samuxd
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 22.4.2008 19:38
Näistä mittareista sen verran, että ajoin viime talvena mittarin yli reippaasti, arviolta mittarissa joku 140. Vireinä oli airsali 70cc, leovince ja 16mm lortto.
todellista nopeutta oli noin 90-100. Että kyllä ne heittää.
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä!
Katso ilmoitukset tästä!http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
tuomask
- Pyörä:
- Mbk X-Limit '02
- Liittynyt:
- 7.5.2009 18:03
Mulla on ilmeisesti osunu yllättävän tarkka mittari kohalle, mittari näyttää 100kmh, gps 98.
Ja ei vaihtele tuo mittarivirhe pienemmissäkään nopeuksissa.
banaani-racing
- Pyörä:
- yamaha dt50r 02
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 19.3.2010 1:11
Mulla mitari näyttää liian vähän. 85 mittariin niin gepsin mukaan mennään satasta.
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
|Psychosocial|
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 20.10.2010 22:16
banaani-racing kirjoitti:Mulla mitari näyttää liian vähän. 85 mittariin niin gepsin mukaan mennään satasta.
ookko muuttanu renkaan tuumakokoo edessä tai vastaavaa?:o
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
banaani-racing
- Pyörä:
- yamaha dt50r 02
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 19.3.2010 1:11
Vakiovanne ja vakiokumi, lienee yksilöllinen ominaisuus.
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
Limit -03
- Liittynyt:
- 5.11.2009 18:22
Semmosta, että onko vanhanmallin MK tehottomampi ku Giannelli? Itse omistan MK:n ja siinä on mielestäni aika hyvä piikki ja huono alavääntö. Mites Giannelli? Onko alavääntö vielä huonompi vai onko se parempi? Mites piikin laita? Antaako Giannelli kovempaa ja pidempää piikkiä? Kiertääkö Giannelli paljonkin pidemmälle?
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Limit -03 kirjoitti:Semmosta, että onko vanhanmallin MK tehottomampi ku Giannelli? Itse omistan MK:n ja siinä on mielestäni aika hyvä piikki ja huono alavääntö. Mites Giannelli? Onko alavääntö vielä huonompi vai onko se parempi? Mites piikin laita? Antaako Giannelli kovempaa ja pidempää piikkiä? Kiertääkö Giannelli paljonkin pidemmälle?
Tietopankin mukaan Giannellissa on paremmat alaväännöt mutta laiskempi piikki..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
donggikonggiman
- Liittynyt:
- 29.10.2009 14:07
mitä moottoriöljyä dt:seen ??
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
rinielside kirjoitti:mitä moottoriöljyä dt:seen ??
kumpaa meinasit 2 tahtiöljyä vai vaihteistoöljyä
no mut laatikkoon käy melkein mikä tahansa nelitahtiöljy 10w-40 tai 10w-30 ja 2 tahtiöljyks teboil 2t bike
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Jusamoon
- Liittynyt:
- 18.6.2009 12:37
Kortin saaminen lähestyy , ja alkaa huolettaa tuo mbk;n / detsin huonoin puoli , eli ratastukset ,miten poijat saatte vehkeenne kulkemaan 55 , jos 11-52 on kevyimmät mitä saatta (10 kuluu liian nopeesti , ja derbin 62 on vehkeestä laittaa) , itellä on 11-62 ja rajoittamaton boksi + metrakitin e-hyväksytty throwleri , pitäisikö hommata rajoitin , vai mikä tässä auttaa?
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
Laitat melkein täysin kuristetun putken ja rajottamattoman CDI:n niin eikös sillon kulje 55. Turha laittaa mitää koneenhuudatus välejä. Että saa 6 lähtee liikkeelle ja sitte huudatta koko ajana 13 tuhannens kierrokses ja ootta koska kone räjähtää.
banaani-racing
- Pyörä:
- yamaha dt50r 02
- Paikkakunta:
- Inari
- Liittynyt:
- 19.3.2010 1:11
Laitat kaasukahvaan joku sydeemi, että se ei mene pohjaan.
Purat sen ja pällistelet sitä jonkin aikaa niin etköhän sie jonkin laisen jutun siihen hoksaa joka vois toimia.
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
|Psychosocial|
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 20.10.2010 22:16
onks hei metralla ja kurittomal vakioputkel paljonki eroo väännöis tai huipuis?:o ja onks toi 14.12 kaasari pakko vaihtaa jos poistaa kurin tai sit jos vaihtasin metran tilalle?
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
|Psychosocial|
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 20.10.2010 22:16
banaani-racing kirjoitti:Laitat kaasukahvaan joku sydeemi, että se ei mene pohjaan.
Purat sen ja pällistelet sitä jonkin aikaa niin etköhän sie jonkin laisen jutun siihen hoksaa joka vois toimia.
kait sit mielellää semmone et sen saa nopeesti päälle ja pois;D
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
|Psychosocial| kirjoitti:onks hei metralla ja kurittomal vakioputkel paljonki eroo väännöis tai huipuis?:o ja onks toi 14.12 kaasari pakko vaihtaa jos poistaa kurin tai sit jos vaihtasin metran tilalle?
Huipus e´voi olla eroa karvan verran. Ja kai se tehari vähä enemmän vääntää. Ja vakiokaasarilla pystyy hyvinki ajamaan vaikka olis tehari tai kurit pois.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista