skyttari
- Pyörä:
- gorilla 150cc, WeeRa 125x
- Paikkakunta:
- Kangasniemi
- Liittynyt:
- 27.9.2007 20:35
Mitäs se asiaan vaikuttaa että ei ole manki? Mutta ei ole hirveesti hyötyä vakio koneessa tosta virinokasta, vasta 70--> koneissa alkaa ollakkin hyötyä
Varokaahan sitten niitten virinokkien kanssa että ei satu mäntä venoihin kovilla kiekoilla..
kuten mulla kävi
b0mb3r^^
- Pyörä:
- Honda Monkey vm94
- Liittynyt:
- 25.5.2009 17:10
JuPeYli
- Pyörä:
- Honda Z50J -90
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 1.6.2008 21:51
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
skyttari kirjoitti:Mitäs se asiaan vaikuttaa että ei ole manki? Mutta ei ole hirveesti hyötyä vakio koneessa tosta virinokasta, vasta 70--> koneissa alkaa ollakkin hyötyä
Varokaahan sitten niitten virinokkien kanssa että ei satu mäntä venoihin kovilla kiekoilla..
kuten mulla kävi
totta kai on hyötyä vaikka on 50cc mutta pitää olla kyllä avarrettu kansi ja isompi kassu.itellä 50cc virinokka ,avarettu ja madallettu kansi,ohitin,välit 14-35,dellortto 20mm noilla meni 81 gepsii
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
t0mppaa kirjoitti:totta kai on hyötyä vaikka on 50cc mutta pitää olla kyllä avarrettu kansi ja isompi kassu.itellä 50cc virinokka ,avarettu ja madallettu kansi,ohitin,välit 14-35,dellortto 20mm noilla meni 81 gepsii
Aika kummaa, ku virinokan kanssa voi tulla männälle ja venoille treffit, ja sulla sitten oli vielä laskettu kansi sen lisäksi. Ja noilla väleillä ei taideta kahdeksaakymppiä kelata.
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
Monkibomber93 kirjoitti:t0mppaa kirjoitti:totta kai on hyötyä vaikka on 50cc mutta pitää olla kyllä avarrettu kansi ja isompi kassu.itellä 50cc virinokka ,avarettu ja madallettu kansi,ohitin,välit 14-35,dellortto 20mm noilla meni 81 gepsii
Aika kummaa, ku virinokan kanssa voi tulla männälle ja venoille treffit, ja sulla sitten oli vielä laskettu kansi sen lisäksi. Ja noilla väleillä ei taideta kahdeksaakymppiä kelata.
niin unohin mainita että tein mäntään venojen koloihin reippaat syvennykset .tottakai venat muuten ottais mäntään kiinni
.ja kyllä muuten menee 81km/h eikä vetäny ees loppuu välejä
skyttari
- Pyörä:
- gorilla 150cc, WeeRa 125x
- Paikkakunta:
- Kangasniemi
- Liittynyt:
- 27.9.2007 20:35
Epäilen vahvasti... varsinki jos kone on hondan
t0mppaa
- Pyörä:
- Yamaha yz400f,honda monkey z50j -90
- Liittynyt:
- 11.10.2007 19:54
skyttari kirjoitti:Epäilen vahvasti... varsinki jos kone on hondan
thuu vaikka tutkalla viereen kahtoo jos et usko
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
pirskatti, konerempan jälkee kone nyt kasassa ja polkee käyntiin niin kiksi vetää melkein kokoajan tyhjää tai sitten ottaa vasta puolessa välissä, välillä kyllä saa polettua ihan kokonaan?
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Pepo
- Pyörä:
- Muutama manki
- Liittynyt:
- 18.10.2008 18:21
Itellä tehnyt samaa sen jälkeen kun laitoin 72cc. Aika perseestä kun ei kunnolla voi ees käyntiin polkee
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
mullakin on 72cc, mutta oli jo ennen koneremppaa ja sillon toimi täysin.. en tehny käynnistyspolkimen akselille mittää sillon ku remppasin, kiksin osat samalla tavalla ku ennenki
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
plymouth
- Paikkakunta:
- savonlinna
- Liittynyt:
- 22.7.2008 18:54
mikä on mankissa ku ensin pelkkä käkkosvaihe nyki silleen ja rutisi,ajelin kolmosella ja yhtääkkiä rupes kaikki vaihteet rutisee ja nykimään ihan ku heittäs vapaalle ja nopeesti takasi?kyseessä puolautomaattimoottori
skyttari
- Pyörä:
- gorilla 150cc, WeeRa 125x
- Paikkakunta:
- Kangasniemi
- Liittynyt:
- 27.9.2007 20:35
juvee_ kirjoitti:mullakin on 72cc, mutta oli jo ennen koneremppaa ja sillon toimi täysin.. en tehny käynnistyspolkimen akselille mittää sillon ku remppasin, kiksin osat samalla tavalla ku ennenki
Teillä luistaa kytkin Siitä pikku kannen alta oikeelta puolta säätämään sitä
supermana
- Pyörä:
- jincheng Q7
- Liittynyt:
- 15.2.2010 19:20
mun jinkun virit on 16 kaasari ja 16 imukaula ja 12/35 välit mitä muuta virii vois laittaa ennenkun pitää isompi kone hankkia?
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
supermana kirjoitti:mun jinkun virit on 16 kaasari ja 16 imukaula ja 12/35 välit mitä muuta virii vois laittaa ennenkun pitää isompi kone hankkia?
Piikin isompi eturissa (jos jaksaa vetää), tehari (lisää tehoa n. 0,01kW), kanavien siistiminen (turhaa hifistelyä, ei tuo tehoa).
Järkevintä on suoraan hommata 72cc tohon jatkoksi. Sen kanssa tehari vaikuttaa jo muihinkin kuin pelkkiin ääniin. Ja syöttäjäks 18-20mm kaasari, mieluiten ei Dellortto.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista