Juulmuri
- Pyörä:
- KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 10.3.2012 17:15
No se vähän riippuu, eihän ne laakerit oo vaikee vaihtaa mut niiku mulla nii kyllä perkele sai paukuttaa ja tiukassa oli
ja tosiaa ne menee sillee et paksummat prikat on laakereitten vieressä eli takaapäi katsottuna:
Vasen puoli: Mutteri, ohuempi prikka, ketjunkiristys palanen, swingi, prikka, laakeri.
Oikea puoli: laakeri, prikka, jarrusatulan kiinnike, swingi, ketjunkiristys palanen ja pultti. (Jos nyt muistin oikein
)
killekurkku
- Liittynyt:
- 27.6.2012 19:02
wrz kirjoitti:Ostitko Beta uutena vai käytettynä? Kyllä sen pitäis mennä 115 suutimella ja kurittomana se n 80...
Beta on uuten ostettu vm:2012 välit vakiot 11/50
BetaRR
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard Track
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 16.4.2013 16:30
Mitä menee mittariin? Itellä ainakin 2013 beta menee mittariin vakioväleillä ja 116 suuttimella n. 80-84 tasasella. Oikeaa nopeutta vähän vajaat 75.
BetaRR
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard Track
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 16.4.2013 16:30
Mikä olis muuten paras tehoputki betaan? Piikin pitäisi olla mahdollisimman repäisevä ja mieluiten yläkierroksilla. Turbokit olisi ainakin yläkiertävä ja melko halpakin. Lisäksi betan vakioänkkä on sen verran hieno, että mukana tulevalla änkällä ei ole väliä kun tarkotuksena olisi vakioänkkä pitää kiinni. Teharia on pakko ruveta miettimään kun toi uudenmallinen putki on niin tuhnu. (Vajaat 75 kmh ja piikistä ei ole tietoakaan.
Alluoskari
- Liittynyt:
- 28.6.2012 2:44
Arrow ylä tai alakauttanen, tai sit hebon alakauttanen, en oo varma tehdäänkö sitä edes munaralliin mutta kaverilla on derbin hebo kiinni betassa ja hyvin toimii
.
E: Ite laittasin hebon kun siinä on todella hiljaset äänet tehoputkeksi. Hiljasemmat ko betassa vakio yläkauttasella ja vakio änkällä.
Onko kenelläkään kokemuksia airsalin seitsenkymppisestä ja betan alakauttasesta vakioputkesta?
wrz
- Pyörä:
- Yamaha WR125x -11
- Liittynyt:
- 27.2.2013 21:41
BetaRR kirjoitti:Mikä olis muuten paras tehoputki betaan? Piikin pitäisi olla mahdollisimman repäisevä ja mieluiten yläkierroksilla. Turbokit olisi ainakin yläkiertävä ja melko halpakin. Lisäksi betan vakioänkkä on sen verran hieno, että mukana tulevalla änkällä ei ole väliä kun tarkotuksena olisi vakioänkkä pitää kiinni. Teharia on pakko ruveta miettimään kun toi uudenmallinen putki on niin tuhnu. (Vajaat 75 kmh ja piikistä ei ole tietoakaan.
Meikällä on tuo Giannellin putki ja änkkä betaan ja todella tyytyväinen oon ollu... Tosin eroa v. 2011 vakioputkeen kovinkaa paljoo huomaa. Mikäli Beta on vm. -12 niin luulisin että mikä tahansa näistä suosituista merkeistä (Metrakit, Giannelli, Arror jne..) lisää tehoja ainakin jonkin verran. Jos on kyseessä -11 tai vanhempi niin suosittelisin isompaa pyttyä mikäli haluaa enemmän tehoja. Oon kuullu et jossai myydään jopa Parmakitin valmistamaa 110cc pyttyä
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
Itekkin oon miettinyt teharia Betaan, turbokit varmaan tarpeeksi tehokas jo, mutta esim enox ei mielestäni ole juuri yhtään tehokkaampi kuin -12 mallinkaan putki, betalla jään pari metriä pitkillä viivoilla enox mopoille
Kai beta kestää ihan hyvin TK:n tehot ja kierrokset kun itsellä on huonoja kokemuksia korkeakiertotehareista( ex mopo leikkas kiinni
)
FrankeeD
- Pyörä:
- Ex Ktm exc 125, Ex Husqvarna Cr 125, Ex Beta Track 50, Mbk Booster, Tunturi sport
- Liittynyt:
- 17.1.2012 10:06
Kyllä se enox on vaan huomattavasti tehokkaampi kuin varsinkin se -12 mallin putki
nimim. itellä kiinni betassa
se saattaa johtua, että pysyt mukana siitä, että esim dt on vajaa 20kg painavampi kuin beta. Myös säädöillä on huima merkitys!
Edit: tk:ta en suosittele sillä alavääntöjä ei ole juuri ollenkaan :/ jos korkeakiertoisen haluat osta suoraan arrow tai gianelli!, ja kyllä sen koneen pitäisi kestää jos säädöt kunnossa ja muutenkin tikissä. Useimmiten käyttäjävirheistä johtuu kiinnileikkaukset
Teuzki
- Pyörä:
- Beta rr 50 motard 08
- Liittynyt:
- 16.5.2012 15:59
Tietäiskö kukaan mikäköhän on betan moottorissa vikana, kun öljyt ja jäähynesteet sekottuu keskenään? tulee sellast vaahtoo vaa moottorist ulos..
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
Luultavasti vesipumpun stefa tai lohko halki
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
ttomidi
- Pyörä:
- Beta RR Motard 50 TRACK 2012
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 29.8.2012 15:23
Yhtää betaa en haluu sitte nähä liikkessä , jos kuljettaja on kännissä! Pitäkäähän betamiehet loistava kesäloma , rassatkaa mopojanne ja ajelkaa rauhallisesti!
HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!
TrackBetoni
- Pyörä:
- Beta RR 50 Motard Track -12
- Liittynyt:
- 5.4.2013 11:39
Mulla on betassa 112 suutin ja kuriton putki, välit 10-56 kulkee 65-67kmh. Jos laittaisin peltikurin nii monenko millin reikä pitäs olla että menee 55-60kmh? Ja ois ihan hyvä jos sais laitettuu sen 11p eturattaan
ja menis alle 60 kmh.
moporotta123
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 21.6.2011 0:29
Minkä paksusesta pellistä ootte väännelly noita peltikureja ?
erkki00
- Liittynyt:
- 8.4.2012 12:05
Kun betan putken alkukäyrästä lähtee pienempi putki vähän moottorin suuntaan jossa on kumiletku päässä mikä sitten nousee jonnekin sinne öljytankin lahelle, niin mikä sen idea on? Koska omastani meni se kumiletku poikki niin mietin pitääkö ostaa uusi letku vai tukkia se ohut putki jotenkin?
ttomidi
- Pyörä:
- Beta RR Motard 50 TRACK 2012
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 29.8.2012 15:23
Se on pakokaasun hapetusjärjestelmä , joka ei syö tehoja. Hapettaa pakokaasun jotta siitä tulisi egologisempaa! Jos on letku poikki niin pakkohan ei oo uutta ostaa , mutta suosittelen
jos et osta niin se pieni putki pitää tukkia!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista