Samzkeeh
- Pyörä:
- BSE 110cc '10
- Paikkakunta:
- Järvenpää
- Liittynyt:
- 9.10.2011 12:30
tolonext kirjoitti:Samzkeeh kirjoitti:Mul on pikku ongelma ton GG:n kaa.
Hyppäsin semmosen pikku kukkulan yli iha sujuvasti et mikään ei kolissu,sit ku koitin ajaa sen jälkee nii mikään vaihe ei toiminu.
Vaihteit pysty vaihtaa, mut kaikki vaihteet = vapaita, että mikä neuvoks?
Kytkin kruunusta boorit paskana sama homma minulla oli.
vaikee korjata kenties?
Se ajaa joka uskaltaa.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kytkinkruunussa ei ole booreja, muuten hyvä. Ota nyt hyvä mies kytkinkoppa auki eden ja heiluttele käsin sitä konetta
Miten nykyään kaikki on mukamas niin vaikeaa???
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Tarkotti varmaan painelevyä.
sploz kirjoitti:Mitäs kaikkee tosta irtoo, jos ottaa ton tuorevoitelupumpun irti? Aattelin että olis hetkeksi ottanu irti ja avannu ja puhdistanu kaike ja vaihtanu niitä tiivisteitä sieltä sitte ku kerra vuotaa, niin mites toi onnistuis helpoite? Millanen suoja pitäs siihe aukon päälle sit kyhätä?
No eipä siinä taida muuta olla kun että tyhjäät/tukit ölysäiliön ja kaasariin menevän letkun ettei vedä ilmaa siitä. Sitten vaan nyppäät sen pumpun pois(2 ruuvia) ja otat vaijerin irti.
Suojaksi kannattaa leikata vaikka joku samanlainen pellinpala, ja tiivistemassalla tiivistää se.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Itelle tuli tehtyä 3mm rosterilevystä suojat, tahto kattopelti+lingeriitti olla turhan muovautuvaa, ainakin startin reiän kohalla
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
gäs gäs
- Pyörä:
- gas gas ec rookie 50
- Paikkakunta:
- jyväskylä
- Liittynyt:
- 19.1.2010 9:53
Käy tuo 24mx:in katesarja mulla on itellä just nuo mut sinisenä en viittiny repiä orkkis tarroja pois ni ostin tollaset tribal skullin tarroille
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Jeps, pitää tossa jokupäivä nyppästä se veke siitä.. Mielummin ittekkin sekottelisin tankkiin öljyt, mutta myyntiä aatellen pumppu olis varmaan hyvä, vai mitä veikkaatte onko sillä millasta vaikutusta, kun kumminkin mopo on aika harvinainen(outo osalle ihmisistä?), ja ostaako ihmiset jos ei ole tuorevoitelupumppua? Ja niin sitä vaan ajattelin sitä pumppua irrotettaessa, että lähteekö siitä pumpulta joku akseli sinne lohkojen sisälle rattaaseen, vai miten se pyörii? Pumppu kenties ainoa mihin en ole ikinä kajonnut
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
No ei sillä mun mielestä ole vaikutusta onko se pumppu kiinni vai ei.. Ja jos jollakin jää se ostaminen siitä kiinni, ettei ole pumppua niin saa olla ostamatta
Joo pumpun alla on akseli, mutta jos otat sen pois, niin et saa polkaistua käyntiin.
Se on tuon käynnistyspolkimenrattaan vieressä oleva ratas. Siitä lähtee akseli pumpulle.
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
No tuo valaisi jo suuresti, en minä sitä akselia sitte pois ota, ajattelin vaan että tuleeko se akseli siitä pumpun kiinnityskohdasta yli että pitääkö sen suojan olla sit jotenki "kuvullinen", mutta taitaa jäädä sit just sen verra alle että saa vaan jonku pellin siihen päälle.
Ja tuo sha varmaan toimii normaalisti seosvoitelulla, kun tuppaa aika usein menemään se suutinputki tai joku tukkoon niin aattelin jos vaikuttaa siihen voitelun saamiseen?
2-2.5% seokset varmaan ihan ok?
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Jää ihan reippaasti tilaa sinne. Siinä lohkossa on oikeen kolo mihin se pumppu tulee.
Jos pysyvää ja varmaa ratkaisua haluat niin tee näin:
Kyllä sen SHA:n pitäis toimia seosvoitelullakin. 2-3% on ihan hyvä eikä se sillälailla niin nuukaa ole, kunhan ei liian vähää laita.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Se suuttimien yms tukkeutuminen johtuu vaan siitä että hapettuvat kun ei vaikka käytä vähän pitempään aikaan. Yleensähän suuttimet hapettuu jo kun otat ne pois kaasarista.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Niin, no mulla on menny varmaan paskaa sinne vaan kun yhtäkkiä välillä tukkeutuu ja aukee kun puhaltaa kompuralla ilmaa bensaletkun reijästä kohokammioon, sen jälkeen voi toimia joko 1kk tai vuoden ilman ongelmaa
Mutta hyvä jos toi sha toimii kumminkin seosvoitelulla, tuleehan siinä varmempi olokin kun käyttää seosbensoja.
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
H4 vai halogen ba20d vakiomaskiin talven pimeisiin iltoihin valoa tuomaan?
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
pistät semmosen niinku sielä vakionaki on nii näät ajaa
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Yleensä vakiopoltin vaihdetaan toiseen kun EI nähdä ajaa, ja muistaakseni joku täällä oli saanut ihan hyvän valokuvion tolla H4:sella tässä hebon maskissa, niin ajattelin että kumpi parempi, mutta kaise halogen parempi sitten kun kerran myötäilee vakiota eniten.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
TooByAas tais olla joka sai hyvät valokuviot
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista