä.
Sekä päinvastoin, jos otat kurit pois, niin ei siitä haittaa tule, vaan pikemminkin se on parempi koneelle. Kun putki ei ole täynnä kuristavaa, pakokaasuja estävää paskaa, niin pakokaasut poistuu paremmin, mikä on koneelle vaan hyväks.
Tuorevoitelua ei tarvii säätää kurittomalla, voi sitä vähä isommalle ruuvata. Ei teharillakaa tarvii, jos sen haluu pitää. Seosbensa on tietenkin luotettavin. Ja kun avaat tuorevoitelun kopan, niin tajuut kyllä hetken katottuas mitä ruuvia pitää säätää että tourevoitelu ruiskii enemmän öljyä. Ei se myöskään mene ihan niin, että kulkee kovempaa=kuluttaa enemmän. Teharillakin voi päästä jopa vähemmällä kun kurillisella, kulutus riippuu hirveästi kuskista ja ajotavasta. Ei niinkään virityksistä. (Näillä pikkuvireillä.)
Toivottavasti tästä ny selvis ees jotain ku tuli näin paljo tekstii.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.