DerbiJäbä123 kirjoitti:Mulla on 85 suutin, mutta pittääkö se joteki muutenki laittaa säätöihi?
Se 85 suutin on ollu sulla siinä kaikkien kurien ollessa paikallaan jos ymmärsin oikein? Kun vakiosuutin on aivan liian pieni niin se on ollut sillon hyvä. Nyt sulla on leovince v6 vissii kurittomana? Ja yhä se 85 suutin ja kaasarissa reikälevy paikallaan? Jos asia on tosiaan niin, niin se käy laihalla, minkä takia se hieman pätkii kun ei saa tarpeeksi bensaa, mutta kuitenkin sen verran paljon että sitten kumminki ottaa kierrokset loppujen lopuks. Eli. Isomman suuttimen se ainakin tarvii, kuinka ison, se riippuu siitä onko se reikälevy paikallaan. Jos on niin vaihtaisin suuttimen 85>95-100, jos ottaa reikälevyn pois niin vielä n.5 kokoa isompi pääsuutin. Ja sitten vielä se seosten säätö, se säätöruuvi on takaapäin katsoessa oikealla puolella mopoa kaasarin kyljessä, vieressä on myös tyhjäkäyntiruuvi. Seosruuvia kääntelemällä voit hakea kaasuttimeen optimaaliset säädöt, jos ei optimaalista säätöjä löydy, vaihda isompaa tai pienempää suutinta sen mukaan käykö kone laihalla vai rikkaalla, sen kummalla sen käy, kuulee käyntiäänestä jos asian osaat
( röpöttääkö,nelistääkö täysillä kierroksilla, leijuuko kiekat?) Sinua hankkisin vielä rajottamattoman cdi niin saisit siitä teharista kaiken hyödyn irti ja lisää kierroksia, eikä max rpm jäisi siihen 9400rpm niinku nyt. Itse en ole kyseisen mallista derbiä virittäny, mutta aprilian rx kyllä joka on aika paljon samanlainen, sekä muita mopoja useita tullu viritettyä. Toivottavasti vastasin kysymykseesi ja saat ongelmasi ratkaistua. KERTOKAA NYT JOKU MUUKIN MIELIPITEENSÄ ASIASTA VARSINKIN JOS ON KANSSANI ERI MIELTÄ! Tai sitten olen ymmärtänyt väärin, mikä ongelmasi on