Samppa ☺
- Liittynyt:
- 15.3.2016 21:10
Kiertääkö loppuun asti pätkimättä paikallaan? Neulaa voisit kokeilla nostaa.
Vihutus
- Liittynyt:
- 11.7.2016 17:13
Derbi kiertää hyvin paikallaan paitsi pätkäsee kerran kun painaa kaasua mutta sen pätkäsyn jälkeen kierrokset nousevat hyvin. Täytyy koittaa neulan nostoa.
Vihutus
- Liittynyt:
- 11.7.2016 17:13
Neulan nosto ei auttanut, alkaa ideat loppumaan missä vika voisi olla
Samppa ☺
- Liittynyt:
- 15.3.2016 21:10
Sitten vaihda tulppa ja tarkista läpät. Jos kumpikaan noista ei auta niin sitten menee jännäksi.
Hane!
- Pyörä:
- Gilera Smt
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 13.4.2014 19:12
Ehdotelkaas jotain hyvälaatusia ''racing'' kytkinlevysarjoja derbiin
jossa siis tulee vahvistetut jouset ja kevlar levyt.
http://www.moposport.fi/kytkinlevysarja ... i-senda-06 kenelläkään kokemusta tuosta et onko mitenkä kestävä setti.
https://www.storm-motor.fi/osat/mopot/g ... ja-racing/ tuota vähä ajattelin nii onko kokemuksia
Samppa ☺
- Liittynyt:
- 15.3.2016 21:10
Just vaihdoin eilen noi moposportin levyt ja jouset ja on hyvät
Hane!
- Pyörä:
- Gilera Smt
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 13.4.2014 19:12
Hyvä juttu
Tuleeko kytkimeen sitten paljonkin eroa tuolla setillä verrattuna vakio jousiin ja levyihin.
Samppa ☺
- Liittynyt:
- 15.3.2016 21:10
Ei siinä tunnu loppujen lopuksi minkäännäköistä eroa tuntumassa, mutta en oo ajanu noilla seteillä kun max 30km nii entiiä muuttuko mitenkään pitkän päälle
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Kyllä ainakin itsellä kahvatuntuma muuttui pikkaisen jäykemmäksi, on nuo kevlar kitin jouset kuitenkin pikkasen vakio jousia jäykemmät.
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Mihin suuntaan kaasaria pitäis säätää, kun derbi meinaa tukehtua kierrosten ollessa n.6000-8000 ja röpöttää alakierroksilla. Tekniikkana toimii kiinan 50cc pannu, kuriton vakioputki(suppilo vielä kiinni) ja vapariputsari(pipecross). Neulan sokka taitaa olla 2. ylimmässä lovessa ja suuttimen koko on 95. Tulpan väri on tumma maitokahvi
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
Pikkuisen pienennät pääsuutinta niin eiköhän tokene.
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Pitää sit kokeilla tuota pienempää suutinta. Onko 92 sopiva vai pitääkö vielä enemmän pienentää?
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
notreal911
- Liittynyt:
- 26.8.2014 21:29
Sillä voit kokeilla, riippuu hieman kaasarin koosta ja putken toimivuudesta. 88-90 sattaa osua kohilleen jos kaasari 14mm, 17,5mm:llä 90-92....
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Pitää sit käydä hakemassa se 92 suutin ens viikolla. Kiitos neuvoista!
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
rällättelijä
- Liittynyt:
- 3.1.2016 1:55
Auttakaas taas miestä mäessä. 03 Derbi Senda kyseessä ja ohjaustanko resonoi moottorin kierrosten kanssa aivan mielettömästi. En yhtään ymmärrä mistä jokin voisi olla löysällä, moottori on tukevasti paikoillaan ja etuhaarukassa kaikki pultit elämääkin kireämmällä. Resonointi alkoi yhtäkkisesti ja sen lisäksi, että se tuntuu, niin se myös kuuluu. Miten ohjaustangon olisi tarkoitus kiristyä, tarvitaan ilmeisesti spesiaalityökaluja kun putken välissä oleva mutteri on kapein ikinä näkemäni ja kuvassa päällä oleva on myös sellainen mitä en ole koskaan nähnyt. Onko muita ideoita tuolle älyttömälle resonoinnille?
Missään ei tunnu klappia kun heiluttelee, olen myös kokeillut alamäkeen etupyörää jarrutella ja ei tosiaan mitään klappia mihinkään suuntaan, mutta silti moottorin kierrosten mukaan resonoi.
Kiitos kaikesta avusta jo etukäteen!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista