DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 5.9.2012 20:09

nyt kaipais kipeesti apuu ilman putsarin irrottamiseen, joskus löysin täältä ohjeet mut en enää, ku pelottaa ku ajettu melekee 19t ja ei mitää tietoo paljoko puttsattu , että ei vaa kävis mitään , kertokaa pliis :D
Santtteri
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 -04, EX Yamaha DT 50X -07
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
8.11.2011 21:01
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Santtteri » 5.9.2012 20:30

no ei kait se oo sen vaikeempi ku vaa ruuvaat ruuvit pois ja repäset sen vaa helvettiin?
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 5.9.2012 20:33

noku on nii saatana ahas että pittääkö jotain ottaaa eestä poikkee
Santtteri
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 -04, EX Yamaha DT 50X -07
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
8.11.2011 21:01
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Santtteri » 5.9.2012 20:48

itelläki oli jotaki johtoja ja jotain muutaki siinä eessä mutta revin sen vaa sieltä jotenki välistä :D
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kallaves » 5.9.2012 20:56

kiitos :D
Henkkai
Liittynyt:
14.7.2012 22:32
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Henkkai » 6.9.2012 16:31

Minkä merkkinen mäntä pitää ostaa ja minkä merkkistä vaihteistoöljyä ostan? Mopo on Dt 08
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.9.2012 21:39

Kannattaa ostaa joku eurooppalainen, ei mitään taiwanilaista. Vertex, Prox on ainaki hyviä. Lootaan jotain vaihteistoöljyä, pyöriin tarkotettua missä on kytkinlisäaineet.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jondee58
Pyörä:
Malaguti XSM 2010
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.4.2012 18:53
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut jondee58 » 7.9.2012 13:02

Mikä on mopossa kun lähtee käyntiin, mutta meinaa sammua koko ajan, liikkeelle pääsee, ajan n. 200 metriä, takarengas lukottaa ja sammuu (eli leikkaa?). Lähtee heti käyntiin ja sama homma taas. Niin ja kun tyhjäkäynnillä pistää kierroksia niin ne tippuu heti helvetin nopeasti ja mopo sammuu jos ei vähän kaasuttele. Ja saa polkea helvetin paljon että mopo lähtee käyntiin :/
Aksuli96
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 -10 (EX), Yamaha DT50X -11 (EX)
Liittynyt:
31.8.2011 0:07
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Aksuli96 » 7.9.2012 19:58

No en tiedä voiko liian pieni suutin tai huono tulppa vaikuttaa tollain, mutta jos käytät 95 E10 bensaa niin vaihda heti 98:iin, itellä tuo 95 E10 aiheuttanu just tollasia oireita.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 7.9.2012 21:14

Mitäs kaikkea tonne alakertaan kantsis vaihtaa, ku aattelin talvella tehä remppaa toho. Ajettu tällä hetkellä 21tkm, yläkerta uusittu 2tkm sitten.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.9.2012 22:29

Jos nyt haluut vaihtaa, ni kampura ja laakerit.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 8.9.2012 8:45

noi ei sitä koko kampuraa nyt tartte vaihtaa, kiertokanki vaa uus.
mik4el
Liittynyt:
6.8.2011 15:03
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut mik4el » 8.9.2012 9:04

Onko dt:s sytytyksen säätöä siinä staattorissa ja pohjalevyssä, kun tulee hyvä kipinä ja bensaa saa mutta ei käynnisty.?
vilble_
Pyörä:
KTM EXC 125
Paikkakunta:
Sjoki
Liittynyt:
24.4.2009 15:14
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut vilble_ » 8.9.2012 18:27

Mikähän mahtas olla Yamaha DT 50 -07 ku kastelee tulppaa kokoajan? Kaasari putsattu ja ilmanputsari ku epäiltiin että mennyt pesun yhteydessä vettä ilmanputsariin. Kun kastuneen tulpan sytkällä kuivaa ja laittaa takasi nii käy noin minuutin tai alle tyhjäkäynnillä mutta jos painaa kaasua vähänkin enemmän niin tukehtuu ja tulppa kastuu ja taas tulppa irti ja kuivata sytkällä ja taas sama homma? Mikähä mahtas olla vikana? Mahtasko olla se kun laitoin 100 suuttimen koska kuriton putki? Vastauksia mahdollisimma nopiaa ku pitäs jo kovaa päästä ajelee !
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 8.9.2012 20:56

mik4el kirjoitti:Onko dt:s sytytyksen säätöä siinä staattorissa ja pohjalevyssä, kun tulee hyvä kipinä ja bensaa saa mutta ei käynnisty.?

ei ole

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista